Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Ильясов Д.К. СТУДЕНТТЕРДІҢ ҮЛГЕРІМІНДЕ CANVAS БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ РӨЛІ: ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚАБЫЛДАУ МЕН АКАДЕМИЯЛЫҚ КЕДЕРГІ МОДЕЛЬДЕРІ (НАРХОЗ УНИВЕРСИТЕТІ МЫСАЛЫНДА). Central Asian Economic Review. 2022;(6):163-174. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-6-163-174

For citation:


Ilyassov D. CANVAS PROGRAM ROLE IN STUDENTS' ACHIEVEMENT: TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND ACADEMIC RESISTANCE MODELS (ON AN EXAMPLE OF NARXOZ UNIVERSITY). Central Asian Economic Review. 2022;(6):163-174. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-6-163-174

Қараулар PDF (Eng): 166


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)