Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

МЕМЛЕ КЕТТІҢ ӨЗІ ТУРАЛЫ ҰСЫНЫС ПЕН ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНА САПАР МАҚСАТЫ АРАСЫНДАҒЫ ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛДЫ АЙҚЫНДАУ МӘСЕЛЕСІНДЕ ЭЛЕКТРОНДЫҚ «ҰЗЫНҚҰЛАҚ» РАДИОНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫН ТАЛДАУ

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-29-37

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты – мемлекеттің өзі туралы идеяның және Қазақстан Республикасына сапарарасындағы байланыстырушы буын ретінде электронды «ұзынқұлақ» радиосының әсерін зерттеу.

Әдіснамасы. Бұл зерттеу сапалы талдау болып табылады. Зерттеуге қатысушылар – Қазақстан Республикасына ешқашан келмеген 48 шетелдік азамат. Зерттеу сауалнамалары Қазақстан Республикасына қатысты болады, респонденттерге тән ерекшеліктер, олардың елге келу ниеттері, олардың Қазақстан туралы не біледі және олар өз демалысын өткізу үшін алдағы бағыт ретінде Қазақстан Республикасын таңдай ма деген түсінік негізінде құрылды. Сауалнамалар ағылшын тілінде жүргізілді. Алынған деректерді талдау үшін Atlas.ti. бағдарламасы қолданылды.

Зерттеудің бірегейлігі / ерекшелігі. Шетелдік азаматтардың көзімен Қазақстан Республикасы туралы түсінік елдегі туризмді дамыту аспектілерінің ерекшеліктері мен сипаттамаларын анықтауға және осы саланы дамытуда кемшіліктердің болуы туралы өзара түсіністікті анықтауға мүмкіндік береді.

Зерттеу нәтижелері Қазақстан Республикасының әлемдік нарықта жеткілікті түрде жақсы ұсынылмағанын айқын көрсетеді және тиісті уәкілетті органдар бұған назар аударуға және елдің әлемдік нарықтағы имиджін ілгерілету жөнінде шаралар қабылдауға тиіс.

Авторлар туралы

С. Е. Әбдрахманова
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



M. M. Нұрпейісова
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. В Казахстане количество туристов снизилось в 3,6 раза [Electronic source] // центр деловой информации Капитал [website]. – 2021. – URL: https://kapital.kz/economic/93539/v-kazakhstane-kolichestvo-turistov-snizilos-v-3-6-raza.html (Accessed: 18.01.2022).

2. Abubakirova A., Syzdykova A., Kelesbayev D., Dandayeva B., Ermankulova R. Place of Tourism in the Economy of Kazakhstan Republic // Procedia Economics and Finance – 2016. – № 39. – P. 3-6. – DOI: 10.1016/S2212-5671(16)30232-5.

3. Ran L., Zhenpeng L., Bilgihan A., Okumus, F. Marketing China to US travelers through electronic word-of-mouth and destination image: Taking Beijing as an example // Journal of Vacation Marketing – 2021. – № 27(3). – P. 267-286. – DOI: 10.1177/1356766720987869.

4. Richards G. Cultural tourism: A review of recent research and trends // Journal of Hospitality and Tourism Management – 2018. – № 36. – P. 12-21. – DOI: 10.1016/j.jhtm.2018.03.005.

5. Bilkey W. J., Nes E. Country-of-Origin Effects on Product Evaluations // Journal of International Business Studies – 1982. – № 13(1). – P. 89-100. – DOI: 10.1057/palgrave.jibs.8490539.

6. Международная выставка EXPO 2017 в Астане [Electronic source] // ЮНЕСКО Алматы [website]. – 2017. – URL: http://ru.unesco.kz/expo-2017-international-exhibition-in-astana (Accessed: 12.01.2022).

7. Развитие внутреннего туризма, расширение онлайн-платформ и топ-10 мест для отдыха в Казахстане – Kazakh Tourism [Electronic source] // Официальный информационный ресурс ПремьерМинистра Республики Казахстан [website]. – 2019. – URL: https://primeminister.kz/ru/news/interviews/razvitie-vnutrennego-turizma-rasshirenie-online-platform-i-top-10-mest-dlya-otdiha-v-kazahstane-kazakhtourism-18570 (Accessed: 06.02.2022).

