Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ КƏСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫМЕН АЛЬЯНСЫ: ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТƏЖІРИБЕ ЖƏНЕ ОНЫ ҚАЗАҚСТАНДА ҚОЛДАНУ

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-125-136

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты – Қазақстанда жоғары білім (ЖБ) жəне техникалық жəне кəсіптік білім беру (ТжКБ) Альянсының білім беру мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы үрдіске байланысты проблемаларды зерттеу болып табылады.

Əдіснамасы. Зерттеу əдістері ретінде білім берудің əртүрлі нысандарын жəне тікелей ЖБ жəне ТжКБ интеграциялау мəселелеріне қатысты əлемдік жəне Қазақстандық əдебиеттерді қорыту, бақылау жəне сыни талдау, проблемаларды салыстырмалы талдау пайдаланылды.

Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Соңғы он жылдықта жоғары білім жəне кəсіптік білім альянстарының білім беру мəселесі ерекше өзекті болып отыр. Мəселенің негізгі аспектілері оқу бағдарламаларының үйлесімділігі, білім берудің бірыңғай тұжырымдамасы шеңберінде бір деңгейден екінші деңгейге біртіндеп көшу, еңбек нарығында олардың қажеттілігін арттыру мақсатында түлектер арасында бірыңғай кəсіби құзыреттілікті қалыптастыру проблемалары болып табылады.

Зерттеу нəтижелері. Осы мақалада Қазақстанда ЖБ жəне ТжКБ альянсын қалыптастыру қажеттілігі мен мүмкіндіктері, сондай-ақ осындай альянстарды құру кезінде білім беру мекемелері тап болуы мүмкін проблемалар қаралды. Сондай-ақ, білім беру деңгейлері арасындағы одақтарды қалыптастырудың артықшылықтары мен мүмкін модельдері ұсынылды.

Авторлар туралы

С. A. Святов
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



А. М. Нургалиева
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



Г. К. Муханова
Қазақ еңбек жəне əлеуметтік қатынастар академиясы
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Xu G., Shi W. Discussion on Curriculums for Coherence between Secondary and Higher Vocational Educations // Educational Research. – 2012. – № 5. – P. 69-73.

2. Liu C., Zhang C. Discussion on Theoretical Basis for Coherence between Secondary and Higher Vocational Educations // Vocational and Technical Education. – 2000. – № 19. – P. 4-8.

3. Xing H. Discussion on the Coherence between Secondary and Higher Vocational Education—analysis of Reform of Enrollment Exam System of Higher Vocational Education // Educational Science Research. – 2000. – № 1. – P. 27-33.

4. Arjuman N. Collaboration for transition between TVET and university: a proposal // International Journal of Sustainability in Higher Education. – 2019. – № 20(8). – P. 1428-1443.

5. Souto-Otero M., Ure O. B. The coherence of vocational education and training in Norway and Spain: national traditions and the reshaping of VET governance in hybrid VET systems // A Journal of Comparative and International Education. – 2012. – № 42(1). – P. 91-111.

6. Bathmaker A. M. Post-secondary education and training, new vocational and hybrid pathways and questions of equity, inequality and social mobility: introduction to the special issue // Journal of Vocational Education and Training. – 2017. – № 69(1). – P. 1-9.

7. Петров А. М. Стратегический альянс высших учебных заведений: опыт современной Германии // Образование и наука. – 2021. – № 23(4). – С. 79-107.

8. Whealler J. S., Noftsinger J. B. Getting a grip on strategic alliances // Trusteeship Journal. – 2004. – № 12(4). – P. 15-19.

9. Gunn A., Mintrom M. Global university alliances and the creation of collaborative advantage // Journal of Higher Education Policy and Management. – 2013. – № 35(2). – P. 179-192.

10. Eckel P., Hartley M. Developing academic strategic alliances: Reconciling multiple institutional cultures, policies, and practices // Journal of Higher Education. – 2008. – № 79(6). – P. 613-637.

11. OECD. Post-Secondary Vocational Education and Training: Pathways and Partnerships. – Higher Education in Regional and City Development, Paris: OECD Publishing, 2012. – DOI: http://dx.doi.org/10.1787/9789264097551-en

12. UNESCO-UIS. International Standard Classification of Education ISCED 2011 [Электронный ресурс] // UNESCO Institute for Statistics [web-сайт]. – Canada, 2012. – URL: http://uis.unesco.org/en/topic/international-standard-classification-education-isced (Дата обращения: 06.02.2022).

