КОРПОРАТИВТІК МƏДЕНИЕТ – ҰЙЫМ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-4-82-93
Аңдатпа
Зерттеу мақсаты. Қазіргі жағдайда ұйымдардың тиімді жұмыс істеуіне бағытталған ең маңызды құрал ретінде корпоративтік мәдениет өзінің үлкен рөлімен негізделеді, осыған қатысты басқаруды жетілдіру және ұйымдардың қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында корпоративтік мәдениеттің ұйымдардың қызметіне әсерін зерттеу және бағалау. Корпоративтік мәдениеттің ұйымның басқару тиімділігін арттыруға қолайлы жағдай жасау құралы ретінде жалпы ұйым қызметінің түпкі нәтижесіне және оның тиімділігіне әсерін бағалаудың маңыздылығын қарастыру.
Әдіснамасы. Зерттеудің теориялық және әдістемелік негізі ретінде шетелдік және отандық ғалымдардың еңбектері, монографиялары, ғылыми жарияланымдары болды. Негізгі теориялық тұжырымдарды анықтауда логикалық принциптер қолданылды. Зерттелетін тақырып бойынша әдеби дереккөздерге шолу жасалды.
Зерттеу бірегейлігі / құндылығы. Қызметкерлердің корпоративті сәйкестілігін қалыптастыруға ықпал ететін корпоративті мәдениеттің дамуы оның стратегиясын іске асыру үшін компанияның адами ресурстарын тиімді пайдалануға, компанияның басқару деңгейінің жоғарылауына, топтың біртектілігін нығайтуға және корпоративті құндылықтарды қызметкерлерді корпоративтік мақсаттарға жетуге бағыттайтын стратегиялық ынталандырушы фактор ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.
Зерттеу нəтижелері. Мақалада практикалық есептеме түрінде ұйым қызметінің нәтижелеріне корпоративті мәдениеттің әсерінің есептеулері келтірілген.
Авторлар туралы
М. К. КожахметоваҚазақстан
Кожахметова Марал Кененбаевна – экономика ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор
Алматы
М. М. Алиева
Қазақстан
Алиева Марияш Мугинновна – аға оқытушы
Алматы
К. А. Мадыханова
Қазақстан
Мадыханова Кундыз Адилхановна – экономика ғылымдарының кандидаты, доцент
Алматы
Әдебиет тізімі
1. Гейтс Б. Г. Бизнес со скоростью света. – Эксмо-Пресс, 2018. – 165 с.
2. Мызрова К. А. Организационная культура: учебное пособие. – Ульяновск: УлГУ, 2011. – 194 с.
3. Hofstede G. Cultures and Organizations: Software of the Mind, Third Edition. – McGraw Hill, 2010. – 576 p.
4. Kotter J. P., Heskett J. L. Corporate Culture and Performance. – New York: Free Press, 1992. – 224 p.
5. Петрухина Е. В., Селютина Е. О. Корпоративная культура и методы ее развития на современном этапе // Научно-исследовательские решения современной России в условиях кризиса. Материалы XXVI Всероссийской научно-практической конференции. – 2020. – С. 524-527.
6. Терехина Т.В. Коллективная идентичность в структуре российской организационной культуры: на примере трудовых коллективов г. Пензы: автореферат диссертационной работы по ВАК РФ 22.00.04. – 2009. – 170 с.
7. Якушева Ю. А. Влияние корпоративной культуры на деятельность предприятий // Синергия наук. – 2017. – № 7. – С. 73-76.
8. Голдстейн Д., Бехар Г. Дело не в кофе: Корпоративная культура Starbucks. – Альпина Паблишер, 2021. – 188 с.
9. Ермишина Е. Б. Корпоративная культура как основополагающий фактор успешного развития организации // Научный вестник ЮИМ. – 2017 – № 1. – С. 56-62.
10. Первакова Е. Е. О механизмах воздействия корпоративной культуры на эффективность и производительность труда [Электронды ресурс] // Электронная библиотека Гражданское общество в России. – 2012. – URL: http://www.civisbook.ru/files/File/Pervakova.pdf (Қарау уақыты: 29.03.2022).
11. Савченко Л. С. Оценка эффективности организационной культуры предпринимательства // Российское предпринимательство. – 2005. – № 12(72). – С. 41-47.
12. Камерон К., Куинн Р. Диагностика и изменение организационной культуры. – Спб: Питер, 2001. – 311 с.
13. Ауелбеков Е. А. Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов [Электронды ресурс] // Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов [web-сайт]. – 2014. – № 4. – URL: http://jurnal.org/articles/2014/ekon47.html (Қарау уақыты: 29.03.2022).
14. Джефф Безос: Важно быть напористым [Электронды ресурс] // Harvard Business Review [web-сайт]. – 2007. – URL: http://hbr-ussia.ru/liderstvo/lidery/p22091/ (Қарау уақыты: 28.03.2022).
15. Солодухин К. С. Модели поддержки принятия стратегических решений на основе системы сбалансированных показателей // Экономические науки. – 2009. – № 4(53). – С. 253-260.
16. Мугалова Ж. А. Корпоративная культура современной организации в условиях меняющегося общества // Вестник Международного института экономики и права. – 2015. – № 3. – С. 79-89.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Кожахметова М.К., Алиева М.М., Мадыханова К.А. КОРПОРАТИВТІК МƏДЕНИЕТ – ҰЙЫМ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ. Central Asian Economic Review. 2022;(4):82-93. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-4-82-93
For citation:
Kozhakhmetova M.K., Alieva M.M., Madykhanova K.A. CORPORATE CULTURE AS AN EFFECTIVE TOOL FOR ORGANIZATIONS. Central Asian Economic Review. 2022;(4):82-93. (In Kazakh) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-4-82-93