Білім шығармашылық экономиканы дамыту факторы ретінде: зерттеуді бағалаудың ғылыми синтезі
https://doi.org/10.52821/2789-4401-2023-2-72-93
Аңдатпа
Зерттеу мақсаты. Бұл зерттеу халықаралық ғылыми өлшеу деректер базасында ғылыми еңбектерге сілтеме жасау негізінде білім беру мен креативті экономика арасындағы байланыс тақырыбындағы əдебиеттерге жүйелі шолу жасауға жəне талдауға арналған. Зерттеудің мақсаты – əдебиеттегі ең өзекті бағыттар мен кемшіліктерді анықтау арқылы зерттелініп отырған саладағы əдебиеттердің сапасын сандық бағалау.
Зерттеу əдістемесі келесі кілттік сөздер бойынша ғылыми мақалаларды əдеби шолу арқылы жүзеге асырылды: «education», «creative industries». Зерттеу əдіснамасы шығармашылық индустрияны дамыту мəселелері бойынша ең беделді авторларды, жұмыстар мен басылымдарды талдауды қамтиды. Талданған базаға кілт сөздерді анықтау кезінде 2001-2021 жылдардағы Scopus деректер базасының ең өзекті деп бағаланған 303 ғылыми мақаласы кірді.
Зерттеудің бірегейлігі білім беру мен шығармашылық салалардың өзара байланысын ашатын ғылыми зерттеулер мен мақалалардың аз санымен расталады жəне негізделеді.
Зерттеу нəтижелері. Зерттеу нəтижелерінен «International Journal of Cultural Policy» журналы жарияланымдар саны мен дəйексөздердің жалпы саны бойынша жетекші журнал екендігі анықталды. Rae D. ең көп дəйексөздер алынатын автор (317 дəйексөз) екендігі жəне зерттеу саласындағы ең көп келтірілген мақала – Banks жəне Hesmondhalgh авторларының «Looking for work in creative industries policy» мақаласы. Жүйелі шолудың нəтижелерін басқа авторлар анықталған өзекті бағыттарда зерттеу жүргізу үшін қолдана алады.
Авторлар туралы
А. С. ЖупароваҚазақстан
Алматы
А. С. Асилова
Қазақстан
Алматы
Г. Б. Исатаева
Қазақстан
Шымкент
Әдебиет тізімі
1. Howland J., Wright T., Boughan R., Roberts B. How Scholarly Is Google Scholar? A Comparison to Library Databases // College & Research Libraries. - 2009. - № 70. - P. 227-234. - DOI: https://doi.org/10.5860/crl.70.3.227.
2. Flew T., Cunningham S. Creative Industries After the First Decade of Debate // The Information Society. - 2010. - № 26. - DOI: https://doi.org/10.1080/01972240903562753.
3. Oliveira J. M. de Araujo B. C., Silva L. V. Panorama Da Economia Criativa No Brasil // Texto Para Discussao. - 2013. - № 1. - Р. 54.
4. Nesta. Creativity Vs. Robots - 2015 [Электронный ресурс] // NESTA [web-сайт]. - 2015. - URL: https://media.nesta.org.uk/documents/creativity_vs._robots_wv.pdf (Дата обращения: 01.09.2022).
5. Davies D., Jindal-Snape D., Collier C., Digby R., Hay P., Howe A. Creative learning environments in education—A systematic literature review // Thinking skills and creativity. - 2013. - № 8. - Р. 80-91.
6. Aguilera D., Ortiz-Revilla J. STEM vs. STEAM education and student creativity: A systematic literature review. Education Sciences. - 2021. - № 11(7). - Р. 331.
7. Sharif R. The relations between acculturation and creativity and innovation in higher education: A systematic literature review // Educational Research Review. - 2019. - № 28. - 100287.
8. Ahmad N., Menegaki A. N., Al-Muharrami, S. Systematic literature review of tourism growth nexus: an overview of the literature and a content analysis of 100 most influential papers // Journal of Economic Surveys. - 2020. - № 34(5). - Р. 1068-1110. - DOI: https://doi.org/https://doi.org/10.1111/joes.12386.
