Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ФОРМИРОВАНИЕ И РЕАЛИЗАЦИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ ПОЛИТИКИ ТЕЛЕКОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПАНИИ В УСЛОВИЯХ «ЦИФРОВОГО КАЗАХСТАНА» И ОБЩЕМИРОВЫХ ТРЕНДОВ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақала "Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасының жұмыс істеуі шеңберінде телекоммуникациялық компанияның маркетингтік саясатын және "Қазақтелеком"АҚ компаниясының мысалында жалпы әлемдік трендтерді қалыптастыру және іске асыру процесін талдауға арналған. Мақаланың зерттеу әдістемесі танымның жалпы ғылыми әдістерін зерттеу үдерісін пайдалануға негізделген: диалектикалық, абстрактілі-логикалық, талдау мен синтез, зерттеудің арнайы әдістері:
SWOТ-талдау, сондай-ақ сараптамалық және графикалық амалдар.
Зерттеу үдерісінде қазіргі кезде компанияның маркетингтік саясатын түсінуге және маркетингтік даму стратегиясының мазмұнына деген ғылыми амалдар жүйеленген және қарастырылған. Қазақстан Республикасындағы IT нарығының даму беталысы анықталған және әлемдік заманауи ақпараттық технологиялардың нарығындағы экономикалық жағдайы егжей-тегжейлі талданған.
Зерттеу объектісі – "Қазақтелеком" АҚ компаниясының маркетингтік саясатын қалыптастыру мен іске асыруға кешенді талдау жүргізілді, оның негізінде компанияның маркетингтік стратегиясы ұсынылды.
Маркетингтік талдау нәтижесінде жалпы әлемдік трендтер және «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру шегінде «Қазақтелеком» АҚ-ның маркетингтік саясатын ары қарайғы жетілдіру жолдары ұсынылды.

Авторлар туралы

Г. Ишкинина
Казахстанско-Американский свободный университет
Қазақстан


Г. Жакенова
Казахстанско-Американский свободный университет
Қазақстан


Д. Омархан
Казахстанско-Американский свободный университет
Қазақстан


М. Рахимбердинова
Восточно-Казахстанский государственный технический университет им. Д. Серикбаева
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2017 года № 827 «Об утверждении Государственной программы «Цифровой Казахстан» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 29.07.2019 г.)». Официальный интернет-ресурс ИС Параграф – WWW [Электрон. ресурс]. – 2019. – URL: https://online.zakon.kz/document/?doc_id=37168057#pos=5;-155 (дата обращения: 23.08.2019)

2. Официальный сайт Государственной программы «Цифровой Казахстан» (Digital Kazakhstan) [Электрон. ресурс]. – 2019. – URL: https://digitalkz.kz/ (дата обращения: 23.08.2019)

3. Новостной портал Агентства «Хабар». [Электрон. ресурс]. – 2019. – URL: https://24.kz/ru/news/economyc/item/321957-578-mln-sostavil-obshchij-ekonomicheskij-effekt-ot-tsifrovizatsii-v-rk (дата обращения: 25.08.2019)

4. Маркетинговая политика: постановка целей. [Электрон. ресурс]. – 2019. – URL: http://www.marketing-guide.org/theory/policy/policy.htm (дата обращения: 25.08.2019)

5. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб.: Питер Ком, 1998. — 896с.

6. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление. - СПб.: Питер, 2007. – 496с.

7. Уолкер-мл. О., Бойд-мл. Х., Ларше Ж.-К., Маллинз Дж. Маркетинговая стратегия: курс MBA: пер. с анг. – М.: Вершина, 2006. – 496с.

8. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива /Ж.-Ж. Ламбен: Пер. с франц. — СПб.: Наука, 1996.- с.8.

9. Кревенс Д. Стратегический маркетинг/Д. Кревенс: Пер. с англ. — М.: Вильямс, 2003. -с. 49.

10. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг.4-е изд. СПб.: Питер, 2007–352с.

11. Береза Е.Н. Формирование маркетинговой стратегии выхода предприятия на зарубежный рынок. / Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата экономических наук – СанктПетербург, 2008. – 45с.

12. Гайдаенко, Т.А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих решений и российская практика / Т.А. Гайденко. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Эксмо, 2006. – 320с.

13. Есимжанова С.Р. Маркетинг в Казахстане: теория, методология, практика. – Алматы: Аян Эдет, 2004. – 283с.

14. Шеденов У.К., Ильясов Д.К. Теория маркетинга и менеджмента в сфере услуг. – Алматы: Қазақ университеті – 2002. – 255с.

15. Чичканова Д.А. Специфика формирования маркетинговых стратегий на предприятиях ИТ-отрасли // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2017. – Т. 3. – С. 103–108. – [Электрон. ресурс]. – 2017. – URL: http://e-oncept.ru/2017/770251. htm. (дата обращения: 25.08.2019)

16. Современный рынок IT услуг: особенности и возможности. – [Электрон. ресурс]. – 2019. – URL: https://www.sviaz-expo.ru/ru/articles/2016/it-uslugi/ (дата обращения: 25.08.2019)

17. ИТ-услуги (мировой рынок). – [Электрон. ресурс]. – 2019. – URL: http://www.tadviser.ru/index.php/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F:%D0%98%D0%A2-D1%83%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B3%D0%B8_(%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D1%80%D1%8B%D0%BD%D0%BE%D0%BA) (дата обращения: 26.08.2019)

18. Официальный сайт Министерства национальной экономики Республики Казахстан. Комитет по статистике. – [Электрон. ресурс]. – 2019. – URL: http://stat.gov.kz (дата обращения: 26.08.2019)

19. Официальный сайт АО «Казахтелеком». – [Электрон. ресурс]. – 2019. – URL: https://telecom.kz/1 (дата обращения: 26.08.2019)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ишкинина Г.Ш., Жакенова Г.И., Омархан Д.Н., Рахимбердинова М.У. ФОРМИРОВАНИЕ И РЕАЛИЗАЦИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ ПОЛИТИКИ ТЕЛЕКОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПАНИИ В УСЛОВИЯХ «ЦИФРОВОГО КАЗАХСТАНА» И ОБЩЕМИРОВЫХ ТРЕНДОВ. Central Asian Economic Review. 2019;(4):156-170.

For citation:


Ishkinina G.Sh., Zhakenova G.I., Omarkhan D.N., Rakhimberdinova M.U. THE DEVELOPMENT AND REALIZATION OF MARKETING POLICY OF TELECOM COMPANY IN THE CONTEXT OF “DIGITAL KAZAKHSTAN” AND GLOBAL TRENDS. Central Asian Economic Review. 2019;(4):156-170. (In Russ.)

Қараулар: 609


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)