Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖҰМЫС ЕТЕТІН ЕРЕСЕКТЕР АРАСЫНДА ШЕТЕЛДІК КИІМ КОМПАНИЯЛАРЫН САТЫП АЛУ ШЕШІМІНЕ БРЕНД ИМИДЖІНІҢ, БАҒА ЖƏНЕ САПАСЫНЫҢ ƏСЕРІ

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-28-42

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеудің мақсаты – бренд имиджі мен сапасының тұтынушылардың мінез-құлқына əсерін зерттеу. Сондай-ақ, тұтынушы мінез-құлқы сатып алу таңдауына қалай əсер ететіні қарастырылады.
Əдіснамасы. Бұл мақала өз табиғаты бойынша сапалы зерттеу болды. Осы зерттеу үшін Алматы жəне Нұр-Сұлтан қалаларында жұмыс істейтін 500 адамнан іріктеме таңдау үшін қарапайым кездейсоқ таңдау қолданылды, дегенмен сауалнамаға жауап беруші ретінде олардың 408-і ғана қатысты. Осы зерттеуге қатысушылардан деректерді алу үшін сауалнама пайдаланылды. Деректерді талдау үшін SPSS пайдаланылды. Гипотезаны тексеру үшін корреляция, регрессия жəне SEM қолданылды.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Нəтижелер сапа да, баға да тұтынушылардың мінезқұлқына жəне халықаралық тігін фирмаларының сатып алу шешімдеріне əсер ететінін, ал бренд имиджі тұтынушының сатып алуына ешқандай қатысы жоқ екенін көрсетеді. Тұтынушылардың мінез-құлқының бақылау нəтижесінде тұтынушылардың шетелдік өндірушілерден киім сатып алу ықтималдығы жоғары екендігі анықталды.
Зерттеу нəтижелері – Бұл зерттеудің нəтижелері тұтынушылардың сатып алу туралы шешімді қалай қабылдайтынын жəне тігін бизнесінің болашағы қандай болатынын көрсетеді. Ағымдағы нарықтық тенденцияларды түсінуден басқа, бұл зерттеу тұтынушылардың болашақ тілектерін, ұмтылыстарын жəне тенденцияларын бағалауға көмектеседі.

Авторлар туралы

А. Мамедов
Management and Science University
Малайзия

Шах-Алам



А. А. Хатиби
Management and Science University
Малайзия

Шах-Алам



Д. Там
Management and Science University
Малайзия

Шах-Алам



Әдебиет тізімі

1. Oyevaar M., Vazquez-Brust D., Van Bommel H. Globalization and sustainable development: a business perspective. – Macmillan International Higher Education, 2016. – 384 p.

2. Trouillot M. R. Global transformations: Anthropology and the modern world. – Springer, 2016. – 256 p.

3. Dawson A., Hirt M., Scanlan J. The economic essentials of digital strategy [Electronic resource] // McKinsey Quarterly [website]. – 2016. – URL: https://www.mckinsey.com/business-functions/strategy-andcorporate-finance/our-insights/the-economic-essentials-of-digital-strategy (Accessed: 24.06.2021).

4. Samiee S. Reflections on global brands, global consumer culture, and globalization // International Marketing Review. – 2019. – № 36(4). – P. 536-544. – DOI: https://doi.org/10.1108/IMR-11-2018-0342

5. Gupta A., Gupta A., Garg A., Farhan F., Chandna M., Jain R., Kumar S. Effect of Brand Image on Consumer Buying Behaviour (August 25, 2021) [Electronic resource] // SSRN [website]. – 2021. – URL: https://ssrn.com/abstract=3907928 (Accessed: 29.06.2021).

6. Erevelles S., Fukawa N., Swayne L. Big Data consumer analytics and the transformation of marketing // Journal of Business Research. – 2016. – № 69(2). – P. 897-904.

7. Aviv Y., Wei M., Zhang F. Responsive pricing of fashion products: The effects of demand learning and strategic consumer behavior. – 2018. – 34 p.

8. Tham J., Yazid M. S. A, Khatibi A. A., Azam S. M. F. Internet and Data Security – Understanding Customer Perception on Trusting Virtual Banking Security in Malaysia // European Journal of Social Sciences Studies. – 2017. – № 2(7). – P. 186-207.