9. Falagas M., Pitsouni E., Malietzis G., Pappas G. Comparison of PubMed, Scopus, Web of Science, and Google Scholar: Strengths and weaknesses // FASEB Journal : Official Publication of the Federation of American Societies for Experimental Biology. - 2008. - № 22. - Р. 338-342. - DOI: https://doi.org/10.1096/fj.07-9492LSF.
10. Andersen J. P., Nielsen M. W. Google Scholar and Web of Science: Examining gender differences in citation coverage across five scientific disciplines. // Journal of Informetrics. - 2018. - № 12(3). - Р. 950-959. - DOI: https://doi.org/10.1016/j.joi.2018.07.010.
11. Kulkarni A. V, Aziz B., Shams I., Busse J. W. Comparisons of citations in Web of Science, Scopus, and Google Scholar for articles published in general medical journals // JAMA. - 2009. - № 302(10). - Р. 10921096. - DOI: https://doi.org/10.1001/jama.2009.1307.
12. Sainaghi R. The current state of academic research into peer-to-peer accommodation platforms // International Journal of Hospitality Management. - 2020. - № 89. - Article 102555. - DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102555.
13. Martin-Martin A., Orduna-Malea E., Harzing A. W., Lopez-Cozar E. D. Can we use Google Scholar to identify highly-cited documents? // Journal of informetrics. - 2017. - № 11(1). - Р. 152-163.
14. Corbet S., Lucey B., Urquhart A., Yarovaya L. Cryptocurrencies as a Financial Asset: A systematic analysis // International Review of Financial Analysis. - 2018. - № 62. - P. 182-199. - DOI: https://doi.org/10.1016/j.irfa.2018.09.003.
15. Aria M., Cuccurullo C. bibliometrix: An R-tool for comprehensive science mapping analysis. // Journal of Informetrics. - 2017. - № 11(4). - Р. 959-975. - DOI: https://doi.org/10.1016/j.joi.2017.08.007.
16. Higgs P., Cunningham S. Creative industries mapping: Where have we come from and where are we going? // Creative industries journal. - 2008. - № 1(1). - Р. 7-30.
17. De Beukelaer C. Creative industries in «developing» countries: Questioning country classifications in the UNCTAD creative economy reports // Cultural Trends. - 2014. - № 23(4). - Р. 232-251.
18. Dalle Nogare C., Murzyn-Kupisz M. Do museums foster innovation through engagement with the cultural and creative industries? // Journal of Cultural Economics. - 2021. - № 45(4). - Р. 671-704.
19. Banks M., Hesmondhalgh D. Looking for work in creative industries policy. International journal of cultural policy. - 2009. - № 15(4). - Р. 415-430.
20. Betzler D., Loots E., Prokupek M., Marques L., Grafenauer P. COVID-19 and the arts and cultural sectors: Investigating countries' contextual factors and early policy measures // International journal of cultural policy. - 2021. - № 27(6). - Р. 796-814.
21. Alvarado R. U. Growth of Literature on Bradford's Law. // Investigacion Bibliotecologica. - 2016. -№ 30(68). - Р. 51-72. - DOI: https://doi.org/10.1016/j.ibbai.2016.06.003.
22. Cobo M. J., Lopez-Herrera A. G., Herrera-Viedma E., Herrera F. Science mapping software tools: Review, analysis, and cooperative study among tools // Journal of the American Society for information Science and Technology. - 2011. - № 62(7). - Р. 1382-1402.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Жупарова А.С., Асилова А.С., Исатаева Г.Б. Білім шығармашылық экономиканы дамыту факторы ретінде: зерттеуді бағалаудың ғылыми синтезі. Central Asian Economic Review. 2023;(2):72-93. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2023-2-72-93
For citation:
Zhuparova A., Asilova A., Isataeva G. Education as a factor in the development of a creative economy: a scientific synthesis of research evaluation. Central Asian Economic Review. 2023;(2):72-93. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2023-2-72-93