Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ТЕХНИКАЛЫҚ ЖƏНЕ КƏСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫМЕН ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ АЛЬЯНСЫН ҚҰРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-4-33-44

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты. Негізгі мақсат Қазақстандағы ЖБ жəне ТжКБ альянсының білім беру мүмкіндіктерімен қатар, осы үдерістегі мəселелерді зерттеу болып табылады.  

Əдістемесі. Зерттеу əдістері ретінде білім берудің əртүрлі нысандарын жəне тікелей ЖБ жəне ТжКБ интеграциялау мəселелеріне қатысты əлемдік жəне Қазақстандық əдебиеттерді қорытындылау, мəселелерді салыстырмалы талдау, бақылау жəне сыни талдау қолданылды.  

Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Соңғы он жылдықта жоғары білім жəне кəсіптік білім альянстарының құрылуының сұрақтары өзекті мəселеге айналды. Мəселенің негізгі аспектілері оқу бағдарламаларының үйлесімділігі, білім берудің бірыңғай тұжырымдамасы шеңберінде бір деңгейден екінші деңгейге біртіндеп көшуі, еңбек нарығында олардың қажеттілігін арттыру мақсатында түлектер арасында бірыңғай кəсіби құзыреттілікті қалыптастыру мəселелері болып табылады.  

Бұл мақалада Қазақстандағы ЖБ жəне ТжКБ альянсын қалыптастыру қажеттілігі мен мүмкіндіктері, сондай-ақ осындай альянстарды құру кезінде білім беру мекемелерінде болуы мүмкін мəселелер қаралды.  

Зерттеу нəтижелері. Алдыңғы зерттеулер мен алынған тəжірибе негізінде автор Қазақстанда ЖБ жəне ТжКБ альянсын құрудың артықшылықтарын, сонымен қатар оларға қойылатын қажетті талаптарды көрсететін əзірлемелерін ұсынады. 

Авторлар туралы

А. М. Нургалиева
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



С. А. Святов
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



Г. К. Муханова
Қазақ еңбек жəне əлеуметтік қатынастар академиясы
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Xu G., Shi W. Discussion on Curriculums for Coherence between Secondary and Higher Vocational Educations // Educational Research. – 2012. – № 5. – P. 69-73.

2. Liu C., Zhang C. Discussion on Theoretical Basis for Coherence between Secondary and Higher Vocational Educations // Vocational and Technical Education. – 2000. – № 19. – P. 4-8.

3. Xing H. Discussion on the Coherence between Secondary and Higher Vocational Education—analysis of Reform of Enrollment Exam System of Higher Vocational Education // Educational Science Research. – 2000. – № 1. – P. 27-33.

4. Arjuman N. Collaboration for transition between TVET and university: a proposal // International Journal of Sustainability in Higher Education. – 2019. – № 20(8). – P. 1428-1443.

5. Souto-Otero M., Ure O. B. The coherence of vocational education and training in Norway and Spain: national traditions and the reshaping of VET governance in hybrid VET systems // A Journal of Comparative and International Education. – 2012. – № 42(1). – P. 91-111.

6. Bathmaker A. M. Post-secondary education and training, new vocational and hybrid pathways and questions of equity, inequality and social mobility: introduction to the special issue // Journal of Vocational Education and Training. – 2017. – № 69(1). – P. 1-9.

7. Петров А. М. Стратегический альянс высших учебных заведений: опыт современной Германии // Образование и наука. – 2021. – № 23(4). – С. 79-107.

8. Whealler J. S., Noftsinger J. B. Getting a grip on strategic alliances // Trusteeship Journal. – 2004. – № 12(4). – P. 15-19.

9. Gunn A., Mintrom M. Global university alliances and the creation of collaborative advantage // Journal of Higher Education Policy and Management. – 2013. – № 35(2). – P. 179-192.

10. Eckel P., Hartley M. Developing academic strategic alliances: Reconciling multiple institutional cultures, policies, and practices // Journal of Higher Education. – 2008. – № 79(6). – P. 613-637.

11. OECD. Post-Secondary Vocational Education and Training: Pathways and Partnerships. – Higher Education in Regional and City Development, Paris: OECD Publishing, 2012. – DOI: http://dx.doi.org/10.1787/9789264097551-en

12. UNESCO-UIS. International Standard Classification of Education ISCED 2011 [Электронный ресурс] // UNESCO Institute for Statistics [web-сайт]. – Canada, 2012. – URL: http://uis.unesco.org/en/topic/international-standard-classification-education-isced (Дата обращения: 06.02.2022).

