АНАЛИЗ НАИБОЛЕЕ ЭФФЕКТИВНЫХ ФОРМАТОВ ДЛЯ ПРОЕКТА В ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГЕ В КАЗАХСТАНЕ
Аңдатпа
Статистикалық деректер мен қабылданған нəтижелер бойынша өткізілген аналитикалық зерттеу ғаламторда жарнаманың жобасының ең тиiмдi пiшiмдерiн анықтауға мүмкiндiк берді, соның ішінде құрылғылардың түрлеріне арналған зерттеу қорытындысы бойынша ең тиімдісі мобильді құрылғыдағы іздестіру жарнамасы екені анықталды, сонымен бірге əлеуметтiк желiлер үшiн мобильді жарнаманың кəсiпорындардың экономикалық тиiмдiлігін жоғарылату үшiн биiк əлеуеті бар.
Одан басқа, статистикалық деректер, қорытындылар мен нəтижелердің негiзгi мазмұны: ғаламтор маркетингінің іздестіру жарнамасының негізгі артықшылықтары сипатталған, ғаламтор жарнамасы жəне сол процесстермен байланысты жобаны жасау үшін десктопты жəне мобильді құрылғылар үшін жеке əр түрлі ізденіс жүйелері бойынша танымал жəне əлеуетті жарнамалық қамту талдауы өткізілді – Қазақстанда мобильді құрылғыда іздестіру сұрау салу үлесі 64%-тен жоғары, Google іздестіру желісінде мобильді құрылғылармен іздестіру 88%-тен жоғары үлесті құрады. Google арқылы мобильді құрылғылардан іздестіру сұрау салу өсу динамика үлесі соңғы уақытта төмендеуде, бірақ соған қарамастан жоғары деңгейін сақтауда. Ғаламтор маркетингінің жобасы аясында, уақытша жəне қолма қол ақша ресурстарының шектеулер жағдайларында мобильді құрылғыларда Googlе компаниясының іздестіру жарнамасының пішімінде шоғырлануға авторлар кеңес береді.
Әдебиет тізімі
1. Leite, R. A. & Azevedo, A. (2017) The Role of Digital Marketing: A perspective from Porto Hotels’ Managers. International Journal of Marketing, Communication and New Media. Special Number 2 – Marketing and Digital Business, 88-105.
2. Статистика: stat.gov.kz (2018) Запрос от 12.12.2018 http://stat.gov.kz/faces/wcnav_externalId/homeNumbersInformationSociety?lang=ru&_afrLoop=5080195437479407#%40%3F_afrLoop%3D5080195437479407%26lang%3Dru%26_adf.ctrl-state%3Dko8u5oqv9_4
3. Moraga-Gonz´alez, J. L., Z. S´andor, and M. R. Wildenbeest (2015). Consumer search and prices inthe automobile market. Mimeo.
4. Годин А.А. Интернет-реклама: учеб. пособие [Текст] / А.А. Годин, А.М. Годин, В.М. Комаров. М.: Дашков и Ко, 2012. 168 с.
5. Прогноз развития глобального рекламного рынка от исследовательской группы ZenithMedia (2018) https://www.zenithmedia.com/wp-content/uploads/2018/03/Adspend-forecasts-March-2018-executive-summary.pdf
6. Исследование динамики изменений рекламного рынка в России (2018) http://www.akarussia.ru/press_centre/news/id8423
7. Исследование динамики изменений рекламного рынка в Казахстане (2018) http://www.tns-global.kz/ru/research/research_smi.php
8. Koulayev, S. (2014). Search for diferentiated products: Identification and estimation. RAND Journal of Economics 45, 553–575.
9. Leite, R. A. & Azevedo, A. (2017) The Role of Digital Marketing: A perspective from Porto Hotels’ Managers. International Journal of Marketing, Communication and New Media. Special Number 2 – Marketing and Digital Business, 88-105.
10. Kim, J. B., P. Albuquerque, and B. J. Bronnenberg (2010). Online demand under limited consumer search. Marketing Science 29, 1001–1023.
11. Heochsteotter, N., & Koch, M. (2009). Standard parameters for searching behaviour in search engines and their empirical evaluation. Journal of Information Science, 35, 45–65.
12. P D. Lewandowski, F. Kerkmann, S. Ruemmele, S. SeunklerAn Empirical Investigation on Search Engine ad Disclosure, Journal of the association for information science and technology—March 2018.
13. Статистика: radar.yandex.ru (2019) Запрос от 09.01.2019 https://radar.yandex.ru/search?tablePeriod=all&period=2017-11-30%3A2018-11-30&group=month&country=159&device-category=5&selected_rows=iHMJ0E%252C8fg2y0
14. B Los Santos, A. Matthijs, R. Wildenbeest, (2012) Testing Models of Consumer Search Using Data on Web Browsing and Purchasing Behavior. American economic review Vol. 102, no. 6.
15. Статистика: liveinternet.ru (2018) Запрос от 02.11.2018 liveinternet.ru.
16. Статистика: radar.yandex.ru (2019) Запрос от 02.01.2019 https://radar.yandex.ru/search?tablePeriod=all&period=2015-01-01%3A2015-12-31&group=day&country=159&device-category=5&selected_rows=iHMJ0E%252C8fg2y0%252CvDPqTi
17. Статистика: radar.yandex.ru (2019) Запрос от 12.01.2019 https://radar.yandex.ru/search?tablePeriod=all&period=2018-01-01%3A2018-12-31&group=day&country=159&device-category=5&selected_rows=iHMJ0E%252C8fg2y0%252CvDPqTi
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Бекмурзаев Б.Б., Спанов М.У. АНАЛИЗ НАИБОЛЕЕ ЭФФЕКТИВНЫХ ФОРМАТОВ ДЛЯ ПРОЕКТА В ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГЕ В КАЗАХСТАНЕ. Central Asian Economic Review. 2019;(1):42-54.
For citation:
Bekmurzayev B., Spanov M. ANALYSIS OF THE MOST EFFECTIVE FORMATS FOR AN INTERNET MARKETING PROJECT IN KAZAKHSTAN. Central Asian Economic Review. 2019;(1):42-54. (In Russ.)