13. UNESCO. Recommendation concerning technical and vocational education and training (TVET) [Электронный ресурс] // UNESDOC Цифровая библиотека [web-сайт]. – 2016. – URL: http://unesdoc.unesco.org/images/0024/002451/245178e.pdf (Дата обращения: 06.02.2022).

14. A new skills agenda for Europe: working together to strengthen human capital, employability and competitiveness [Электронный ресурс] // European Commission [web-сайт]. – 2016. – URL: https://ec.europa.eu/transparency/regdoc/rep/1/2016/EN/1-2016-381-EN-F1-1.PDF (Дата обращения: 06.02.2022).

15. Матвеева Л. И., Видергольд Р. И. Прикладной бакалавриат – новая форма подготовки квалифицированных кадров для экономики Казахстана // Научно-методическая работа в образовательной организации. – 2018. – 3. – P. 93-96.

16. Brenitz S. M., Feldman M. P. The engaged university // The Journal of Technology Transfer. – 2012. – № 3(2). – P. 139-157.

17. Cherwitz R. A., Hartelius E. J. Making a great ‘engaged university requires rhetoric // Fixing the Fragmented Public University: Decentralization with Direction. – 2007. – P. 265-288.

18. Powell J. J., Solga H. Analyzing the nexus of higher education and vocational training in Europe: a comparative-institutional framework // Studies in Higher Education. – 2010. – № 35(6). – P. 705-721.

19. Ross D. Why universities must work together to achieve sustainable development goals [Электронный ресурс] // Times Higher Education University Impact Rankings [web-сайт]. – 2019. – URL: www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/why-universities-mustwork-together-achievesustainable-development-goals (Дата обращения: 06.02.2022).

20. European Commission, Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture. Education and training monitor 2016: country analysis. – Publications Office, 2016. – 297 p. – DOI: https://data.europa.eu/doi/10.2766/680110

21. OECD reviews of vocational education and training. Key messages and country summaries [Электронный ресурс] // OECD [web-сайт]. – 2015. – URL: www.oecd.org/education/skills-beyondschool/OECD_VET_Key_ Messages_and_Country_Summaries_2015.pdf (Дата обращения: 06.02.2022).

22. Musset P., Kuczera M., Field S. A Skills beyond School Review of Israel, OECD Reviews of Vocational Education and Training. – OECD, 2014. – 96 p. – DOI: https://doi.org/10.1787/9789264210769-en

23. Haileselassie T. Misconceptions on technical and vocational education and training in Ethiopia // IER Flambeau. – 2002. – № 10(1). – P. 1-15.

24. Vlaardingerbroek B., El-Masri Y. H. Student transition to upper secondary vocational and technical education [VTE] in Lebanon: from stigma to success // Journal of Vocational Education and Training. – 2008. – № 60(1). – P. 19-33.

25. Ling M. Bad students go to vocational schools!: education, social reproduction and migrant youth in urban China // The China Journal. – 2015. – № 73. – P. 108-131.

26. Souto-Otero M., Ure O. B. The coherence of vocational education and training in Norway and Spain: national traditions and the reshaping of VET governance in hybrid VET systems // A Journal of Comparative and International Education. – 2012. – № 42(1). – P. 91-111.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Святов С.A., Нургалиева А.М., Муханова Г.К. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ КƏСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫМЕН АЛЬЯНСЫ: ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТƏЖІРИБЕ ЖƏНЕ ОНЫ ҚАЗАҚСТАНДА ҚОЛДАНУ. Central Asian Economic Review. 2022;(1):125-136. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-125-136

For citation:


Svyatov S.A., Nurgaliyeva A.M., Mukhanova G.M. ALLIANCE OF UNIVERSITIES WITH VOCATIONAL EDUCATION ORGANIZATIONS: INTERNATIONAL EXPERIENCE AND ITS USE IN KAZAKHSTAN. Central Asian Economic Review. 2022;(1):125-136. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-125-136

Қараулар: 430


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)