Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ РЕПУТАЦИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТІН ФАКТОРЛЫҚ ТАЛДАУ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақаланың мақсаты болып, Алматы қаласындағы медициналық мекемелердің репутациясына əсер ететін факторларды зерттеу.
Зерттеу əдіснамасына бастапқы жəне екінші реттік айнымалыларды қолдану арқылы эконометрикалық модельдерді құру кірді. Алматы қаласындағы денсаулық сақтау ұйымдарының мəліметтер базасы қолданылып, халыққа медициналық қызмет көрсететін 6 ұйым таңдалды. Талдау үшін мемлекеттік жəне жеке меншік нысанындағы емханалар таңдалды. Алынған мəліметтер негізінде əртүрлі гипотезалар сыналды.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Гипотезаларды тестілеу нəтижелері өте қызықты болды. Біріншіден, пациентке дəрігердің біліктілігі маңызды емес. Екіншіден, статистикалық тұрғыдан алғанда, тіркелгендердің жыныстық құрамы емес, шетелдік пациенттер мен оралмандардың болуы маңызды. Үшіншіден, дəрігерлердің біліктілігі жəне медициналық қызметке клиникаға бару жиілігі маңызды болмады.
Зерттеу нəтижелері. Деректерді талдау нəтижелері бойынша емхананың репутациясына алынған факторларлардың кейбіреулері əсер етпеді жəне жеткілікті түрде көріністі айқын көрсетпеді. Осыған байланысты, басқа əсер етуші факторларды зерттеу жəне сапалық əдістерді қолдана отырып, қосымша зерттеулер жүргізу қажет.

Авторлар туралы

С. Тасжарганов
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



Т. Саткалиева
Қазақ экономика, қаржы жəне халықаралық сауда университеті
Қазақстан

Нұр-Сұлтан



Әдебиет тізімі

1. Послание Президента Республики Казахстан – Лидера нации Н. А. Назарбаева народу Казахстана «Стратегия «Казахстан-2050»: новый политический курс состоявшегося государства» от 14 декабря 2012 [Электронный ресурс]. – URL: https://www.akorda.kz/ru/events/astana_kazakhstan/participation_in_events/poslanie-prezidenta-respubliki-kazahstan-lidera-nacii-nursultana-nazarbaeva-narodu-kazahstanastrategiya-kazahstan-2050-novyi-politicheskii (дата обращения: 01.03.2020).

2. Послании Елбасы народу «Путь Казахстана - 2050: одна цель, один интерес, одно будущее», официальный сайт президента РК [Электронный ресурс]. – URL: https://www.akorda.kz/ru/addresses/addresses_of_president/poslanie-prezidenta-respubliki-kazahstan-nnazarbaeva-narodu-kazahstana-17-yanvarya-2014-g (дата обращения: 01.03.2020).

3. Отчет государственной программы развития здравоохранения «Денсаулық» на 2016-2019 гг. Официальный сайт Министерства здравоохранения РК [Электронный ресурс]. – URL: http://gov.kz/memleket/entities/dsm/documents/details/11608?lang=ru (дата обращения: 02.03.2020).

4. Государственная программа развития здравоохранения «Саламатты Қазақстан» на 2011-2015 гг. [Электронный ресурс]. – URL: http://www.akorda.kz/kz/legal_acts/decrees/kazakstan-respublikasynyndensaulyk-saktau-salasyn-damytudyn-2011-2015-zhyldarga-arnalgan-salamatty-kazakstan-memlekettikbagdarlamasyn-beki (дата обращения: 02.03.2020).

5. Миссия, видение, цели Фонда социального медицинского страхования. Официальный сайт Фонда медицинского страхования [Электронный ресурс]. – URL: https://fms.kz/ru/content/o-fonde (дата обращения: 03.03.2020).

6. Manto Gotsi Alan M. Wilson Corporate reputation: seeking a definition // Corporate Communications: An International Journal, 2001. – P. 24–30

7. Тасжарганов С. И. Репутация феномені: концептуалдық көзқарастар // Журнал Экономика: Стратегия и практика. – № 2 (46). – 2018. – С. 130–141.

