Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

ПРЕДИКТОРЫ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ ПРОДУКТИВНОСТИ: ЭФФЕКТИВНЫ ЛИ ТРЕНИНГИ ДЛЯ УЧЕНЫХ?

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада зерттеу нәтижелілігін арттыру мәселелері қарастырылған. Ғалымдардың өнімділігіне әсер ететін болжаушы ретінде ұйымдастырушылық және жеке факторларды ескеретін модель жасалды. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, ғылыми тренингтер оң нәтиже алу үшін жеткіліксіз. Зерттеудің тиімділігін арттыру үшін университет әкімшілігі ғалымдардың білімдерін еркін бөлісетін климатты жақсартуға көңіл бөлуі керек.

Авторлар туралы

К. Молдашев
Университет Нархоз
Қазақстан


С. Кожахмет
Университет Нархоз
Қазақстан


А. Еникеева
Назарбаев Университет
Қазақстан


А. Нургабдешов
Университет Нархоз
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Billot J. The changing research context: implications for leadership // J. High. Educ. Policy Manag. 2010. Vol. 33, № 1. P. 37–46.

2. Hemmings B., Kay R. The relationship between research self-efficacy, research disposition and publication output // Educ Psychol Rev. 2016. Vol. 36, № 2. P. 347–361.

3. Молдашев К., Тлеуов А., Радько Н. Экономика публикационного режима и проблемы интеграции Казахстанских ученых в глобальное научное сообщество // Cent. Asian Econ. Rev. 2018. Vol. 4, № 122. P. 128–138.

4. Karatayev M. Kazakhstan’s Science in the World: Looking at trends in scholarly publishing [Electronic resource] // Creative Research Methods Lab. 2016. URL: https://drive.google.com/file/d/0BzN90tqAsbRNUNVR0dhcXJrUlU/view.

5. Beall J. Predatory publishers are corrupting open access // Nature. 2012. Vol. 489, № 7415. P. 179–179.

6. Van den H.B., Ridder J.A. Knowledge sharing in context: the influence of organizational commitment, communication climate and CMC use on knowledge sharing // J. Knowl. Manag. 2004. Vol. 8, № 6. P. 117–130.

7. Cohen E., Cohen S.A., King V.T. The global permutations of the Western publication regime // Curr Issues Tour. 2016. P. 1–17.

8. Macdonald S., Kam J. Ring a Ring o? Roses: Quality Journals and Gamesmanship in Management Studies // J Manag. Stud. 2007. Vol. 44, № 4. P. 640–655.

9. Lucas L. Research Game in Academic Life. 2006.

10. Kwok L.S. The White Bull effect: abusive coauthorship and publication parasitism // J. Med. Ethics. 2005. Vol. 31, № 9. P. 554–556.

11. Kovacs J. Honorary authorship epidemic in scholarly publications? How the current use of citationbased evaluative metrics make (pseudo)honorary authors from honest contributors of every multi-author article // J. Med. Ethics. 2013. Vol. 39, № 8. P. 509–512.

12. Beerkens M. Facts and fads in academic research management: The effect of management practices on research productivity in Australia // Res. Policy. 2013. Vol. 42, № 9. P. 1679–1693.

13. Holton E.F., Swanson R.A. Foundations of Human Resource Development. Bernett Koehler Publishers, 2009. 586 p.

14. Cropanzano R., Mitchell M.S. Social Exchange Theory: An Interdisciplinary Review // J. Manag. 2005. Vol. 31, № 6. P. 874–900.

15. Phillips J.C., Russell R.K. Research Self-Efficacy, the Research Training Environment, and Research Productivity among Graduate Students in Counseling Psychology // Couns. Psychol. 1994. Vol. 22, № 4. P. 628–641.

16. Bandura A. Self-efficacy mechanism in human agency // Am. Psychol. 1982. Vol. 37, № 2. P. 122–147.

17. Lambie G.W., Vaccaro N. Doctoral Counselor Education Students’ Levels of Research Self-Efficacy, Perceptions of the Research Training Environment, and Interest in Research // Couns. Educ. Superv. 2011. Vol. 50, № 4. P. 243–258.

18. Wang S., Noe R.A. Knowledge sharing: A review and directions for future research // Hum. Resour. Manag. Rev. 2010. Vol. 20, № 2. P. 115–131.

19. Connelly C.E. et al. Knowledge hiding in organizations // J. Organ. Behav. 2012. Vol. 33, № 1. P. 64–88.

20. Meyer J.P., Allen N.J., Smith C.A. Commitment to organizations and occupations: Extension and test of a three-component conceptualization // J. Appl. Psychol. 1993. Vol. 78, № 4. P. 538–551.

21. Holden L. et al. Validation of the research capacity and culture (RCC) tool: measuring RCC at individual, team and organisation levels // Aust. J. Prim. Health. 2012. Vol. 18, № 1. P. 62–67.

22. Connelly C.E., Kevin K.E. Predictors of employees’ perceptions of knowledge sharing cultures // Leadersh. Organ. Dev. J. 2003. Vol. 24, № 5. P. 294–301.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Молдашев К., Кожахмет С., Еникеева А., Нургабдешов А. ПРЕДИКТОРЫ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ ПРОДУКТИВНОСТИ: ЭФФЕКТИВНЫ ЛИ ТРЕНИНГИ ДЛЯ УЧЕНЫХ? Central Asian Economic Review. 2019;(3):122-132.

For citation:


Moldashev K., Kozhahmet S., Yenikeeva A., Nurgabdeshov A. PREDICTORS OF THE RESEARCH PRODUCTIVITY: ARE TRAININGS FOR SCIENTISTS EFFECTIVE? Central Asian Economic Review. 2019;(3):122-132. (In Russ.)

Қараулар: 361


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)