Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

Ұлы жібек жолының Қазақстандық сегментінде жаңа форматтағы қонақ үй: маркетингтік тəсілі

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-4-110-121

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада зерттеу негізінде туристердің қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз ететін қонақ үйдің жаңа форматына көзқарас жасалды.

Зерттеу мақсаты – жүргізілген маркетингтік зерттеулерге сүйене отырып, Ұлы Жібек жолы бойындағы қонақ үй тұжырымдамасын қалыптастыру.

Əдіснамасы. Зерттеу əдіснамасына қайталама ақпаратты кабинеттік зерттеу жəне тұтынушыларды сұрау нысанындағы далалық зерттеулер кіреді.

Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы – ұсынылған жоба зерттеу нəтижелерімен дəлелденеді жəне негізделеді. Жаңа форматтағы қонақ үй туристердің қажеттіліктерін ескеретін қызметтер кешенін құруға бағытталған. Жаңа қонақ үй үшін ең тиімді сату арналары мен маңызды сапалық сипаттамалары таңдалды. Қонақ үй тұжырымдамасы танымдық мақсаттармен келген шетелдік жəне ішкі туристердің қажеттіліктеріне сəйкес келеді.

Зерттеу нəтижелері Ұлы Жібек жолының бір бөлігінде қызметтердің кең тізбесін ұсынатын, Жоғары жайлы жəне жақсы сервиске бағдарланған отель жоқ екенін көрсетті. Қонақ үйдің бұл түрі үшін ұсынылатын онлайн брондау жүйелері: «Амадеус» брондау жүйесін енгізу интернет-ресурстарды пайдалану вooking.com, GDS жəне үшінші тарап веб-сайттары. Қонақ үйдің сапа саясатын қалыптастыру кезінде бөлменің толық жиынтығы, қауіпсіздік жəне қызмет көрсетудің жоғары жылдамдығы сияқты сипаттамаларын ескеру қажет.

Авторлар туралы

М. Р. Смыкова
Алматы Менеджмент Университеті
Қазақстан

Алматы



О. Ж. Устенова
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



С. А. Сайдуллаев
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Қауымдастықтың жеке елдерінің негізгі əлеуметтік-экономикалық көрсеткіштері [Электронный ресурс] // Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау жəне реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросы [web-сайт]. – 2021. – URL: https://stat.gov.kz/official/dynamic (Дата обращения: 13.07.2021).

2. Дурoвич А. П. Мaркeтинг гoстиниц и рeстoрaнoв. – М.: Инфра-М, 2016. – 316 с.

3. Масалитин В. С. Итоги 2020 и прогнозы на 2021. Казахстанские отельеры потеряли больше 50 % доходов. Что это значит для отрасли? [Электронный ресурс] // Forbes [web-портал]. – 2021. – URL: https://forbes.kz/process/property/kazahstanskie_oteleryi_poteryali_bolshe_50_dohodov/ (Дата обращения 17.07.2021)

4. Лaмбeн Ж. Ж. Мeнeджмeнт, oриeнтирoвaнный нa рынoк / Пeр. с aнгл. пoд рeд. Кoлчaнoвa В. Б. – СПб.: Питeр, 2008. – 800 с.

5. Смыкoвa М. Р., Устeнoвa O. Ж. Мaркeтинг индустрии гoстeприимствa: учeбнoe пoсoбиe. – Aлмaты: «ТOO Издaтeльствo LEM», 2011. – 240 с.

6. Бест Р. Маркетинг от потребителя / пер. с англ. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2015. – 855 с.

7. Муртузалиева Т. В., Розанова Т. П., Тарасенко Э. В. Маркетинг услуг гостеприимства и туризма. – М.: Дашков и К, 2017. – 166 с.

8. Волк Е. Н., Зарянов А. И., Лемпинская А. А. Сервис: организация, управление, маркетинг. – М.: Дашков и К, 2019. – 247 с.

9. Hsieh Y. C. Hotel companies' environmental policies and practices: a content analysis of their web pages // International Journal Of Contemporary Hospitality Management. – 2012. – Vol. 24 – Issue 1. – P. 97-121.

10. Суворова И. Н., Старостина М. И. Каналы сбыта гостиничных услуг и коммерческие аспекты мотивации их участников // Научный вестник МГИИТ. – 2019. – № 3(59). – С. 47–56.

11. Мойшевич Э. Б., Багаутдинова Р. Ф. Совершенствование услуг бронирования как одно их важнейших направлений развития гостиничного хозяйства в современных условиях // Экологический консалтинг. – 2013. – № 4(52). – С. 23–31.

12. Сафронова Н. Б. Маркетинговые исследования. – М.: Дашков и К, 2021. – 366 с.

13. Любавина Н. Л. Бронирование гостиничных услуг. – М.: Феникс, 2019. – 288 с.

14. Ольшанская О. Г. Современные концепции продукта в сфере гостеприимства и гостиничном хозяйстве // Вестник экономической интеграции. – Москва, 2020. – № 3. – С. 48–50.

15. Чудновский А. Д., Жукова М. А. Франчайзинг – эффективная форма управления в гостиничном и туристском бизнесе. – М.: КноРус, 2016. – 210 с.


Қосымша файлдар

Рецензия

Дәйектеу үшін:


Смыкова М.Р., Устенова О.Ж., Сайдуллаев С.А. Ұлы жібек жолының Қазақстандық сегментінде жаңа форматтағы қонақ үй: маркетингтік тəсілі. Central Asian Economic Review. 2021;(4):110-121. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-4-110-121

For citation:


Smykova M.R., Ustenova O.Zh., Saydullaev S.Z. A new format hotel on the Kazakhstani segment of the great silk road: a marketing approach. Central Asian Economic Review. 2021;(4):110-121. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-4-110-121

Қараулар: 379


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)