ЖОБАЛАРДЫ БАСҚАРУДАҒЫ ҚҰНДЫЛЫҚ: ТЕОРИЯ ЖƏНЕ ТƏЖІРИБЕДЕГІ ЖАҢА БАҒЫТТАР
https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-116-124
Аңдатпа
Зерттеу мақсаты. Жобаларды басқаруда құндылықты талдап, оның қалай өлшенетінін жəне бұл жайында стандарт не көрсететінін қарастыру осы зерттеудің мақсаты болып табылады.
Əдіснамасы. Кабинеттік талдау əдебиетті қарастыру мен Жобаларды басқару бойынша білім жинағының нұсқаулығын (PMBOK) [1] талдауға негізделіп жасалды.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Бұл зерттеу жобаларды басқару құндылығына жалпы құндылық жəне жобаларды басқару теорияларын қолдану арқылы түсініктеме беру тарапынан маңызды.
Зерттеу нəтижелері жобаларды басқару стандартының 7-ші басылымына құндылық 12 негіздеріне қосылған, алайда оның жобалардың əртүрлі кезеңдерінде қалай жасалуы жəне бағалануы жайында ақпарат жоқ. РМВОК жəне тəжірибеде жобалардың құндылығын əмбебап өлшеу əдістері, сонымен қатар материалдық емес құндылықтарды анықтау мен өлшеу əдістері жоқ.
Авторлар туралы
Ш. Т. УзаковаҚазақстан
Алматы
Е. Ж. Шильдибеков
Қазақстан
Алматы
Әдебиет тізімі
1. Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK). – 7th edition. – Project Management Institute, Inc., 2021. – 250 p.
2. Comparison of management approaches during the last 12 months [Electronic resource] // Google Trend [website]. – 2021. – URL: https://trends.google.com/trends/explore?q=value%20based%20management,project%20based%20management,people%20based%20management,process%20based%20management (Accessed: 20.12.2021).
3. Kaufman J. J. Value management: Creating competitive advantage. – Thomson Crisp Learning, 1998. – 96 p.
4. Woodruff R. Customer value: The next source for competitive advantage // Journal of the Academy of Marketing Science. – 1997. – № 25(2). – P. 139-153.
5. Haddadi A., et al. The Concept of Value for Owners and Users of Buildings- A literature study of value in different contexts // Procedia - Social and Behavioral Sciences. – 2016. – № 226. – P. 381-389. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.06.202.
6. Haddadi A., Johansen A., Andersen B. A Conceptual Framework to Enhance Value Creation in Construction Projects // Procedia Computer Science. – 2016. – № 100. – P. 565-573. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.procs.2016.09.196.
7. Fuentes M. E. G. Co-creation and co-destruction of experiential value: a service perspective in projects // Built Environment Project and Asset Management. – 2019. – № 9(1). – P. 100-117. – DOI: https://doi.org/10.1108/BEPAM-02-2018-0052.
8. Public Services (Social Value) Act 2012 [Electronic resource] // Legislation.gov.uk [website]. – 2012. – URL: https://www.legislation.gov.uk/ukpga/2012/3/enacted (Accessed: 21.12.2021).
9. Maddaloni F., Davis K. The influence of local community stakeholders in megaprojects: Rethinking their inclusiveness to improve project performance // International Journal of Project Management. – 2017. – № 35(8). – P. 1537-1556.
10. Chih Y.-Y., Zwikael O., Restubog S. L. D. Enhancing value co-creation in professional service projects: The roles of professionals, clients and their effective interactions // International Journal of Project Management. – 2019. – № 37(5). – P. 599-615. – DOI:10.1016/j.ijproman.2019.04.001.
11. Vuorinen L., Martinsuo M., Value-oriented stakeholder influence on infrastructure projects // International Journal of Project Management. – 2019. – № 37(5). – P. 750-766. – DOI:10.1016/j.ijproman.2018.10.003.
12. Matinheikki J. Artto K., Peltokorpi A., Rajala R. Managing inter-organizational networks for value creation in the front-end of projects // International Journal of Project Management. – 2016. – № 34(7). – P. 1226-1241. – DOI:10.1016/j.ijproman.2016.06.003.
13. Smyth H., Lecoeuvre L., Vaesken P. Co-creation of value and the project context: Towards application on the case of Hinkley Point C Nuclear Power Station // International Journal of Project Management. – 2018. – № 36(1). – P. 170-183. – DOI:10.1016/j.ijproman.2017.04.013.
14. Liu Y., Marrewijk A. H. V., Houwing E.-J., Hertogh M. The co-creation of values-in-use at the front end of infrastructure development programs // International Journal of Project Management. – 2019. – № 37(5). – P. 684-695. – DOI:10.1016/j.ijproman.2019.01.013.
15. Ende L., Marrewijk A. Teargas, taboo and transformation: A neo-institutional study of community resistance and the struggle to legitimize subway projects in Amsterdam 1960–2018 // International Journal of Project Management. – 2019. – № 37(2). – P. 331-346.
16. Nardelli G., Broumels M. Managing innovation processes through value co-creation: a process casefrom business-to-business service practice // International Journal of in novation Management. – 2018. – № 22(3). – Article number: 1850030. – DOI:10.1142/S1363919618500305.
17. Ribeiro H. C. M., Tavares V. C. M., Costa B. K. Value co-creation: a bibliometric from 2000 to 2014 // Revista Eletrônica de Estratégia & Negócios. – 2016. – № 9(1). – P. 118-151.
18. Nájera-Sanchez J. J., Ortiz de Urbina M., Mora-Valentin E. M. Mapping Value Co-Creation. Literature in the Technology and Innovation Management Field: A Bibliographic Coupling Analysis // Frontiers in Psychology. – 2020. – № 11. – Article number 588648. – DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.588648.
19. Fujiwara D., Dass D. Measuring social value in infrastructure projects: insights from the public sector. – 1st edition. – London: Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS), 2020. – 60 p.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Узакова Ш.Т., Шильдибеков Е.Ж. ЖОБАЛАРДЫ БАСҚАРУДАҒЫ ҚҰНДЫЛЫҚ: ТЕОРИЯ ЖƏНЕ ТƏЖІРИБЕДЕГІ ЖАҢА БАҒЫТТАР. Central Asian Economic Review. 2021;(6):116-124. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-116-124
For citation:
Uzakova S.T., Shildibekov Y.Z. VALUE IN PROJECT MANAGEMENT: NEW DIRECTIONS IN THEORY AND PRACTICE. Central Asian Economic Review. 2021;(6):116-124. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2021-6-116-124