ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕЙРАМХАНА ҚЫЗМЕТТЕРІ НАРЫҒЫНЫҢ ДАМУ ЖАҒДАЙЫ
https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-1-62-72
Аңдатпа
Зерттеу мақсаты – короновирустық пандемияда қоғамдық тамақтандыру саласының жағдайының ерекшеліктерін қарастыру жəне саланың дамуын жүзеге асыру үшін тиісті ұсыныстар дайындау.
Əдіснамасы. Нақты материалдарды өңдеу кезінде диалектикалық, хронологиялық, логикалық, ғылыми жалпылау, статистикалық жəне салыстырмалы талдау сияқты дəстүрлі ғылыми əдістер қолданылды. Зерттеу құралы ретінде салыстыру əдістері, мақсаттарды құрылымдау, сондай-ақ сараптамалық бағалау қолданылды.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы – Зерттеу нəтижесінде автор республикадағы мейрамхана кəсібінің қазіргі жағдайына шолу жасады, əртүрлі мақсатты сегменттер мен даму тенденцияларын ескере отырып, кəсіпорындардың жаңа форматтарын, олардың инновациялық тұжырымдамаларын зерттеді.
Зерттеу нəтижелері – Инновациялық технологиялардың жəне қазіргі шындықтың мейрамхана кəсібіне тигізетін əсерінің рөлін түсіну тереңдетілді, сонымен қатар зерттелетін саладағы ұлттық мəдениетті, дəстүрлерді, салауатты тамақтануды ескере отырып, тағамдар дамуының негізгі тенденциялары зерттелді.
Автор туралы
М. М. НурпеисоваҚазақстан
Нурпеисова Макпал Муратбековна – экономика ғылымдарының кандидаты, профессор
Алматы
Әдебиет тізімі
1. Тажибаев Т. К. Развитие индустрии туризма в Республике Казахстан [Электронды ресурс]. // Сборник материалов с конференции «Наука и образование – 2014» – URL: https://articlekz.com/article/8914 (қарау уақыты: 24.12.2020).
2. Жунусбекова Б. Б., Устенова О. Ж., Смыкова М. Р. Маркетинговый аудит ресторанного бизнеса в Казахстане // Статистика, учет и аудит, – 2018 - Том 4 – С. 38-44.
3. Кенжебеков Н. Д., Толеулы А. Индустрия туризма Казахстана: проблемы и перспективы развития // Вестник регионального развития. – 2015. – №1-2 (38). – С. 71.
4. Милл Р. К. Управление рестораном: пер. с анг. – М.: Юнити-ДАНА, 2012 – 535 с.
5. Недбайло В., Лазаренко Л. А. Культура взаимоотношения специалиста и клиента в процессе осуществления сервисной деятельности // Экономика. Право. Печать. Вестник КСЭИ. – 2014. – № 4. – С. 166-170.
6. Смыкова М. Р., Рахимбекова Ж. С. Перспективы развития ресторанного маркетинга Казахстана // Научный результат. Технологии бизнеса и сервиса. – 2019. – Т. 5. – № 2. – C. 60-68.
7. Асанова А. Ж. Анализ современного состояния предприятии общественного питания // Вестник КазНПУ. Серия Экономика. – 2011. – № 3(29). – С. 102-106.
8. 2ГИС исследовал рынок общепита Казахстана: в Алматы растет число кофеен, в Нур-Султане – суши-баров [Электронды ресурс] // InformБюро [web-портал]. – 2020. – URL: https://informburo.kz/novosti/2gis-issledoval-rynok-obshchepita-kazahstana-v-almaty-rastyot-chislo-kofeen-v-nur-sultane-sushibarov-103163.html (қарау уақыты: 28.12.2020).
9. Динамика роста кейтеринговых услуг [Электронды ресурс] // Бюро национальной статистики Республики Казахстан [web-портал]. – URL: stat.gov.k1 (қарау уақыты: 28.12.2020).
10. Доклад об экономике Казахстана – декабрь 2020 [Электронды ресурс] // Группа Всемирного банка [web-сайт]. – 2021. – URL: https://www.vsemirnyjbank.org/ru/country/kazakhstan/publication/economicupdate-december-2020 (қарау уақыты: 08.01.2021).
11. В 2020 году мерами занятости охвачено 1,4 млн. человек, налоговые послабления получили 700 тыс. предпринимателей — МНЭ [Электронды ресурс] // Официальный информационный ресурс Премьер-Министра Республики Казахстан – 2021. – URL: https://primeminister.kz/ru/news/v-2020-godu-merami-zanyatosti-ohvacheno-14-mln-chelovek-nalogovye-poslableniya-poluchili-700-tyspredprinimateley-mne-120391 (қарау уақыты: 08.01.2021).
12. Об отсрочке налоговых обязательств и налоговых льготах в 2020 году [Электронды ресурс] // ИС «Параграф» [web-сайт]. – 2020. – URL: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=35240892 (қарау уақыты: 08.01.2021).
13. Жертвы пандемии: закрылось единственное в Казахстане Hard Rock Café [Электронды ресурс] // Forbes Kazakhstan [web-сайт]. – 2021. – URL: https://forbes.kz/finances/markets/jertvyi_pandemii_zakryilos_edinstvennoe_v_kazahstane_hard_rock_cafe/ (қарау уақыты: 20.01.2021).
14. Food cost – что это такое и как считать? [Электронды ресурс] // Ресторан сервис. Блог о Ресторанном бизнесе [web-сайт]. – URL: https://restoran-service.ru/blog/avtomatizatsiya-restorana/food-cost-chtoeto-takoe-i-kak-schitat/ (қарау уақыты: 15.01.2021).
15. Скидки, акции в ресторанах и банкетных залах Алматы, новости заведений [Электронды ресурс] // Restoran.kz [web-сайт]. – URL: https://restoran.kz/news (қарау уақыты: 15.01.2021).
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Нурпеисова М.М. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕЙРАМХАНА ҚЫЗМЕТТЕРІ НАРЫҒЫНЫҢ ДАМУ ЖАҒДАЙЫ. Central Asian Economic Review. 2021;(1):62-72. https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-1-62-72
For citation:
Nurpeisova M.M. DEVELOPMENT STATE OF THE RESTAURANT SERVICES MARKET IN KAZAKHSTAN. Central Asian Economic Review. 2021;(1):62-72. (In Kazakh) https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-1-62-72