8. William Morris The American Heritage Dictionary of the English Languageю – New York: Houghton Miffl in Company, 2009. – 2074 р.

9. Толковый словарь Ожегова Репутация [Электронный ресурс]. – URL: http://slovarozhegova.ru/word.php?wordid=27025 (дата обращения: 10.03.2020).

10. Carmeli A., Tishler A. The relationships between intangible organizational elements and organizational performance // Strategic Management Journal. – 2004. – P. 1257–1278.

11. Fombrun C. J. Reputation: Realizing value from the corporate image. Boston: Harvard Business School Press, 1996. – 456 p.

12. Fombrun C., Van Riel C. B. M. The reputational landscape // Corporate Reputation Review. – 1997. – P. 5–13.

13. Dowling G. Creating Corporate Reputations: Identity, Image, and Performance, – 24 p.

14. Carroll A. B. A three-dimensional conceptual model of corporate performance // The Academy of Management Review. – 1979. – P. 497–505.

15. Важенина И. С. Имидж и репутация территории // Стратегия развития региона [Электронный ресурс]. – 2010. – URL: https://cyberleninka.ru/article/v/imidzh-i-reputatsiya-territorii (дата обращения: 11.03.2020).

16. Шарков Ф. Константы гудвилла: стиль, паблисити, репутация, имидж и бренд фирмы [Электронный ресурс]. – 2015. – URL: https://znanium.com/catalog/product/327924 (дата обращения: 11.03.2020).

17. Putu W. H., Achmad N. H., Puspa I. S., Dumilah K. A. Strategic hospital services quality analysis in Indonesia // Elsevier, Expert Systems with Applications. – 2015. –Vol. 42. – P. 3067–3078.

18. Alanezi M. A., Kamil A., Basri S. A proposed instrument dimensions for measuring e-government service quality. International Journal of u-and e-Service. –2010. – Vol. 3 (4). – P. 1–18.

19. Carter, H., Mckinley, E., Wise, D., & MacLeod, R Impact of a hospital palliative care service: Perspective of the hospital staff. Journal of Palliative Care. –2002. – Vol. 18 (3). – P. 160–167.

20. Cronin J. J., Taylor S. A. Measuring service quality: A reexamination and extension // The Journal of Marketing. – 1992. – P. 55–68.

21. Lee S. M., Lee D., Kang C. Y. The impact of high-performance work systems in the health-care industry: Employee reactions, service quality, customer satisfaction, and customer loyalty // The Service Industries Journal. – 2012. – Vol. 32 (1). – P. 17–36.

22. Aghamolaei T., Eftekhaari T., Rafati S., Kahnouji K., Ahangari S., Shahrzad M., et al. Service quality assessment of referral hospital in Southern Iran with SERVQUAL technique: Patients’ perspective // BMC Health Service Research. – 2014. – Vol. 14. – P. 322.

23. Рейтинг стран мира по уровню здравоохранения [Электронный ресурс]. – URL: http://www.ranking.kz/kz/a/reviews/rejting-stran-mira-po-urovnyu-zdravoohraneniya-2019 (дата обращения: 12.03.2020).

24. Рейтинг стран мира по уровню продолжительности жизни [Электронный ресурс]. – URL: https://gtmarket.ru/ratings/life-expectancy-index/life-expectancy-index-info (дата обращения: 12.03.2020).

25. Годовые отчеты медицинских организаций Управления здравоохранения г. Алматы [Электронный ресурс]. – URL: http://www.almatyzdrav.kz/ (дата обращения: 15.03.2020).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тасжарганов С., Саткалиева Т. АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ РЕПУТАЦИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТІН ФАКТОРЛЫҚ ТАЛДАУ. Central Asian Economic Review. 2020;(2):170-181.

For citation:


 S.T., Satkalieva T. FACTOR ANALYSIS OF REPUTATION MANAGEMENT OF MEDICAL ORGANIZATIONS OF ALMATY. Central Asian Economic Review. 2020;(2):170-181. (In Russ.)

Қараулар: 327


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)