13. UNESCO. Recommendation concerning technical and vocational education and training (TVET) [Электронный ресурс] // UNESDOC Цифровая библиотека [web-сайт]. – 2016. – URL: http://unesdoc.unesco.org/images/0024/002451/245178e.pdf (Дата обращения: 06.02.2022).

14. A new skills agenda for Europe: working together to strengthen human capital, employability and competitiveness [Электронный ресурс] // European Commission [web-сайт]. – 2016. – URL: https://ec.europa.eu/transparency/regdoc/rep/1/2016/EN/1-2016-381-EN-F1-1.PDF (Дата обращения: 06.02.2022).

15. Акулова О. А молодым везде будет дорога? [Электронный ресурс] // Время [web-сайт]. – 2016. – URL: https://time.kz/articles/territory/2022/04/29/a-molodym-vezde-budet-doroga (Дата обращения: 06.02.2022).

16. Матвеева Л. И., Видергольд Р. И. Прикладной бакалавриат – новая форма подготовки квалифицированных кадров для экономики Казахстана // Научно-методическая работа в образовательной организации. – 2018. – 3. – P. 93-96.

17. Breznitz S. M., Feldman M. P. The engaged university // The Journal of Technology Transfer. – 2012. – № 3(2). – P. 139-157.

18. Cherwitz R. A., Hartelius E. J. Making a great ‘engaged university requires rhetoric // Fixing the Fragmented Public University: Decentralization with Direction. – 2007. – P. 265-288.

19. Powell J. J., Solga H. Analyzing the nexus of higher education and vocational training in Europe: a comparative-institutional framework // Studies in Higher Education. – 2010. – № 35(6). – P. 705-721.

20. Ross D. Why universities must work together to achieve sustainable development goals [Электронный ресурс] // Times Higher Education University Impact Rankings [web-сайт]. – 2019. – URL: www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/why-universities-mustwork-together-achieve-sustainable-development-goals (Дата обращения: 06.02.2022).

21. European Commission, Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture. Education and training monitor 2016: country analysis. – Publications Office, 2016. – 297 p. – DOI: https://data.europa.eu/doi/10.2766/680110. OECD reviews of vocational education and training key messages and country summaries”, 2015 www.oecd.org/education/skills-beyond-school/OECD_VET_Key_Messages_and_Country_Summaries_2015.pdf

22. OECD reviews of vocational education and training. Key messages and country summaries [Электронный ресурс] // OECD [web-сайт]. – 2015. – URL: www.oecd.org/education/skills-beyond-school/OECD_ VET_Key_ Messages_and_Country_Summaries_2015.pdf (Дата обращения: 06.02.2022).

23. Musset P., Kuczera M., Field S. A Skills beyond School Review of Israel, OECD Reviews of Vocational Education and Training. – OECD, 2014. – 96 p. – DOI: https://doi.org/10.1787/9789264210769-en

24. Haileselassie T. Misconceptions on technical and vocational education and training in Ethiopia // IER Flambeau. – 2002. – № 10(1). – P. 1-15.

25. Vlaardingerbroek B., El-Masri Y. H. Student transition to upper secondary vocational and technical education [VTE] in Lebanon: from stigma to success // Journal of Vocational Education and Training. – 2008. – № 60(1). – P. 19-33.

26. Ling M. Bad students go to vocational schools!: education, social reproduction and migrant youth in urban China // The China Journal. – 2015. – № 73. – P. 108-131.

27. Souto-Otero M., Ure O. B. The coherence of vocational education and training in Norway and Spain: national traditions and the reshaping of VET governance in hybrid VET systems // A Journal of Comparative and International Education. – 2012. – № 42(1). – P. 91-111.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Нургалиева А.М., Святов С.А., Муханова Г.К. ТЕХНИКАЛЫҚ ЖƏНЕ КƏСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫМЕН ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ АЛЬЯНСЫН ҚҰРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ. Central Asian Economic Review. 2022;(4):33-44. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-4-33-44

For citation:


Nurgaliyeva A.M., Svyatov S.A., Mukhanova G.K. THE NEED TO CREATE AN ALLIANCE OF UNIVERSITIES WITH TECHNICAL AND VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING ORGANIZATIONS. Central Asian Economic Review. 2022;(4):33-44. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-4-33-44

Қараулар: 454


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)