Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Мамедов А., Хатиби А.А., Там Д. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖҰМЫС ЕТЕТІН ЕРЕСЕКТЕР АРАСЫНДА ШЕТЕЛДІК КИІМ КОМПАНИЯЛАРЫН САТЫП АЛУ ШЕШІМІНЕ БРЕНД ИМИДЖІНІҢ, БАҒА ЖƏНЕ САПАСЫНЫҢ ƏСЕРІ. Central Asian Economic Review. 2021;(6):28-42. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-28-42

For citation:


Mamedov A., Khatibi A.A., Tham J. IMPACT OF BRAND IMAGE, PRICE AND QUALITY ON PURCHASING DECISION ON FOREIGN CLOTHING COMPANIES AMONG WORKING ADULTS IN KAZAKHSTAN. Central Asian Economic Review. 2021;(6):28-42. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-28-42

Қараулар PDF (Eng): 419


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)