9. Burns L. D., Mullet K. K., Bryant N. O. The business of fashion: Designing, manufacturing, and marketing. – Bloomsbury Publishing USA, 2016. – 384 p.

10. Kotler P., Burton S., Deans K., Brown L., Armstrong G. Marketing. – Pearson Higher Education AU, 2015. – 743 p.

11. Sagatdinova D., Quan Sh. Zh. Research and Analysis on the Influencing Factors of the Purchase Decision of the Consumers of Fast Fashion Goods in Kazakhstan // International Journal of Business and Management. – 2018. – № 13(5). – P. 36-45. – DOI:10.5539/ijbm.v13n5p37.

12. Bilgihan A., Barreda A., Okumus F., Nusair K. Consumer perception of knowledge-sharing in travelrelated online social networks // Tourism Management. – 2016. – № 52. – P. 287-296.

13. Baker M. J. What is marketing? // In The Marketing Book. – Routledge, 2016. – P. 25-42.

14. Kumar V., Reinartz W. Creating enduring customer value // Journal of Marketing. – 2016. – № 80(6). – P. 36-68.

15. Parsons E., Maclaran P., Chatzidakis A. Contemporary issues in marketing and consumer behavior. Routledge, 2017. – 192 p.

16. Baimakhanova S. The main factors influencing consumer behavior towards Bershka store in Kazakhstan // International Journal of Engineering and Management Research. – 2019. – № 9(3). – P. 113-117. – DOI:10.31033/ijemr.9.3.15.

17. Shayakhmetova Z. Kazakh light industries focus on local market, fast shortage of high-quality raw materials [Electronic resource] // The Astana Times: Bringing Kazakhstan to the world [website]. – 2019. – URL: https://astanatimes.com/2019/03/kazakh-light-industries-focus-on-local-market-face-shortage-of-highquality-raw-materials/ (Accessed: 18.09.2021).

18. Katz E., Lazarsfeld P. F., Roper E. Personal influence: The part played by people in the flow of mass communications. – Routledge, 2017. – 434 p.

19. Rosenbaum-Elliott R., Percy L., Pervan S. Strategic brand management. – Oxford University Press, USA, 2015. – 320 p.

20. Li C. Y. Why do online consumers experience information overload? An extension of communication theory // Journal of Information Science. – 2017. – № 43(6). – P. 835-851.

21. Zhang K. Z., Benyoucef M. Consumer behavior in social commerce: A literature review // Decision Support Systems. – 2016. – № 86. – P. 95-108.

22. O'Rourke D., Ringer A. The impact of sustainability information on consumer decision-making // Journal of Industrial Ecology. –2016. – № 20(4). – P. 882-892.

23. McCluskey J. J., Kalaitzandonakes N., Swinnen J. Media coverage, public perceptions, and consumer behavior: insights from new food technologies // Annual Review of Resource Economics. – 2016. – № 8. – P. 467-486.

24. Dinerstein M., Einav L., Levin J., Sundaresan N. Consumer price search and platform design in internet commerce // American Economic Review. – 2018. – № 108(7). – P. 1820-59.

25. Sharma R. R., Sharma N. Influence of store atmospherics on retail store patronage: a study of apparel and lifestyle products // Abhigyan. – 2016. – № 34(2). – P. 42-53.

26. Andreasen A. R. Challenges for the science and practice of social marketing // In book: Social Marketing. – Psychology Press, 2018. – P. 3-19.

27. Keiser S., Garner M. B., Vandermar D. Beyond design: The synergy of apparel product development. – Bloomsbury Publishing, USA, 2017. – 512 p.

28. Litvinenko N., Mamyrbayev O., Shayakhmetova A., Turdalyuly M. Clusterization by the K-means method when K is unknown // ITM Web of Conferences. – 2019. – № 24. – Article number 01013. – DOI: https://doi.org/10.1051/itmconf/20192401013.

29. Emmert-Streib F., Dehmer M. Understanding Statistical Hypothesis Testing: The Logic of Statistical Inference // Machine Learning and Knowledge Extraction. – 2019. – № 1(3). – P. 945–961. – DOI: https://doi.org/10.3390/make1030054.

30. Rachmawati D., Shukri S., Azam S. M. F., Khatibi A. Factors Influencing Customers’ Purchase Decision of Residential Property in Selangor, Malaysia // Management Science Letters. – 2019. – № 9(9). – P. 1341-1348.

