Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҰНТАРТУ САЛАСЫНЫНЫҢ НЕГІЗГІ КӨРСЕТКІШТЕРІН ТАЛДАУ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты Ұнтарту саласының негізгі көрсеткіштеріне экономикалық талдау және корреляция-регрессиялық талдау жасалынды. Корреляция-регрессиялық талдау жасау арқылы ұнтарту өнімдерін тұтынуға көбірек әсер ететін маңызды көрсеткіштер анықталып, сонымен қатар олардың арасындағы тығыз байланыс бар көрсеткіштер іріктеліп, сызғыштық моделі шығарылды. Қазақстанда ұнтарту өнімдерінің тұтынуы, осы салада мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру, ішкі тұтыну мен экспортқа шығару арқылы қамтамасыз етіледі.
Методология – Сандық зерттеу, R бағдарламасы, рейтингтік және сызғыштық модель.
Сонылығы/құндылығы – Ұнтарту өнімдерін тұтынуға әсер ететін басты факторлар анықталып, қарастырылды.
Қорытындылар – Ұнтарту өнімдерін тұтынуға әсер ететін факторлар қарастырылып, талдау жүргізіліп, мультиколлениарлы көрсеткіштер іріктеліп, басты әсер ететін факторлар анықталды.

Авторлар туралы

А. М. Дуйсебаева
Университет Нархоз
Қазақстан

Докторант

Алматы



С. Р. Есимжанова
Университет Нархоз
Қазақстан

доктор экономических наук, профессор

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Ұлттық экономика Министрлігінің статистика комитеті [Элеткрондық ресурс]. – 2018. – URL: http://stat.gov.kz (дата обращения: 24.02.2018)

2. Андреева Н. В., Червякова М. Ю. Разработка методики прогнозирования с использованием корреляционно-регрессионного анализа // Экономический анализ: теория и практика журналы. – 2010. – № 37 (340). – с. 38-45.

3. Қазақстан Республикасы Қаржы Министрлігі статистика комитеті [Элеткрондық ресурс]. – 2018. – URL: http://kgd.gov.kz/kk/section/statistika (дата обращения: 27.03.2018)

4. Рахметова Р. У. Эконометрика: экономика мамандықтарына арналған оқулық. – Алматы: Экономика баспасы, 2015. – 219 б.

5. Иванова И. А., Глухова Т. В. Эконометрическое моделирование спроса населения региона на продовольственные товары // Материалы международной научно-теоретической конференции «Философия и современность». – Саранск, 2008. – Ч. 1. – С. 76-81.

6. Иванова И. А., Зинина Л. И. Методологические аспекты стратегического развития агропродовольственной системы и моделирования ее социально-экономических параметров // Материали за 7-а международнанаучна практична конференция, «Новината за напреднали наука». – 2011. – Т. 11. – Икономики. – София: «Бял ГРАД-БГ» ООД. – С. 22-30.

7. Amemiya T. Advanced Econometrics. – London: T.J. Press, Pad Stow Ltd., 1985.

8. Braun J. V. Agricultural commercialization: impacts on income and nutrition and implications for policy // Food Policy. – 1995. – № 20 (3). – pp. 187-202.

9. David Mather, Duncan Boughton, T. S. Jayne Explaining smallholder maize marketing in southern and eastern Africa: The roles of market access, technology and household resource endowments // Food Policy. – 2013. – № 43. – pp. 248-266.

10. Rios, A., Masters W., Shively G. Linkages between market Participation and Productivity: Results from a Multi-Country Farm Household Sample // Annual Meeting. – 2008.

11. Udry, C. The Economics of Agriculture in Africa: Notes Toward a Research Program // Draft Paper. – 2010.

12. Barclay, D. W., Higgins, C. A., Thompson, R. The partial least squares approach to causal modeling: personal computer adoption and use as illustration // Technology Studies. – 1995. – № 2 (2). – pp. 285-309.

13. Baumgartner, H., Homburg, C. Applications of structural equation modeling in marketing and consumer research: a review // International Journal of Research in Marketing. – 1996. – № 13 (2). – pp. 139-161.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Дуйсебаева А.М., Есимжанова С.Р. ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҰНТАРТУ САЛАСЫНЫНЫҢ НЕГІЗГІ КӨРСЕТКІШТЕРІН ТАЛДАУ. Central Asian Economic Review. 2018;(3):9-16.

For citation:


Duisebayeva A.M., Esimzhanova S.R. ANALySIS OF ThE MAIN INDICATORS OF ThE FLOUR INDUSTRy OF KAZAKhSTAN. Central Asian Economic Review. 2018;(3):9-16. (In Kazakh)

Қараулар: 231


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)