Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ГАСТРОНОМИЯЛЫҚ ТУРИЗМ ТУРИСТІК БАҒЫТҚА НАЗАР АУДАРУ ТƏСІЛІ РЕТІНДЕ

https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-1-73-83

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада қазіргі заманғы туризм түрі ретінде гастрономиялық туризмнің негізгі аспектілері қарастырылады. Бұл жұмыс гастрономиялық саяхаттардың тарихы туралы да айтады. Қазақстанның туристік бағыттарына туристердің назарын аудару тəсілі ретінде гастрономиялық туризмнің негізгі проблемалары мен даму перспективаларын талдады. Туризмнің осы түрінің туристік мақсаттағы брендті қалыптастырудағы рөлі ашылды. Əр түрлі елдердегі гастрономиялық туризмнің дамуына талдау жүргізіліп, оның осы елдердегі туристік бағыттардың дамуына қосқан үлесі бағаланады.
Зерттеу мақсаты: əр түрлі елдердің тəжірибелеріне сүйене отырып, гастрономиялық туризмнің туристік бағытты дамытуға əсерін зерттеу.
Əдіснамасы: берілген тақырып бойынша ақпаратты теориялық зерттеу, тарихи, салыстырмалы, графикалық талдау, таңдалған тақырып бойынша əдебиеттерді талдау, сауалнама.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы: бұл зерттеуді автор алғаш рет құрастырған жəне толығымен өзіндік жұмыс болып табылады.
Зерттеу нəтижелері: бұл зерттеу гастрономиялық туризмнің туристік бағытты дамытуға жəне оған назар аударуға əсерін дəлелдеді. Туризмнің осы түрін дамытуға мүмкіндігі бар елдерге гастрономиялық турларды құру жəне жүзеге асыру бойынша ұсыныстар əзірленді.

Авторлар туралы

Б. И. Актымбаева
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



Т. В. Трифонова
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Berrin G., Muge A. Gastronomy Tourism, Motivations and Destinations. // Global Issues and Trends in Tourism – 2016. – Chapter 30. – P. 394-404.

2. Иванов В.Д. Гастрономический туризм как популярное направление туристкой индустрии// Физическая культура. Спорт. Туризм. Двигательная рекреация. – 2018. – Т. 3 – № 2. – С. 105-113.

3. Cruz F.G.S., Moral-Cuadra S., Tito J. Ch., López-Guzmán T. Gastronomic Motivations and Perceived Value Foreign Tourists in the City of Oruro (Bolivia Analysis Based on Structural Equations // International Journal of Environmental Research and Public Health. – 2020. – Vol. 17(10). – Article number 3618. – 12 p. – DOI: https://doi.org/10.3390/ijerph17103618

4. Gálvez J. C. P., Granda M. J., López-Guzmán T., Coronel J. R. Local gastronomy, culture and tourism sustainable cities: The behavior of the American tourist. // Sustainable Cities and Society. – 2017. – Vol. 32. – P. 604-612.

5. Зеленская Е. М. Гастрономический компонент в индустрии туризма. // Вестник Северного (Арктического) федерального университета. Серия: Гуманитарные и социальные науки. – 2015. – С. 110-117.

6. Морозов А. А. Гастрономический туризм: к истории понятия. // Экономика и бизнес: теория и практика. – 2019. – № 2. – С. 87-91.

7. Доклад Генерального секретаря Всемирной туристкой организации UNWTO, исследование Global Report on Food Tourism [Электронный ресурс]. – 2019. – 144 c. – URL: https://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/unwtogad.2019.4.g51w645001604505 (дата обращения 26.03.2021).

8. Лагусев Ю. М., Бальнин К. А. Гастрономические бренды как средства продвижения туристских дестинаций. // Журнал Сервис plus. – 2016. – С. 9-16. – DOI: 10.12737/19453

9. Manuel R., Educardo S. Guidelines for the Development of Gastronomy Tourism. – UNWTO, 2020. – №14. – P. 35-37.

10. Morgan K. Top 5 destinations for food around the world in 2019 [Электронный ресурс] // WTM Global Hub [web-сайт]. – 2019. – URL: https://hub.wtm.com/blog/food-tourism/top-5-destinations-for-foodaround-the-world-in-2019/ (Дата обращения: 03.11.2020)

11. Всё, что вы хотели знать о гастротуризме, но боялась спросить [Электронный ресурс] // TravelHunter: leading expert in gastronomic tourism [web-сайт]. – 2016. – URL: https://thunter.ru/novosti/vsyo-chto-vi-hoteli-znat-o-gastroturizme-no-boyalas-sprosit/ (Дата обращения: 16.10.2020)

12. Чемакин И. К. Гастрономический туризм в Италии: предпосылки формирования и тенденции развития. // Туризм и региональное развитие – 2017. – C. 221-225.

13. Италия стала вторым по популярности туристическим направлением в мире [Электронный ресурс]. – 2018. – URL: https://internationalinvestment.biz/tourism/353-italiya-stala-vtorym-po-populyarnostituristicheskim-napravleniem-v-mire.html (Дата обращения: 31.03.2021)

14. I International Gastronomic Festival “Gastro Bazaar-2019” starts [Электронный ресурс] // UZ Daily [web-сайт]. – 2019. – URL: https://www.uzdaily.uz/en/post/51235 (Дата обращения: 03.11.2020).

15. Количество иностранных туристов, посетивших Узбекистан [Электронный ресурс] // Государственный комитет Республики Узбекистан по развитию туризма [web-сайт]. – URL: https://uzbektourism.uz/ru/research (Дата обращения: 03.11.2020)

16. Лукичева И. Гастрономический Казахстан привлекателен для туристов [Электронный ресурс] // Капитал [web-сайт]. – 2014. – URL: https://kapital.kz/business/28799/gastronomicheskiy-kazakhstanprivlekatelen-dlya-turistov.html (Дата обращения: 23.11.2020).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Актымбаева Б.И., Трифонова Т.В. ГАСТРОНОМИЯЛЫҚ ТУРИЗМ ТУРИСТІК БАҒЫТҚА НАЗАР АУДАРУ ТƏСІЛІ РЕТІНДЕ. Central Asian Economic Review. 2021;(1):73-83. https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-1-73-83

For citation:


Aktymbaeva B.I., Trifonova T.V. GASTRONOMIC TOURISM AS A WAY TO ATTRACT ATTENTION TO A TOURIST DESTINATION. Central Asian Economic Review. 2021;(1):73-83. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-1-73-83

Қараулар: 2694


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)