Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

Қазақстанның білім беру жүйесінде дуальды оқытуды дамытудағы жобаларды басқару

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-2-45-57

Толық мәтін:

Аңдатпа

   Зерттеу мақсаты. Бұл мақала Қазақстан Республикасындағы білім беру саласында, атап айтқанда дуальды білім беру жүйесінде жобаларды қолдану саласындағы əлемдік тəжірибесін зерттеуге бағыт-талған. Еңбек нарығының қарқынды дамып келе жатқан технологиялары жас мамандарға қойылатын талаптарды күшейтеді, сондықтан авторлар білім беру ұйымдарына еңбек нарығына қажетті жоғары білікті кадрларды дайындауға көмектесетін жаңа басқару тəсілдерін қарастыруды ұсынады. Ұсынылған тəсілдер (болжау, бейімдеу жəне гибридті) барлық қажетті ұйымдастыру мəселелерін шешуге əлеуеті бар жобаларды басқару əдістері мен əдістемелерінің жиынтығын қамтиды.

   Зерттеу əдістемесі «білім берудегі жобаларды басқару», «білім берудегі Waterfall əдісі», «Білім берудегі Agile» жəне «білім берудегі гибридтік тəсіл» түйінді сөздеріне сəйкес ғылыми мақалаларға əдебиеттік шолу арқылы жүзеге асырылды.
   Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Зерттеу тақырыбының өзектілігі NEET (Not in Education, Employment, or Training) ұрпақтары арасындағы Қазақстан Республикасындағы жастардың жұмыссыз-дығымен байланысты əлеуметтік мəселені шешудің əлеуетінде. Зерттеудің өзіндік ерекшелігі оқу процесін ұйымдастыру мақсатында, əсіресе Қазақстан Республикасында дуальды оқыту жүйесін ұйымдастыру үдерісінде жобаларды басқару жолдарын ашатын ғылыми зерттеулердің кішкентай мөлшерімен дəлелденген.
   Зерттеудің нəижелері. Мақаланың нəтижелері елде дуальды оқытуды енгізудің белгілі бір кезеңдерінде жобаны басқарудың қажетті жəне сəйкес тəсілдерін қолдану бойынша авторлардың ұсыныстары болып табылады.

Авторлар туралы

Н. А. Ибадильдин
Astana IT University
Қазақстан

Нұр-Султан



А. Е. Артықбаева
Satbayev University
Қазақстан

Алматы



Ш. М. Борашова
Astana IT University
Қазақстан

Нұр-Султан



Әдебиет тізімі

1. Seymour T., Hussein S. The history of Project management // International Journal of Management & Information Systems. – 2014. – № 18 (4). – P. 233-240. – DOI: https://doi.org/10.19030/ijmis.v18i4.8820.

2. A guide to the Project Management Body of Knowledge. – Project management Institute, 2013. – 615 p.

3. Hodgson D. Disciplining the professional: the case of project management // Journal of Management Studies. – 2002. – № 39 (6). – P. 803-820. – DOI: 10.1111/1467-6486.00312.

4. Jones C., Lichtenstein B. B. Temporary inter-organizational projects: How temporal and social embeddedness enhance coordination and manage uncertainty // The Oxford Handbook Online. – 2008. – Chapter 9. – P. 231-255. – DOI: 10.1093/oxfordhb/9780199282944.003.0009.

5. Andersen E. S. Perspectives on projects // PMI Research Conferences. – 2006. – P. 3-28.

6. Bennet N., Lemoine G. J. What a diff erence a word makes: Understanding threats to performance in a VUCA world // Business Horizons. – 2014. – № 57 (3). – P. 311-317. – DOI: 10.2139/ssrn.2406676

7. Bohmer A., Beckmann A., Lindemann U. Open Innovation Ecosystem – Makerspaces within an Agile Innovation Process // Conference: ISPIM Innovation Summit. – 2015. – P. 1-11.

8. Gotz O., Wai Yin, Klein S., Gras M., Warner M., Robmehl M., Basten D. The (Go) SMART way to agility: managing a Scrum subproject in a waterfall environment // Journal of Information Technology Teaching Cases. – 2018. – № 8. – P. 149-160. – DOI: 10.1057/s41266-018-0035-9.

9. Kiseilnicki J., Misiak A. M. Effectiveness of Agile compared to Waterfall implementation methods in IT projects: Analysis based on business intelligence projects // Foundation of Management. – 2017. – № 9. – P. 273-285. – URL: https://www.researchgate.net/publication/320846560_Effectiveness_of_Agile_Compared_to_Waterfall_Implementation_Methods_in_it_Projects_Analysis_Based_on_Business_Intelligence_Projects.

10. D’Souza M. J., Rodrigues P. Extreme Pedagogy: An Agile Teaching-Learning Methodology for Engineering Education // Indian Journal of Science and Technology. – 2015. – № 8 (9). – P. 828-833. – DOI: 10.17485/ijst/2015/v8i9/53274.

11. Scholz A., Sieckmann F., Kohl H. Implementation with agile project management approaches: Case Study of an Industries 4.0 Learning Factory in China // Procedia Manufacturing. – 2020. – № 45. – P. 234-239. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.promfg.2020.04.100.