8. Zhang H., Wu Y., Buhalis D. A model of perceived image, memorable tourism experiences and revisit intention // Journal of Destination Marketing & Management – 2018. – № 8. – P. 326-336. – DOI: 10.1016/j.jdmm.2017.06.004.

9. Han C. M. Testing the role of country image in consumer choice behavior // European Journal of Marketing – 1990. – № 6. – P. 24-40. – DOI: 10.1108/EUM0000000000609.

10. Han C. M. Country Image: Halo or Summary Construct? // Journal of Marketing Research – 1989. – № 26(2). – P. 222-229. – DOI: 10.2307/3172608.

11. MacKay K. J., Fesenmaier D. R. An Exploration of Cross-Cultural Destination Image Assessment // Journal of Travel Research – 2000. – № 38. – P. 417-423. – DOI: 10.1177/004728750003800411

12. Alvarez M. D., Campo S. The influence of political conflicts on country image and intention to visit: A study of Israel's image // Tourism Management – 2014. – № 40. – P. 70-78. – DOI: 10.1016/j.tourman.2013.05.009.

13. Chen C. F., Tsai D. C. How destination image and evaluative factors affect behavioral intentions? // Tourism Management – 2007. – № 28. – P. 1115-1122. – DOI: 10.1016/j.tourman.2006.07.007.

14. Litvin S. W., Goldsmith R. E., Pan B. Electronic word-of-mouth in hospitality and tourism management // Tourism Management – 2008. – № 29. – P. 458-468. – DOI: 10.1016/j.tourman.2007.05.011.

15. Litvin S. W., Goldsmith R. E., Pan B. A retrospective view of electronic word-of-mouth in hospitality and tourism management // International Journal of Contemporary Hospitality Management – 2018. – № 30. – P. 313-325. – DOI: 10.1108/IJCHM-08-2016-0461.

16. Kozinets R. V., Valck D. K., Wojnicki A. C., Wilner S.S. Networked Narratives: Understanding Wordof-Mouth Marketing in Online Communities // Journal of Marketing – 2010. – № 74. – P. 71-89. – DOI: 10.1509/jm.74.2.71.

17. Sotiriadis M. D., Zyl C. Electronic word-of-mouth and online reviews in tourism services: the use of twitter by tourists // Electronic Commerce Research – 2013. – № 13. – P. 103-124. – DOI: 10.1007/s10660-013-9108-1.

18. Ajzen I. The theory of planned behaviour: Reactions and reflections // Psychology & Health – 2011. – № 26. – P. 1113–1127. – DOI: 10.1080/08870446.2011.613995.

19. Baloglu S., Mangaloglu M. Tourism destination images of Turkey, Egypt, Greece, and Italy as perceived by US-based tour operators and travel agents // Tourism Management – 2001. – № 22. – P. 1–9. – DOI: 10.1016/s0261-5177(00)00030-3.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Әбдрахманова С.Е., Нұрпейісова M.M. МЕМЛЕ КЕТТІҢ ӨЗІ ТУРАЛЫ ҰСЫНЫС ПЕН ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНА САПАР МАҚСАТЫ АРАСЫНДАҒЫ ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛДЫ АЙҚЫНДАУ МӘСЕЛЕСІНДЕ ЭЛЕКТРОНДЫҚ «ҰЗЫНҚҰЛАҚ» РАДИОНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫН ТАЛДАУ. Central Asian Economic Review. 2022;(1):29-37. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-29-37

For citation:


Abdrakhmanova S.E., Nurpeisova M.M. EXAMINING THE ROLE OF ELECTRONIC WORD OF MOUTH IN THE RELATIONSHIP BETWEEN COUNTRY IMAGE AND INTENTION TO VISIT REPUBLIC OF KAZAKHSTAN. Central Asian Economic Review. 2022;(1):29-37. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-29-37

Қараулар: 402


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)