Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДАҒЫ ІШКІ БАСҚАРУДЫ ДАМЫТУ: УНИВЕРСИТЕТ ƏКІМШІЛІГІ МЕН ФАКУЛЬТЕТТІҢ КӨЗҚАРАСЫН БАҒАЛАУ

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-5-114-126

Толық мәтін:

Аңдатпа

Осы зерттеудің мақсаты сапаны тиімді басқаруды қамтамасыз ету үшін жоғары оқу орындарындағы ішкі басқарудың рөлін сипаттау жəне негіздеу болып табылады.
Əдістеме: Зерттеу академиялық саланың негізгі ерекшеліктеріне негізделген жоғары білім беру секторына арналған сауалнаманы қолдану арқылы жүзеге асырылған.
Жұмыстың өзіндік ерекшелігі – жоғары білім беру саласында сапаны тиімді басқару үшін тиімді ішкі басқарудың рөлі туралы зерттеудің қорытындылары талқыланады. Екіншіден, қазіргі зерттеу аймақтық деңгейде жоғары білім берудегі сапа менеджменті маңызды тіректерінің бірі ретінде ішкі басқарудың рөлін зерттеудің алғашқы əрекеті болып табылады.
Зерттеу нəтижелері жоғары оқу орнының (Қазақ ұлттық университеті) əкімшілік жəне факультет мүшелері ішкі мүдделі тараптардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін негізгі процедуралар мен процестерді əзірлеудің маңыздылығын қарастыратынын көрсетеді. Алынған нəтижелер ішкі басқарудың ұсынылған өлшемдерінің орындылығын көрсетеді жəне университеттің ішкі ортасы тұрғысынан сапа менеджменті тұжырымдамасына жаңа түсініктер ашады.

Автор туралы

Г. Манарбек
əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті; Джордж Вашингтон университеті
АҚШ

Алматы

Вашингтон



Әдебиет тізімі

1. Martin B., Etzkowitz H. The Origin and Evolution of the University Species // Journal for Science and Technology Studies. – 2001. – № 13(1). – Р. 9-34.

2. Amaral A., Fulton O., Larsen I. M. A Managerial Revolution? / in Amaral, A., V.L. Meek and Larsen I. M. (eds) // The Higher Education Managerial Revolution? – Dordrecht, Kluwer, 2003. – Р. 275-296.

3. Clark B. R. The Organizational Saga in Higher Education // Administrative Science Quarterly. – 1972. – № 17. – Р. 178-184.

4. Huisman J. International Perspectives on the Governance of Higher Education. Alternative Frameworks for Coordination. – New York: Routledge, 2009. – 308 p.

5. De Boer H., Jongbloed B., Enders J., File J. Progress in Higher Education Reform across Europe. Governance Reform. – Brussels: CHEPS/INCHER/NIFU STEP, 2010. – 156 p.

6. Bonaccorsi A., Daraio C., Geuna A. Universities in the New Knowledge Landscape: Tensions, Challenges, Change – an Introduction // Minerva. – 2010. – № 48(1). – Р. 1-4. – DOI: 10.1007/s11024-010-9144-0.

7. Lazzeretti L., Tavoletti E. Governance shifts in higher education: A cross-national comparison // European Educational Research Journal. – 2006. – № 5(1). – Р. 18-37.

8. Middlehurst R. Changing Internal Governance: Are Leadership Roles and Management Structures in United Kingdom Universities Fit for the Future? // Higher Education Quarterly. – 2013. – № 67(3). – P. 275-294.

9. Gornitzka Å., Kyvik S., Larsen I. M. The bureaucratisation of universities // Minerva. – 1998. – № 36(1). – Р. 21-47.

10. Elken M., Stensaker B. Conceptualising «quality work» in higher education // Quality in Higher Education. – 2018. – № 24(3). – Р. 189-202.

11. Dill D. D. Through Deming’s eyes: a cross-national analysis of quality assurance policies in higher education // Quality in Higher Education. – 1995. – № 1(2). – Р. 95-110.

12. Egeberg J., Gornitzka Å., Trondal J. Organization theory / in C. Ansell and J. Torfi ng (eds.) // Handbook on Theories of Governance. – Cheltenham: Edward Elgar, 2016. – P. 32-45.

13. Aaker D. A. Marketing Research. (5th ed.). – USA: Wiley, 2018. – 768 p.

14. Helms M. M., Williams A. B., Nixon J. C. TQM principles and their relevance to higher education: the question of tenure and post-tenure review // The International Journal of Educational Management. – 2001. – № 15(7). – Р. 322-331.

15. Kekale T., Fecikova I., Kitaigorodskaia N. To make it «total»: Quality management over subcultures // Total Quality Management & Business Excellence. – 2004. – № 15(8). – Р. 1093-1108.

16. Viljoen J., van Waveren C. C. An improved model for quantifying an organizational quality culture // PICMET 2008 Proceedings, 27-31 July, Cape Town, South Africa. – P. 1781-1789.

17. Harvey L., Stensaker B. Quality Culture: understandings, boundaries and linkages // European Journal of Education. – 2008. – № 43(4). – Р. 427-442.

18. Scharpf F. W. Games real actors could play positive and negative coordination inembedded negotiations // Journal of Theoretical Politics. – 1994. – № 6(1). – Р. 27-53.

19. International Trends and Good Practices in Higher Education Internal Funding and Governance. ESF Project no. 8.3.6.1/16/I/001 «Participation in International Educational Studies». – 2016. – 98 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Манарбек Г. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДАҒЫ ІШКІ БАСҚАРУДЫ ДАМЫТУ: УНИВЕРСИТЕТ ƏКІМШІЛІГІ МЕН ФАКУЛЬТЕТТІҢ КӨЗҚАРАСЫН БАҒАЛАУ. Central Asian Economic Review. 2022;(5):114-126. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-5-114-126

For citation:


Manarbek G. DEVELOPMENT OF INTERNAL GOVERNANCE IN HIGHER EDUCATION: THE EVALUATION OF ADMINISTRATION AND ACADEMIC STAFF ATTITUDE. Central Asian Economic Review. 2022;(5):114-126. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-5-114-126

Қараулар: 299


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)