ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ СӘН ИНДУСТРИЯСЫ: ҚАЗАҚСТАН ҮШІН ҮРДІСТЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР
https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-6-29-39
Аңдатпа
Зерттеудің мақсаты – заманауи сән индустриясының ерекшеліктері мен тенденцияларын анықтау және қазақстандық сән индустриясын одан әрі дамыту мен жандандырудың перспективалық бағыттарын анықтау.
Әдіснамасы. Зерттеу жүйелік талдау әдістеріне, диалектикалық-логикалық тәсілге, статистикалық деректерді талдауға, ғылыми және публицистикалық әдебиеттерді шолу жасауға және сараптамалық сұхбатқа негізделген.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Мақала авторлары осы саланың әлемдік даму тенденцияларын және елдегі сән секторын одан әрі дамыту мүмкіндіктерін ескере отырып, Қазақстанның сән индустриясын дамытудың өзекті мәселелерін анықтады. Авторлар ұсынған ұсыныстар практикалық қызығушылық тудырады және осы саладағы одан әрі қарай ғылыми талдауларға серпін береді.
Зерттеу нәтижелері. Мақала авторлары бес жылдағы Қазақстандағы тігін өнеркәсібінің дамуы туралы статистикалық мәліметтерге талдау жасаған. Қазақстандағы сән индустриясы қолда бар мүмкіндіктер мен үлкен әлеуетке қарамастан баяу қарқынмен дамып келеді деген қорытынды жасалды. Ресурстардың жаһандануы, стратегиялық серіктестіктер мен альянстардың құрылуы, трансұлттық корпорациялардың ықпалының күшеюі, білім сыйымдылығының өсуі, бюджеттік баға сегментіне басым бағытталуы сияқты әлемдік сән индустриясының маңызды ерекшеліктері мен тенденциялары, және саланы цифрландырудың қарқынды өсуі анықталды және талданды. Жүргізілген талдау нәтижелері бойынша қазақстандық сән индустриясын дамытудың перспективалы бағыттары – стратегиялық серіктестіктер мен альянстар құру, ұлттық брендтерді белсенді ілгерілету, сондай-ақ кобрендинг, таргетинг және саланы цифрландыруды күшейту негізделді.
Авторлар туралы
С. Э. ЕпанчинцеваҚазақстан
Алматы
Ж. Р. Ашимова
Қазақстан
Алматы
Г. Б. Саханова
Қазақстан
Алматы
Әдебиет тізімі
1. Мельникова А. В. Актуальные проблемы развития и поддержки предпринимательства в индустрии моды в России // Экономика: вчера, сегодня, завтра. – 2019. – № 9(2А). – С. 117-125.
2. Коваленко И. Н., Максименко А. Е. Роль дизайна в индустрии моды // Endless Light in Science. – 2022. – № 6. – С. 320-324.
3. Ялунер Е. В. Российская индустрия моды: проблемы и перспективы // Известия СПбГЭУ. – 2019. – № 4. – С. 90-95.
4. Colasante A., D'Adamo I. The circular economy and bioeconomy in the fashion sector: Emergence of a “sustainability bias” // Journal of Cleaner Production. – 2021. – № 329. – 129774. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2021.129774.
5. Abdelmeguid A., Afy-Shararah M., Salonitis K. Investigating the challenges of applying the principles of the circular economy in the fashion industry: A systematic review // Sustainable Production and Consumption. – 2022. – № 32. – P. 505-518.
6. Долженко И. Б. Влияние цифровизации на ведущие компании мировой индустрии модной одежды // Международный журнал гуманитарных и естественных наук. – 2021. – № 5-2. – С. 154-158.
7. Yeo S. F., Tan C. L., Kumar A., Tan K. H., Wong J. K. Investigating the impact of AI-powered technologies on Instagrammers’ purchase decisions in digitalization era–A study of the fashion and apparel industry // Technological Forecasting and Social Change. – 2022. – № 177. – 121551. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2022.121551
8. Peters G., Li M., Lenzen M. The need to decelerate fast fashion in a hot climate – A global sustainability perspective on the garment industry // Journal of Cleaner Production. – 2021. – № 95. – Article 126390. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2021.126390.
9. Ченчик А. В. Особенности предпринимательства в индустрии моды // Российское предпринимательство. – 2017. – № 18(3). – С. 231-237.
10. Долженко И. Б. Факторы, влияющие на развитие международной торговли текстилем и одеждой // Индустриальная экономика. – 2021. – № 1. – С. 16-22.
11. Эльканова А. А., Мараховская Г. С. Особенности предпринимательства в индустрии моды // Формула менеджмента. – 2018. – № 1. – С. 14-18.
12. Баскаков В. А. Перспективные тренды развития fashion-индустрии // Российское предпринимательство. – 2018. – № 19(3). – С. 801-812.
13. Castagna A. C., Duarte M., Pinto D. C. Slow fashion or self-signaling? Sustainability in the fashion industry // Sustainable Production and Consumption. – 2022. – № 31. – P. 582-590.
14. Bruzzone A. G., Massei M., Frosolini M. Redesign of Supply Chain in Fashion Industry based on Strategic Engineering // Procedia Computer Science. – 2022. – № 200. – P. 1913-1918.
15. Епанчинцева С. Э. Развитие индустрии моды в Казахстане: проблемы и перспективы // Экономика в фокусе: уроки для развития: Материалы Междунар. науч. конф., Алматы, Алматы менеджмент университет, 22 апр. 2016. – С. 154-158.
16. Промышленность Республики Казахстан, 2016–2020: Статистический сборник / гл. ред. Н. С. Ай-дапкелов. – Нур-Султан: Агентство по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан Бюро национальной статистики, 2021. – 201 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Епанчинцева С.Э., Ашимова Ж.Р., Саханова Г.Б. ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ СӘН ИНДУСТРИЯСЫ: ҚАЗАҚСТАН ҮШІН ҮРДІСТЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР. Central Asian Economic Review. 2022;(6):29-39. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-6-29-39
For citation:
Yepanchintseva S.E., Ashimova Zh.R., Sakhanova G.B. MODERN FASHION INDUSTRY: TRENDS AND PROSPECTS FOR KAZAKHSTAN. Central Asian Economic Review. 2022;(6):29-39. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-6-29-39