Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

НЕЙРОМАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУ ƏДІСТЕРІ ЖƏНЕ ҚОЛДАНУДЫҢ ҚОЛДАНБАЛЫ МҮМКІНДІКТЕРІ

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-102-115

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада нейромаркетингтік зерттеу əдістері жүйеленген жəне нейромаркетингтік жабдықтарды пайдалана отырып жүргізілген қолданбалы зерттеу нəтижелері ұсынылған.
Зерттеудің мақсаты нейромаркетингтің құралдарын, əдістерін түсіну, жүйелеу жəне қолданбалы нейромаркетингтік зерттеулердің нəтижелерін түсіндіру.
Зерттеу əдіснамасы – кабинеттік зерттеулер, қайталама ақпарат, теориялық көздер, топтастыру жəне саралау əдістері, сондай-ақ FaceReading қолданыла отырып нейромаркетингтік зерттеулер пайдаланылды. Зерттеудің теориялық негізі зерттеу тақырыбы бойынша отандық жəне шетелдік ғалымдардың еңбектері қолданылды.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы – нейромаркетингтік зерттеулердің əдістері мен құралдарын жүйелеуге, теоретиктердің пікірін де, автордың көзқарасы мен қолданбалы қызметте нейромаркетингтік зерттеулердің қолданылуын көрсететін кешенді тəсіл негізінде практикалық маркетингтік қызметте қолдану мүмкіндіктері мен тəсілдерін түсінуге əрекет жасалды.
Зерттеу нəтижелері – нейромаркетингтік зерттеу əдістері қысқаша ұсынылған жəне нейромаркетингтік жабдықтың көмегімен онлайн білім беруде қолданылатын платформаларға эмоционалды қабылдауды бағалау жүргізілді. Мидың белсенділігіне негізделген əдістер, визуализация əдістері жəне мидың белсенділігін өлшейтін жасырын əдістер арасындағы айырмашылықтар келтірілген.

Авторлар туралы

А. М. Казыбаева
Алматы Менеджмент Университеті
Қазақстан

Алматы



М. Р. Смыкова
Алматы Менеджмент Университеті
Қазақстан

Алматы



Н. П. Сохатская
Алматы Менеджмент Университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Hunter A. A (Very) Brief History of Neuroscience [Электронный ресурс] // Brain World Magazine [web-сайт]. – 2017. – URL: https://brainworldmagazine.com/a-very-brief-history-of-neuroscience/ (Дата обращения: 15.04.2021).

2. Ключарев В., Шмидс А., Шестакова А. Нейроэкономика: нейробиология принятия решений // Экспериментальная психология. – 2011. – № 2. – P. 14-35.

3. Gillenkirch R., et al. Homo oeconomicus [Электронный ресурс] // Gabler Wirtschaftslexikon Online [web-сайт]. – 2015. – URL: https://wirtschaftslexikon.gabler.de/definition/homo-oeconomicus34752/version-258248 (Дата обращения 15.04.2021).

4. Zaltman, D. How Customers Think: Essential Insights into the Mind of the Market. – Boston: Harvard Business School Publishing House, 2019. – 320 p.

5. Jaworski B., Lutz R., Price L. Definitions of Marketing [Электронный ресурс] // American Marketing Association [web-сайт]. – 2017. – URL: https://www.ama.org/the-definition-of-marketing-what-is-marketing/ (Дата обращения: 15.04.2021).

6. Häusel H. Neuromarketing. – Freiburg: Haufe-Lexware GmbH & Co. KG., 2012. – 256 p.

7. What is Neuromarketing? [Электронный ресурс] // NMSBA Neuromarketing Network [web-сайт]. – 2019. – URL: https://nmsba.com/neuromarketing/what-is-neuromarketing (Дата обращения: 15.04.2021).

8. Gentner F. Neuromarketing in the B-to-B sector: importance, potential and its implications for brand management. – Hamburg: Diplomica Verlag GmbH, 2012. – 156 p.

9. Поисковый термин «нейромаркетинг» [Электронный ресурс] // Google [поисковая система]. – 2021. – URL: https://clck.ru/TXhqz (Дата обращения 15.04.2021)

10. Pispers R., Dabrowski J. Erfolgreiche und gehirngerechte Kundenansprache im E-Commerce. – Publishing house – Freiburg: Haufe Mediengruppe, 2011. – 116 p.

11. Pritzel M., Brand M., Markovich H. Gehirn und Verhalten: Ein Grundkurs der physiologischen Psychologie. – Heidelberg: Spektrum Akademischer Verlag, 2003. – 205 p.

12. Felix S. Ein innovativer Ansatz zur Erklärung des Konsumentenverhaltens unter Berücksichtigung der Wirkung von Marken. – Hamburg: Diplomica Verlag GmbH, 2008. – 205 p.

13. Nufer G., Wallmeier M. Neuromarketing. – Reutlingen: University of Applied Sciences Reutlingen, 2010. – 174 p.

14. Pispers R., Rode J., Fischer B. Neuromarketing on the Internet. – Freiburg: Haufe Mediengruppe, 2018. – 178 p.

15. Трайндл А. Нейромаркетинг. Визуализация эмоций / пер. с немецкого: – М.: Альпина паблишер. – 2016. – 213 c.

16. Карпова C. Инновационный маркетинг: учебник для бакалавриата и магистратуры. – М.: Изд-во Юрайт. – 2017. – 454 c.

17. Льюис Д. Нейромаркетинг в действии. Как проникнуть в мозг покупателя. – M.: Манн, Иванов и Фербер. – 2015. – 304 c.

18. Жучков А. Маркетинг: нейропсихологический аспект // Актуальные вопросы инновационной экономики. – 2014. – № 7. – P. 72-79.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Казыбаева А.М., Смыкова М.Р., Сохатская Н.П. НЕЙРОМАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУ ƏДІСТЕРІ ЖƏНЕ ҚОЛДАНУДЫҢ ҚОЛДАНБАЛЫ МҮМКІНДІКТЕРІ. Central Asian Economic Review. 2021;(6):102-115. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-102-115

For citation:


Kazybayeva A.M., Smykova M.R., Sokhatskaya N.P. METHODS OF NEUROMARKETING RESEARCH AND APPLICATION OPPORTUNITIES. Central Asian Economic Review. 2021;(6):102-115. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-102-115

Қараулар: 869


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)