12. PMI 6th edition. A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK Guide). – 2017. – 756 p.

13. Pant I., Barroudi B. Project management education: The human skills imperative // International Journal of Project Management. – 2008. – № 26 (2). – P. 124-128. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijproman.2007.05.010.

14. Klaus-Rosinska A., Zablocka-Kluczka A. Project Management in Universities: The Institutional Aspects // International Business & Economics Research Journal. – 2014. – № 13 (6). – P. 1525-1538. – DOI: 10.19030/iber.v13i6.8939.

15. Oliveira J. M., Jurach G. A., Kerchirne L. M., Pinto R. S. (2017). Project Offices and the Federal Universities: A study on project management in the context of higher education institutions // Revista de Gestao e Projetos. – 2017. – № 08 (03). – P. 18-28. – DOI: 10.5585/gep.v8i3.582.

16. Fowler N., Lindahl M., Skold D. The projectifi cation of university research // International Journal of Managing Projects in Business. – 2015. – № 8 (10). – P. 9-32. – DOI: 10.1108/ijmpb-10-2013-0059.

17. Yemeni M., Oplatka I., Sagie N. Implementing Project management in Schools // Project management in Schools. – Chapter 1. – P. 1-21. – DOI: 10.1007/978-3-319-78608-7.

18. Baird A., Riggins F. J. Planning and Sprinting: Use of a Hybrid Project Technology within a CIS Capstone Course // Journal of Information Systems and Education. – 2012. – № 23 (3). – P. 243-257.

19. Moschella M. Agile Project Design: a systematic literature review on Agile Education applied to design // Open Journal per la formazione in rete. – 2020. – № 20 (2). – P. 86-102. – DOI: 10.13128/form-8453.

20. Benton M. C., Radziwill N. M. A Path for Exploring the Agile Organizing Framework in Technology Education // Agile Conference IEEE. – 2011. – P. 131-134. – DOI: 10.1109/AGILE.2011.51.

21. Ciancarini P., Missiroli M., Russo D. Exploiting agile practices to teach Computational Thinking // Conference: Software Engineering Aspects of Continuous Development and New Paradigms of Software Production and Deployment. – 2020. – P. 63-85. – DOI: 10.1007/978-3-030-39306-9_5.

22. Kamat V., Sardessai Sh. Agile Practices in Higher Education: A Case Study // Conference: Agile India. – 2012. – P. 48-55. – DOI: 10.1109/AgileIndia.2012.10.

23. Boehm B. Get ready for Agile methods, with care // Software Development. – 2002. – № 35 (1). – P. 64-69. – DOI: 10.1109/2.976920.

24. Grimheden M. E. Can Agile methods enhance mechatronics design education? // Mechatronics. – 2013. – № 23 (2013). – P. 967-973. – DOI: 10.1016/j.mechatronics.2013.01.003

25. Baham C. Teaching tips. Implementing Scrum Wholesale in the Classroom // Journal of Information Systems Education. – 2019. – № 30 (3). – P. 141-159.

26. Grishnova O. A., Azmuk N. A., Kuklin O. V. Flexible technologies of university management as a tool to increase their competitiveness // The Bulletin. – 2019. – № 6 (382). – P. 169-177. – DOI: 10.32014/2019.2518-1467.159.

27. Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 21 января 2016 года № 50. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 марта 2016 года № 13422 Об утверждении Правил организации дуального обучения [Электронный ресурс] // Əділет [web-сайт]. – 2016. – URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013422 (Дата обращения: 08. 04. 2022).

28. В Алматы 69 % выпускников девятых классов будут бесплатно получать востребованные специальности в этом году [Электронный ресурс] // Inform Buro [web-сайт]. – 2022. – URL: https://informburo.kz/novosti/69-almatinskih-vypusknikov-9-klassa-ohvatyat-besplatnym-tehnicheskim-i-professionalnym-obrazovaniem-v-etom-godu (Дата обращения: 08. 04. 2022).

29. Chin G. Agile project management: how to succeed in the face of changing project requirements // Cost Engineering. – 2004. – № 47 (10). – P. 1-29.

30. Spundak M. Mixed agile/traditional project management methodology-reality or illusion? // Procedia – Social and behavioral Science. – 2014. – № 119. – P. 939-948. – DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.03.105.

31. Fernandes G., Moreira S., Araujo M., Pinto E. B., Machado R. J. Project Management Practices for Collaborative University-Industry R&D: Hybrid Approach // Procedia – Computer Science. – 2018. – № 138. – P. 805-814. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.procs.2018.10.105

32. Collyer S., Warren C., Hemsley B., Stevens C. Aim, fire, aim – Project planning styles in dynamic environments // Project management journal. – 2010. – № 41 (4). – P. 108-212.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ибадильдин Н.А., Артықбаева А.Е., Борашова Ш.М. Қазақстанның білім беру жүйесінде дуальды оқытуды дамытудағы жобаларды басқару. Central Asian Economic Review. 2022;(2):45-57. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-2-45-57

For citation:


Ibadildin N.A., Artykbayeva A.Y., Borashova Sh.M. Project management in the development of dual learning in the education system of Kazakhstan. Central Asian Economic Review. 2022;(2):45-57. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-2-45-57

Қараулар: 826


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)