Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

Өнімді нарықта жайғастыру тұжырымдамасы

https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-8-21

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты негізгі стратегиялық артықшылықтары мен қасиеттерін анықтау арқылы нарықтық жайғастыру тұжырымдамасын жəне оның негізгі компоненттерін ашып көрсету болды. Сонымен қатар, мақалада өнімді жайғастырудың негізгі ережелері жəне өнімді жайғастыру барысын басқаруда жайғастыру картасын қолданудың маңыздылығы көрсетілген. Мақалада жайғастыру тұжырымдамасының тарихы қарастырылып, əртүрлі авторлардың көзқарастары мен анықтамаларының ерекшеліктері анықталып, сонымен қатар оның критерийлерін таңдау талданған. Мақала авторлары  жайғастыру процесінің мəнін түсіндіреді жəне оның стратегиясын таңдау шарттарын негіздейді.

Əдіснамасы. Авторлар əртүрлі жайғастыру стратегиялары мен стратегиялық брендингті талдаудың салыстырмалы əдісін, сондай-ақ нарықтағы өнімдердің жан-жақты қауіпті жағдайларын бағалауда, жеке жайғастыру процестерін ұсынуда жəне олардың кезеңдерін сипаттауда құрылымдық-функционалдық тəсілді қолданды.

Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Зерттеу нəтижелері стратегиялық жайғастырудың ғылыми негіздерін одан əрі дамытуға, ғылыми зерттеулердің деңгейін жоғарылатуға, сонымен қатар практикалық қолдануды кеңейтуге ықпал ететін жаңа жүйеленген білім береді.

Зерттеу нəтижелері. Авторлар қолданыстағы тəжірибені жүйелеу негізінде стратегиялық жайғастырудың теориялық жəне əдіснамалық аспектілерін жалпылау арқылы «жайғастыру» ұғымының авторлық түсіндірмесі берілді, брендтің дамуын жоспарлау жəне бəсекелес компаниялардың атрибуттары мен бейнелерін анықтау арқылы бəсекелестік ортаны міндетті түрде талдауды жоспарлау қажеттілігіне негізделген жайғастыру стратегиясын əзірлеу жəне жүзеге асыру бойынша компаниялардың əрекеттерінің авторлық алгоритмі ұсынылған.

Авторлар туралы

А. Т. Тлеубердинова
Қазақстан Республикасы Білім жəне ғылым министрлігінің Ғылым комитетінің Экономика институты
Қазақстан

Алматы.



Р. Р. Жусупгазина
Əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

Алматы.



Әдебиет тізімі

1. Etzel M. Marketing: 11th edition. - New Jersey, 1997. - 624 p.

2. Bhat S. Symbolic and functional positioning of brands. // Journal of Consumer Marketing. - 1998. - № 1. - P. 32-43.

3. Kotler P., Keller K. L. Marketing management: 12th edition. - Upper Saddle River, 2006. - 729 p.

4. Kotler P., Armstrong G. Principles of marketing: 6th edition. - New Jersey, 1994. - 716 p.

5. Fill C. Marketing communications: engagement, strategies and practice. - Harlow, 2006. - 911 p.

6. Karadeniz M. Product Positioning Strategy in Marketing Management // Journal of Naval Science and Engineering. - 2009. - №5 (2). - P. 98-110

7. Yankelovich D. New Criteria for Market Segmentation // Harvard Business Review. - 1964. - P. 83-90.

8. Kotler P., Keller K. L., Ancarani F., Costabile M. Marketing management 14/e. - Pearson, 2014. - 816 p.

9. Avery J., Gupta S. Marketing Reading: Brand Positioning. - Boston: Harvard Business School Publishing, 2014. - 37 p.

10. Douglas S., Craig C. S. Global Marketing Strategy: Perspectives and Approaches // International Marketing. - 1995. - Part 6. - DOI: 10.1002/9781444316568.wiem06013 (Accessed: 25.11.2020).

11. Lamb W. Jr. Marketing: 7th edition. - Thompson south Western, 2004. - 672 p.

12. Lautman M. R. The ABC's of Positioning // Marketing Research. - 1993. - № 5(1). - P. 12-18.

13. Muhlbacher H., Dreher A., Gabriel-Ritter A. MIPS - Managing Industrial Positioning Strategies // Industrial Marketing Management. - 1994. - № 23(4). - P. 287-97.

14. Friesen P., Ideas you can take to the Bank. // Target Marketing. - 1996. - P. 14-15.

15. Blankson C. Positioning strategies and incidence of congruence of two UK store card brands // Journal of Product and Brand Management. - 2004. - № 13(5). - P. 315-328.

16. Schiffman L. G., Kanuk L. L. Consumer Behavior. - New Jersey: Prentice Hall, 2007. - 518 p.

17. Shiv Ch. D. MBA Marketing Course, 1971. - 338 p.

18. Doyle P., Stern Ph. Marketing management and strategy: 4th edition. - Harlow: Pearson Education Limited, 2006. - 464 p.

19. Grancutt J., Leadley P., Forsyth P. Marketing: essential principles, new realities. - London, 2004. -688 p.

20. Winer, R.S. Marketing Management: Third edition. - Upper Saddle River, 2007. - 544 p.

21. Hooley G., Saunders J., Piercy F. N. Marketing strategy and competitive positioning. - Prentice Hall, 2005. - 173 p.

22. Hutt M. D., Spech T. W. Business marketing management: 8th edition. - Prentice Hall, 2004 - 265 p.

23. The Travel & Tourism Competitiveness Report 2019: Travel and Tourism at a Tipping Point [Electronic source]. - URL: http://www3.weforum.org/docs/WEF_TTCR_2019.pdf (Accessed 28.02.2021).

24. Ostaseviciute R., Sliburyte L. Theoretical Aspects of Product Positioning in the Market // Engineering Economics. - 2008. - № 1(56). - P. 97-103.

25. Sheinin D. A. Positioning brand extensions: implications for beliefs and attitudes // Journal of Product & Brand Management. - 1998. - № 2. - P. 47-55.

26. Запесоцкий А. С. Стратегический маркетинг в туризме. Теория и практика: учебное пособие. -Спб.: Санкт-Петербургский Гуманитарный университет профсоюзов, 2003. - 351 c.

27. Brooksbank R. The anatomy of positioning strategy // Marketing intelligence and planning. - 1994. -№12 (4). - P. 10-14.

28. Дэй Дж. Стратегический Маркетинг. - M.: Эксмо-Пресс, 2002. - 640 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тлеубердинова А.Т., Жусупгазина Р.Р. Өнімді нарықта жайғастыру тұжырымдамасы. Central Asian Economic Review. 2021;(2):8-21. https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-8-21

For citation:


Tleuberdinova A.T., Zhussupgazina R.R. The concept of product market positioning. Central Asian Economic Review. 2021;(2):8-21. https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-8-21

Қараулар: 700


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)