THE GLOBAL ELECTRONIC COMMERCE DEVELOPMENT AND ITS IMPACT ON GLOBAL ECONOMY
Аңдатпа
Әлемдегі электрондық коммерция көптеген аспектілерде әлемдік экономикаға әсер етті. Біріншіден, барлық экономикалық секторға таралған бұл әсер ақпараттық-технологиялардың құрамымен түсіндіріледі, ал ол өз кезегінде бүкіл әлемде экономикалық өнімділіктің артуына әкелді. Мақала әлемдегі электрондық сауданың даму мәселелеріне және тұтастай алғанда оның әлемдік экономикаға әсеріне арналған. Электрондық коммерция ұғымы және құрылымын, ерекшеліктерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін айқындайтын электрондық коммерция нарығының негізгі заманауи үлгілері егжейтегжейлі қарастырылды. Әлемдегі электрондық коммерция дамуының қазіргі жағдайы, сондай-ақ жаһандық электрондық коммерцияның шағын және орта кәсіпорындарға (ШОК) бизнестің өзара байланысына әсері, кезекті қорытындылар және ұсыныстарымен электрондық коммерцияның халықаралық саудаға және халықаралық экономикаға әсері талданды.
Авторлар туралы
I. OnyushevaҚазақстан
A. Naranovich
Беларусь
Z. Zhussupova
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Commerce, G., Westland, J., Clark, T. Global Electronic Commerce [Electronic source]. – 2018. – URL: https://mitpress.mit.edu/books/global-electronic-commerce.pdf (25.02.2018)
2. Electronic Commerce and the Global Economy [Electronic source]. – 2018. – URL: https://www.bartleby.com (25.02.2018)
3. Nayar, D. Global Electronic Commerce Market - Growth, Analysis, Key Players and Forecast by 2022 [Electronic source]. – 2016. – URL: http://importantevents24.com/2017/09/29/global-electronic-commercemarket.pdf (accessed: 25.02.2018)
4. Abdul Gaffar, K. Electronic Commerce: A Study on Benefits and Challenges in an Emerging Economy // Global Journal Of Management and Business Research: Economics and Commerce. – 2016. – № 16 (1). – p. 34-45.
5. Kingsnorth, S. Digital Marketing Strategy - An integrated approach to global E-commerce // KoganPage. – 2017. – № 56. – pp. 89-94.
6. Johnston, N. Adaptive Marketing: Leveraging Real-Time Data to Become a More Competitive and Successful Company. – NY: Palgrave Macmillan, 2015. – pp. 102-121.
7. Lukas, B. Strategic Type, Market Orientation, and The Balance Between Adaptability and Adaptation // Journal of Business Research. – 2012. – № 45. – pp. 147-156.
8. Chakravarthy, B. Adaptation:A Promising Metaphor for Strategic Management // Academic of Management Review. – 2005. – № 7 (1). – pp. 35-44.
9. APEC E-commerce Readiness Assessment Guide, APEC, Singapore [Electronic source]. – 2000. – URL: www.apec.org/apec/publications/allpublications/telecommunications.html (accessed: 27.03.2018)
10. Luyt, B. Defining the digital divide: the role of e-readiness indicators // Aslib Proceedings. – 2006. – № 58 (4). – pp. 276-291.
11. Ecommerce Foundation Global E-commerce Report - 2017. Amsterdam-the Netherlands: E-commerce Foundation [Electronic source]. – 2017. – URL: http://mazarsusa.com/wp-content/uploads/2017/11/Global-Report-2017-1.pdf (accessed: 27.03.2018)
12. Official website of Statistic Business Portal [Electronic source]. – 2018. – URL: www.statista.com (accessed: 25.02.2018)
13. Akgun, A. E. Antecedents and Contingent Effects of Organizational Adaptive Capability on Firm Product Innovativeness // Journal of Product Innovation Management. – 2012. – № 29. – pp. 171-189.
14. Mukherjee, S. Digitalization, Big Data-Concepts, Applications, Challenges and Future Scope // International Journal of Advanced Research in Computer and Communication Engineering. – 2016. – № 5 (2). – pp. 244-248.
15. Digital commerce & marketing outlook. Criteo. – 2017. – URL: http://www.upa.it/static/upload/cri/criteo-digital-commerce-marketingtrends-2017/criteo-digital-commerce-marketingtrends-2017.pdf (accessed: 27.03.2018)
16. Terzi, N. The Impact of E-commerce on International Trade and Employment // Procedia - Social and Behavioral Sciences. – 2018. – № 24. – p.745-753.
17. Gawady, Z. M. The Impact of E-commerce on Developed and Developing Countries. Case Study. Egypt and United States. – 2010. – URL: http://www.must.edu.eg/Publications (accessed: 27.03.2018)
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Onyusheva I.V., Naranovich A.I., Zhussupova Z.M. THE GLOBAL ELECTRONIC COMMERCE DEVELOPMENT AND ITS IMPACT ON GLOBAL ECONOMY. Central Asian Economic Review. 2018;(3):123-131.
For citation:
Onyusheva I.V., Naranovich A.I., Zhussupova Z.M. THE GLOBAL ELECTRONIC COMMERCE DEVELOPMENT AND ITS IMPACT ON GLOBAL ECONOMY. Central Asian Economic Review. 2018;(3):123-131.