Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛ КƏСІПКЕРЛЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІНІҢ, БІЛІМДЕРІНІҢ ЖƏНЕ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты – креативті кəсіпкерлердің қалыптасуындағы ресми білім мен практикалық тəжірибенің рөлін сипаттай отырып, Қазақстанда креативті кəсіпкердің заманауи портретін қалыптастыру.
Əдіснамасы – 62 креативті кəсіпкерлерге əлеуметтік сауалнама жүргізу, сондай-ақ Алматы мен Нұрсұлтан қалаларындағы креативті хабтар мен кластерлер өкілдерімен сараптамалық бағалау жүргізу.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы – Мұндай зерттеу Қазақстанда алғаш рет жүргізілді. Зерттеу Impact Hub Almaty, Т. К. Жүргенов атындағы Қазақ Ұлттық Өнер академиясы, Goldsmiths Университеті бастамасымен Creative Spark – жоғары оқу орындарында кəсіпкерлікті дамыту бағдарламасы аясында жүргізілген.
Зерттеу нəтижелері 5 негізгі блок бойынша топтастырылды – визионерлік жəне жаңашылдық тəсіл, басқарушылық жəне операциялық құзыреттер, Маркетинг негіздері, қаржылық жəне құқықтық сауаттылық.

Авторлар туралы

А. А. Гончарова
Голдсмитс, Лондон университеті
Бірікккен Корольдік


Д. О. Шаяхмет
Нархоз Университеті
Қазақстан
Алматы


Әдебиет тізімі

1. Пратт Э., Симпсон Ю., Шаяхмет Д., Картирование креативных индустрий Казахстана. – Алматы, 2018. – 5 с.

2. Cтратегия «Развитие Алматы – 2050» [Электронный ресурс] // Социально-предпринимательская корпорация «Алматы» [web-сайт]. – 2019. – URL: https://almaty-2050.kz/ru/document/1/ (дата обращения: 10.07.2020).

3. Banks M., Hesmondhalgh D. Looking for work in the creative industries policy // International Journal of Cultural Policy. – 2009. – Vol. 15 (4). – P. 415–430.

4. Bullen E., Robb S., Kenway J. ‘Creative destruction’: knowledge economy policy and the future of the arts and humanities in the academy // Journal of Education Policy. – 2004. – Vol. 19 (1). – P. 3–22.

5. Comunian R., Faggian A., Jewell S. Winning and losing in the creative industries: an analysis of creative graduates’ career opportunities across creative disciplines // Cultural Trends. – 2011. – Vol. 20 (3–4). – P. 291–308.

6. Gilmore A., Comunian R. Beyond the campus: higher education, cultural policy and the creative economy // International Journal of Cultural Policy. – 2016. – Vol. 22 (1). – P. 1–9.

7. Jones C. Enterprise education: learning through personal experience // Inductry and Higher Education. – 2009. – Vol. 23. – P. 175–182.

8. Etzkowitz H., Leydesdorff L. The dynamics of innovation: from national systems and “mode 2” to a triple helix of university-industry-government relations // Research Policy. – 2000. – Vol. 29 (2). – P. 109–123.

9. Imagining America: artists and scholars in public life [Электронный ресурс] // Imagining America [web-сайт]. – URL: http://imaginingamerica.org/ (дата обращения: 10.07.2020).

10. Linkage programmes [Электронный ресурс] // Australian Research Council [web-сайт]. – URL: http://www.arc.gov.au/ncgp/lp/lp_default.htm (дата обращения: 10.07.2020).

11. Arts Council England (ACE). Arts, enterprise and excellence: strategy for higher education. – London: Arts Council England, 2006. – 67 p.

12. Пробелы и недостатки в компетенциях специалистов в культурном секторе Казахстана, Внутренний ответ Британского Совета в Казахстане, 2017.

13. Концепции создания региональной сети бизнес-инкубаторов в Республике Казахстан. – USAID MEP, 2013. – 19 с.

14. Национальная палата предпринимателей Республики Казахстан «Атамекен» [web-сайт]. – URL: https://atameken.kz/ru/ (дата обращения: 18.07.2020).

15. Обучение топ-менеджмента малого и среднего предпринимательства [Электронный ресурс] // Damu [web-сайт]. – URL: https://www.damu.kz/programmi/trainings/top-management/ (дата обращения: 18.07.2020).

16. Основы предпринимательства внедряют в учебных организациях Акмолинской области [Электронный ресурс] // Национальная палата предпринимателей Республики Казахстан «Атамекен» [webсайт]. – URL: https://atameken.kz/ru/news/32830-osnovy-predprinimatel-stva-vnedryayut-v-uchebnyhorganizaciyah-akmolinskoj-oblasti (дата обращения: 18.07.2020).

17. Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 января 2019 года № 27 «Об утверждении Дорожной карты по проведению Года молодежи» [Электронный ресурс] // Əділет: информационно-правовая система нормативных правовых актов Республики Казахстан [web-портал]. – URL: http://adilet.zan.kz/rus/docs/P1900000027 (дата обращения: 18.07.2020).

18. В Казахстане создадут ассоциацию бизнес-инкубаторов [Электронный ресурс] // Profit [webпортал]. – 2019. – URL: https://profit.kz/news/56882/V-Kazahstane-sozdadut-associaciu-biznes-inkubatorov/ (дата обращения: 18.07.2020).

19. Вебер М. Оценка предпринимательского образования. – Мюнхен, 2011. – 14 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Гончарова А.А., Шаяхмет Д.О. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛ КƏСІПКЕРЛЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІНІҢ, БІЛІМДЕРІНІҢ ЖƏНЕ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ. Central Asian Economic Review. 2020;(5):54-70.

For citation:


Goncharova A.A., Shayakhmet D.O. DIAGNOSTICS OF BASIC COMPETENCES, KNOWLEDGE AND SKILLS OF CREATIVE ENTREPRENEURS IN KAZAKHSTAN. Central Asian Economic Review. 2020;(5):54-70. (In Russ.)

Қараулар: 739


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)