ЖАҢА БУЫН УНИВЕРСИТЕТТЕРІ: ТҮРЛЕРІ, СИПАТТАМАСЫ ЖƏНЕ ЗАМАНАУИ СЫН-ҚАТЕРЛЕРІ
https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-137-146
Аңдатпа
Зерттеу мақсаты – жаңа буын болып саналатын университеттердің мəні, рөлі мен модельдерін сараптау жəне сын-қатерлерін анықтау.
Зерттеу əдіснамасы – Web of Science дерекқорларындағы кəсіпкерлік университеттерді қарастырған іргелі жəне эмпирикалық зерттеулерге əдеби шолудан, ақпаратты өңдеуден жəне жүйелеуден, кəсіпкерлік жоғары оқу орындарының модельдеріне салыстырмалы талдау жүргізуден тұрады.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы – зерттеудің нəтижелерін Қазақстан Республикасы Білім жəне ғылым министрлігі, жоғары оқу орындары, сондай-ақ, ғылыми орталықтар мен ғылыми-зерттеу институттарының қызметкерлері жəне қалың бұқара пайдалана алады.
Зерттеу нəтижелері – мақалада Үштік спираль шеңберіндегі кəсіпкерлік жəне қатысушы университеттеріне байланысты ең танымал дереккөздер сарапталып, осы екі модельдің негізгі сипаттамалары айқындалды. Сонымен бірге, олардың қалыптасуы мен дамуына əсер ететін факторлар анықталып, салыстырмалы талдау жүргізілді.
Тірек сөздер
Автор туралы
Р. Э. АндекинаҚазақстан
Андекина Регина Эрнстовна – PhD, доцент
Нұр-Сұлтан
Әдебиет тізімі
1. The Knowledge Triangle: Enhancing the contributions of Higher Education and Research Institutions to Innovation, 15-16 September 2016 [Электронды ресурс] // Organisation for Economic Co-operation and Development [web-сайт]. – 2016. – URL: https://www.oecd.org/science/knowledge-triangle.htm (Қарау уақыты: 15.06.2021).
2. Etzkowitz H., Zhou C. The Triple Helix. University-Industry-Government Innovation and entrepreneurship. – New York: Routledge, 2018. – 328 p.
3. Clark B. R. Creating entrepreneurial universities: Organizational pathways of transformation. Issues in higher education. – New York: Emerald, 1998. – 163 p.
4. Etzkowitz H., Zhou, C. Regional innovation initiator: the entrepreneurial university in various triple helix models // In Singapore Triple Helix VI Conference Theme Paper. – 2007. – P. 1-25.
5. Gibb A., Hofer A. R., Klofsten M. The entrepreneurial higher education institution: A review of the concept and its relevance today [Электронды ресурс] // Heinnovate [web-сайт]. – 2013. – URL: https://heinnovate.eu/sites/default/files/heinnovate_concept_note.pdf (Қарау уақыты: 15.06.2021).
6. Lissenburgh S., Lissenburgh S., Harding, R. Knowledge Links: Innovation in University-Business Partnerships. – London: Institute for Public Policy Research, 2000. – 152 p.
7. Gibb, A. A., Haskins, G., Hannon, P. D., Robertson, I. Leading the Entrepreneurial University. – UK: National Centre for Entrepreneurship in Education, 2012. – 54 p.
8. Kalenyuk I., Dyachenko. A. Entrepreneurial universities in a world educational system // International Economic Policy. – 2016. – № 25. – P. 59-74.
9. Benneworth P., Pinheiro R., Karlsen J. Strategic agency and institutional change: Investigating the role of universities in regional innovation systems (RISs) // Regional Studies. – 2017. – № 51(2). – P. 235-248.
10. Allison J., Keane J. Evaluating the role of the Sunshine Coast University (USC) in the regional economy // Local Economy. – 2001. – № 16(2). – P. 123-141.
11. Czarnitzki D., Rammer C., Toole A. University spin-offs and the “performance premium” // Small Business Economics. – 2014. – № 43(2). – P. 309-326.
12. Kliewe T., Baaken T. A brief history of engaged and entrepreneurial universities // Introduction of the book: Developing Engaged and Entrepreneurial Universities. – Springer, 2019. – P. 1-15.
13. Holland B. A. Toward definition and characterization of the engaged campus: Six cases // Metropolitan Universities. – 2001. – № 12(3). – P. 20-29.
14. Butin D., Seider S. (Eds.). The engaged campus: Certificates, minors, and majors as the new community engagement. – Palgrave Macmillan, 2012. – 217 p.
15. Standards and Guidelines for Entrepreneurial University Accreditation, Amsterdam [Электрондық ресурс] // Accreditation Council for Entrepreneurial and Engaged Universities (ACEEU) [web-сайт]. – 2016. – URL: https://www.aceeu.org/docs/ACEEU_Standards_and_Guidelines_Engaged_University_v1.0.pdf (Қарау уақыты: 15.06.2021).
16. Trencher G., McCormick K., Doll C., Kraines S. Beyond the third mission: Exploring the emerging university function of co-creation for sustainability // Science and Public policy. – 2013. – № 41(2). – P. 151-179.
17. Goddard J., Vallance P. The University and the city. – London, UK: Routledge, 2013. – 232 p.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Андекина Р.Э. ЖАҢА БУЫН УНИВЕРСИТЕТТЕРІ: ТҮРЛЕРІ, СИПАТТАМАСЫ ЖƏНЕ ЗАМАНАУИ СЫН-ҚАТЕРЛЕРІ. Central Asian Economic Review. 2022;(1):137-146. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-137-146
For citation:
Andekina R.E. NEW GENERATION UNIVERSITIES: TYPES, CHARACTERISTICS AND MODERN CHALLENGES. Central Asian Economic Review. 2022;(1):137-146. (In Kazakh) https://doi.org/10.52821/2789-4401-2022-1-137-146