31. Azam S. M. F., Yajid M. S., Tham J., Hamid J. A., Khatibi A., Johar M. G. M., Ariffin I. A. Research Methodology: Building Research Skills. 1st Ed. – McGraw-Hill Education (Malaysia) Sdn. Bhd, 2021. – 89 p.

32. Scheffer J. Dealing with missing data // Research Letters in the Information and Mathematical Sciences. – 2002. – № 3. – P. 153-160.

33. Gunzler D., Chen T., Wu P., Zhang H. Introduction to mediation analysis with structural equation modeling // Shanghai Archives of Psychiatry. – 2013. – № 25(6). – P. 390–395. – DOI: https://doi.org/10.3969/j.issn.1002-0829.2013.06.009

34. Carrión G. C., Nitzl C., Roldán J. L. Mediation Analyses in Partial Least Squares Structural Equation Modeling: Guidelines and Empirical Examples // In: Latan, H., Noonan, R. (Eds.): Partial Least Squares Path Modeling. – Springer, 2017. – P. 173–195. – DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-64069-3_8.

35. Kock N. Hypothesis testing with confidence intervals and P values in PLS-SEM // International Journal of e-Collaboration (IJeC). – 2016. – № 12(3). – P. 1-6.

36. Abrams D., Armitage C. J., Christian J. Predicting Uptake of Housing Services: The Role of Self-Categorization in the Theory of Planned Behavior // In book: Planned Behavior. – Routledge, 2017. – P. 33-48.

37. Kim E., Lee J. A., Sung Y., Choi S. M. (2016). Predicting selfi e-posting behavior on social networking sites: An extension of the theory of planned behavior // Computers in Human Behavior. – 2016. – № 62. – P. 116-123.

38. Chinomona R. Brand communication, brand image, and brand trust as antecedents of brand loyalty in Gauteng Province of South Africa // African Journal of Economic and Management Studies. – 2016. – № 7(1). – P. 124-139.

39. Swain S., Padhy R., Jena B. R., Babu S. M. Quality by Design: Concept to Applications // Current drug discovery technologies. – 2018. – № 15(3). – P. 240-250.

40. Noe R. A., Hollenbeck J. R., Gerhart B., Wright P. M. Human resource management: Gaining a competitive advantage. – New York: McGraw-Hill Education, 2017. – 768 p.

41. Hussey P. S., Friedberg M. W., Anhang Price R., Lovejoy S. L., Damberg C. L. Episode-based approaches to measuring health care quality // Medical Care Research and Review. – 2017. – № 74(2). – P. 127-147.

42. Gao J., Han H., Hou L., Wang H. Pricing and effort decisions in a closed-loop supply chain under different channel power structures // Journal of Cleaner Production. – 2016. – № 112. – P. 2043-2057.

43. Shephard A., Pookulangara S., Kinley T. R., Josiam B. M. Media influence, fashion, and shopping: a gender perspective // Journal of Fashion Marketing and Management. – 2016. – № 20(1). – P. 4-18.

44. Zhang C., Kashmiri S., Cinelli M. How Do Brand Age Influence Consumer Attitudes toward a Firm's Unethical Behaviour? // Journal of Business Ethics. – 2017. – № 158(3). – P. 699-711.

45. Jones III R. J., Reilly T. M., Cox M. Z., Cole B. M. Gender makes a difference: Investigating consumer purchasing behavior and attitudes toward corporate social responsibility policies // Corporate Social Responsibility and Environmental Management. – 2017. – № 24(2). – P. 133-144.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мамедов А., Хатиби А.А., Там Д. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖҰМЫС ЕТЕТІН ЕРЕСЕКТЕР АРАСЫНДА ШЕТЕЛДІК КИІМ КОМПАНИЯЛАРЫН САТЫП АЛУ ШЕШІМІНЕ БРЕНД ИМИДЖІНІҢ, БАҒА ЖƏНЕ САПАСЫНЫҢ ƏСЕРІ. Central Asian Economic Review. 2021;(6):28-42. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-28-42

For citation:


Mamedov A., Khatibi A.A., Tham J. IMPACT OF BRAND IMAGE, PRICE AND QUALITY ON PURCHASING DECISION ON FOREIGN CLOTHING COMPANIES AMONG WORKING ADULTS IN KAZAKHSTAN. Central Asian Economic Review. 2021;(6):28-42. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-28-42

Қараулар: 812


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)