Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

Органикалық ауыл шаруашылығын дамытуда жасыл маркетингтің рөлі

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2024-1-55-63

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеудің мақсаты – жоғары дамыған елдермен бәсекеге қабілетті болу мақсатында Қазақстанның органикалық ауыл шаруашылығын дамытуды қолдау үшін жасыл маркетингтің пайдалы стратегия болуы мүмкін екенін анықтау.

Әдістеме. Қазақстанның органикалық ауыл шаруашылығы жерлерінің эволюциясы мен қәзіргі таңдағы ерекшеліктері туралы зерттеу деректерін ескере отырып, синтез, салыстыру және статистикалық талдау сияқты зерттеу әдістері қолданылады.

Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы – органикалық ауыл шаруашылығының тұрақтылығында жасыл маркетинг стартегиясы өзекті болып табылады, себебі ауыл шаруашылығының дамуына айтарлықтай әсер етеді. Бұл зерттеу деңгейіне байланысты Қазақстанның органикалық ауыл шаруашылығы нарығындағы жасыл маркетингті зерттеу бойынша бағытталған.

Зерттеу нәтижелері. Зерттеу органикалық ауыл шаруашылығындағы жасыл маркетинг стратегиясын қолдау мен мүмкіндіктерін кеңейту үшін маңызды тұжырымдарды анықтады. Бұл нәтижелер органикалық ауыл шаруашылығы саласындағы тұрған мәселелерді түсінуге ықпал етеді және оларды шешу туралы ұсыныстар береді.

 

Авторлар туралы

Б. Б. Болатбек
Нархоз Университеті
Қазақстан

Болатбек Ботагөз Болатбекқызы – докторант,

Алматы.



Г. С. Сәтбаева
Нархоз Университеті
Қазақстан

Сәтбаева Гүлбаршын Сатановна – экономика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы,

Алматы.



А. М. Дүйсебаева
Нархоз Университеті
Қазақстан

Дүйсебаева Айжан Матаевна – PhD, 

Алматы.



Әдебиет тізімі

1. Luchs M., Phipps M., Hill T. Exploring consumer responsibility for sustainable consumption // Journal Marketing and Management. – 2015. – 31. – P. 1449-1471.

2. Kafle B. Factors affecting adoption of organic vegetable farming in chitwan district // World Journal of Agricultural Sciences. – 2011. – 7(5). – P. 604-606.

3. Marc L., Gregory M. Green marketing in Europe and the United States: An evolving business and society interface // International Business Review. – 1995. – 4(3). – P. 295-312.

4. Aceleanu M. Sustainability and competitiveness of Romanian farms through organic agriculture // Sustainability. – 2016. – 4(3). – P. 2-19.

5. Michelsen J. The role of Research, Information and Communication // In Organic Agriculture: Sustainability, Market and Policies. – 2003. – P. 367-377.

6. Булхаирова Ж. С., Сулейменова Г. Н., Орынбасарова А. А. Organic agriculture: Realities and prospects in Kazakhstan // Проблемы агрорынка. – 2020. – № 2. – С. 60-66.

7. Григорук В. В., Климов Е. В. Органическое сельское хозяйство: концептуальная позиция // Проблемы агрорынка. – 2020. – № 3. – С. 88-101.

8. Crowder D., Reganold J. Financial competitiveness of organic agriculture on a global scale // Proceedings of the National Academy of Sciences. – 2015. – 112. – P. 7611-7616. – DOI: 10.1073/pnas.1423674112.

9. Offermann F. The influence of the EU common agricultural policy on the competitiveness of organic farming // In Organic Agriculture: Sustainability, Market and Policies. – 2003. – P. 329-334.

10. Hokazono S., Hayashi K. Variability in environmental impacts during conversion from conventional to organic farming: a comparison among three rice production systems // Journal of Cleaner Production. – 2012. – 28. – P. 101-112.

11. Қарабасов Р., Пягай А., Беспаева Р. Қазақстандағы органикалық ауыл шаруашылықты жүргізудің экономикалық тиімділігі // Вестник Университета Туран. – 2022. – 4(96). – C. 39-49.

12. Orlund K. Norwegian experience with conversion and support payments for organic farming // In Organic Agriculture: Sustainability, Market and Policies. – 2003. – P. 337-343.

13. Agriculture, Value added (% of GDP) [Электронды ресурс] // World Bank [web-сайт]. – n.d. – URL: http://data.worldbank.org (Қарау уақыты: 20.01.2024).

14. Ауыл, орман, аңшылық және балық шаруашылығы статистикасы [Электронды ресурс] // Қазақстан Республикасы стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросы [web-сайт]. – 2023. – URL: https://stat.gov.kz/industries/business-statistics/stat-forrest-village-hunt-fish/ (Қарау уақыты 10.01.2024).

15. Lohr L., Park T. Local selling decisions and the technical efficienc of organic farms // Sustainability. – 2010. – 2(1). – P. 189-203.

16. Pociovălișteanu D. M., Novo-Corti I., Aceleanu M. I., Șerban A. C., & Grecu E. Employment policies for a green economy at the European Union level // Sustainability. – 2015. – 7(7). – P. 9231-9250.

17. Cvijanović, D., Mihailović, B., Čavlin, M., & Čavlin, G. Impact of marketing consulting on performances of agrarian clusters in Serbia // Sustainability. – 2015. – 7(2). – P. 1099-1115.

18. Peattie K. Environmental marketing management, meeting the green challenge: Monograph. – Pitman Publishing, 1995. – 309 p.

19. Nedumaran G., Manida M. Green marketing: impact of the agriculture products. – 2019. – 10 p. – DOI: http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3522464.

20. Mandavi M. Role of eco-friendly agricultural practices in Indian agriculture development // International journal of agriculture and food science technology. – 4. – 2013. – P. 11-15.

21. Pride W., Ferrel O. Marketing: Concepts and Strategies. 8th Edition. – Houghton Miffli School, 1993. – 808 p.

22. Meffert H. Marketing-Management: Analyse-Strategi-Implementierung. – Springer: Berlin, Germany, 2013. – 516 p.

23. Ottman J. A., Stafford E. R., Hartman C. L. Avoiding green marketing myopia: Ways to improve consumer appeal for environmentally preferable products // Environment: science and policy for sustainable development. – 2006. – 48(5). – P. 22-36.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Болатбек Б.Б., Сәтбаева Г.С., Дүйсебаева А.М. Органикалық ауыл шаруашылығын дамытуда жасыл маркетингтің рөлі. Central Asian Economic Review. 2024;(1):55-63. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2024-1-55-63

For citation:


Bolatbek B.B., Satbayeva G.S., Duisebayeva A.M. The role of green marketing strategy in the sustainability of organic agriculture. Central Asian Economic Review. 2024;(1):55-63. (In Kazakh) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2024-1-55-63

Қараулар: 259


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)