Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

Қазақстандық тұтынушылардың əлеуметтік жауапкершілікке негізделген мінез-құлқы

https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-55-64

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты – қонақжайлық пен туризм саласындағы қазақстандық тұтынушылардың экологиялық жəне əлеуметтік саналы мінез-құлқына талдау жасау.

Əдіснамасы. Эмпирикалық зерттеу сандық əдіске негізделген, бастапқы мəліметтер сауалнама нəтижесінде жинақталған. Сауалнамалар «ыңғайлы іріктеу» əдісі бойынша əлеуетті тұтынушылар арасында таратылды. Тұтынушылардың əлеуметтік жауапкершілікке негізделген туризм жəне қонақжайлылық кəсіпорындарының саясатына қатысты мінез-құлқы Пирсонның корреляциялық талдау əдісі негізінде зерттелді.

Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Зерттеу қазақстандық тұтынушылардың экологиялық жəне əлеуметтік саналы мінез-құлқы туралы шектеулі теориялық білімді кеңейтеді, əлеуетті тұтынушылардың қонақжайлылық жəне туризм саласындағы əлеуметтік жауапкершілікке негізделген бизнес формаларына қатысты көзқарасын зерттейді жəне ішкі нарықтағы қызмет провайдерлері үшін практикалық шешімдер ұсынады.

Зерттеу нəтижелері бизнестің тұрақты модельдері жөнінде хабардар тұтынушылар экологиялық қауіпсіз өнімдер мен тұрақтылық жəне əлеуметтік жауапкершілік стандарттарына сəйкес келетін ұсыныстарға жоғары баға төлеуге дайын жəне бұл мінез-құлық адамдардың кірісіне немесе біліміне тəуелді емес екендігін көрсетті.

Автор туралы

А. С. Кенебаева
Əлеуметтік жəне гендерлік зерттеулер институты
Қазақстан

Алматы.



Әдебиет тізімі

1. Song S., Lee S. Motivation of internationalization and a moderating role of environmental conditions in the hospitality industry // Tourism Management. - 2020. - № 78. - DOI: 10.1016/j.tourman.2019.104050.

2. Jones P., Hillier D., Comfort, D. Sustainability in the hospitality industry. Some personal reflections on corporate challenges and research agendas // International Journal of Contemporary Hospitality Management. - 2016. - № 28(1). - P.36-67.

3. Akhtar R., Sultana S., Mehedi M., Jafrin N., Al-Mamun A. Consumers' environmental ethics, willingness, and green consumerism between lower and higher income groups // Resources, Conservation and Recycling. - 2020. - № 14. - DOI:10.1016/j.resconrec.2020.105274.

4. Rhou Y., Singa M. A review of the business case for CSR in the hospitality industry // International Journal of Hospitality Management. - 2020. - № 84. - DOI: 10.1016/j.ijhm.2019.102330.

5. Luo W. B., Zhang X. H., Zhong C., Meng B., Timothy D. J. Research on the influencing factors of tourists environmentally responsible behavior in urban natural scenic spots // China Population, Resources and Environment. - 2017. - № 27(5). - P. 161-169.

6. Luo W., Tang, P., Jiang L., Su M. M. Influencing Mechanism of Tourist Social Responsibility Awareness on Environmentally Responsible Behavior // Journal of Cleaner Production. - 2020. - DOI: 10.1016/j.jclepro.2020.122565

7. Gandhi M., Kaushik N. Socially responsive consumption behavior - an Indian perspective // Social Responsibility Journal. - 2016. - № 12(1). - P. 85-102. - DOI:10.1108/SRJ-08-2014-0110

8. Singh N. Exploring socially responsible behavior of Indian consumers: an empirical investigation // Social Responsibility Journal. - 2009. - № 5(2). - P. 200-211.

9. Palacios-Gonzalez M. M., Chamorro-Mera A. Analysis of Socially Responsible Consumption: A Segmentation of Spanish Consumers // Sustainability. - 2020. - № 12(84). - P.1-15.

10. Orunbayeva N. P. Features of rural tourism in Kazakhstan // Сборник материалов VIII международной научно-практической конференции «Новости науки 2019». - «Московская международная высшая школа бизнеса «МИРБИС» - 2019. - С. 262.

11. Handriana T., Ambara R. A. Responsible environmental behavior intention for travelers on ecotourism sites // Tourism and Hospitality Management. - 2016. - № 22(2). - P. 135-150.

12. Gonzalez-Rodriguez M. R., Martin-Samper R. C., Koseoglu M., Okumus F. Hotels' corporate social responsibility practices, organizational culture, firm reputation, and performance // Journal of Sustainable Tourism. - 2019. - № 27(3). - P. 398-419.

13. Marriott International Unveils Global Sustainability and Social Impact Commitments to Deliver Positive Change [Electronic resource]. - URL: http:// http://news.marriott.com/2017/11/marriott-international-unveils-global-sustainability-social-impact-commitments-deliver-positive-change/ (Accessed: 04.02.2020).

14. Marriott International 2025 Sustainability & Social Impact Goals [Electronic resource]. - URL: http://serve360.marriott.com/wp-content/uploads/2017/10/Serve_360_OnePager_10_30.pdf (Accessed: 04.02.2020).

15. Hilton Worldwide: Strengthening communities [Electronic resource]. - URL: http://cr.hilton.com/communities/ (Accessed: 04.02.2020).

16. Corporate Social Responsibility in the Hospitality Sector [Electronic resource]. - URL: http://www. bu.edu/bhr/2017/01/27/hospitalitycsr/ (Accessed: 04.02.2020).

17. Agarwal S. Kasliwal N. Going Green: A Study on Consumer Perception and Willingness to Pay towards Green Attributes of Hotels // International Journal of Emerging Research in Management &Technology. -2017. - № 6(1). - P. 16-28.

18. Karavasilis G., Nerantzaki D. M., Pantelidis P., Paschaloudis D., Vrana V. What Generation Y in Greece thinks about green hotels? // World Journal of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development. - 2016. - № 11(4). - P. 268-280.

19. Craafland J. Religiosity, attitude, and the demand for socially responsible products // Journal of Business Ethics. - 2017. - № 144. - P. 121-138.

20. Jeseviciute-Ufartiene L. Consumer social responsibility: example of cycling service // Management of Organizations: Systematic Research. - 2017. - № 78. - P. 49-61.

21. Su L., Pan Y., Chen X. Corporate social responsibility: Findings from the Chinese hospitality industry // Journal of Retailing and Consumer Services. - 2017. - № 34. - P. 240-247.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кенебаева А.С. Қазақстандық тұтынушылардың əлеуметтік жауапкершілікке негізделген мінез-құлқы. Central Asian Economic Review. 2021;(2):55-64. https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-55-64

For citation:


Kenebayeva A.S. Socially responsible behaviour of Kazakhstani consumers. Central Asian Economic Review. 2021;(2):55-64. https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-55-64

Қараулар: 568


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)