Қазақстан нарығындағы сүт өнімдеріне тұтынушылардың сұранысын маркетингтік зерттеу
Аңдатпа
Зерттеудің мақсаты – Қазақстан нарығындағы сүт өнімдеріне тұтынушылардың сұранысын маркетингтік зерттеу
Әдіснама – зерттеу барысында жүйелі теориялық қорыту, топтастыру, статистикалық деректерді өңдеу әдісі, нарықты маркетингтік зерттеу әдістері, салыстырмалы талдау әдістері пайдаланылды.
Түпнұсқалығы/құндылығы – Қазақстан нарығындағы сүт өнімдеріне тұтынушылардың сұранысы теориясы мен тәжірибесі маркетингтік зерттеу арқылы анықталады.
Қорытындылар – зерттеу нәтижелеріне компанияның маркетингтік стратегиясын құруда маркетингтік жоспар жасаудың рөлі мен міндеттері және оның экономикалық тиімділігі теориялық тұрғыда қарастырылды. Қазақстан нарығындағы сүт өнімдеріне тұтынушылардың артықшылықтар беруін анықтау үшін маркетингтік зерттеу жүргізілді. Нарықтағы конъюнктураны зерттеу мақсатында Алматы қаласындағы сүт өнімдерін тұтынатын адамдар арасында сауалнама жүргізіліп, оның нәтижелері кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын жасауға пайдаланылатын болады. Маркетингтік шығындардың шамасы мен компанияның қаржы нәтижелері, соның ішінде жалпы табыстың арасындағы байланысты зерттеу үшін корреляция-регрессиялық талдау әдісі пайдаланылады.
Әдебиет тізімі
1. Назарбаев Н. Послание Президента Республики Казахстан народу Казахстана. Новые возможности развития в условиях четвертой промышленной революции. – 2018. – 10 января. – с.1-4.
2. Definition of marketing. American Marketing Association [Electronic source]. – 2017. – URL: https://www.ama.org (дата обращения: 18.12.2017)
3. Ланкастер Д., Джоббер Д. Продажа и управление сбытом: учебник. – Минск: Амалфея, 2008. – 381 c.
4. Есімжанова С. Р. Маркетинг: оқу құралы. – Алматы: «ЭКО» Баспа үйі, 2005. – 288 б.
5. Рамазанов А. А. Современный маркетинг: учебное пособие. – Алматы: 2010. – 318.
6. Agriculture and Rural Development. European School Milk Scheme [Electronic source]. – 2011. – URL: http://ec.europa.eu/agriculture/markets/milk/schoolmilk/index_en.htm (дата обращения: 26.02.2018)
7. Официальный сайт Капитал.kz [Электрон. ресурс]. – 2018. – URL: https://kapital.kz (дата обращения: 03.01.2018)
8. Источник, интернет-ресурс: Казахское телеграфное агентство «КазТАГ» [Электрон. ресурс]. – 2018. – URL: https://www.kaztag.kz/ru/ (дата обращения: 02.02.2018)
9. Рахметова Р. Ө. Эконометрика: оқулық. – Алматы: Экономика, 2015. –275 б.
10. Қазақстан Республика статистика агенттігінің ресми сайты [Электрондық ресурс]. – 2018. – URL: http//www.stat.gov.kz (дата обращения: 26.02.2018)
11. Официальный сайт Президента Республики Казахстан. Центр стратегических разработок и анализа [Электрон. ресурс]. – 2018. – URL: www.akorda.kz/ru/executive_office/.../centr-strategicheskihrazrabotok-i-analiza (дата обращения: 23.01.2018)
12. Бухгалтерлік есептің стандарттары және әдістемелік ұсынымдары. – Алматы: «Кәусар бұлақ» баспасы, 2015. – 521 б.
13. Ковалев В. В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: учебник. – М.: ТК Велби, Издво Проспект, 2010. – 424 с.
14. Указ от 15 февраля 2018 года № 636 «Об утверждении Стратегического плана развития Республики Казахстан до 2025 года» [Электрон. ресурс]. – 2018. – URL: https://www.zakon.kz/4904737-utverzhden-strategicheskiy-plan.html (дата обращения: 25.01.2018)
15. Отчетные данные ТОО «Компания ФудМастер Трэйд» за 2006-2016 годы [Электрон. ресурс]. – 2017. – URL: http://www.foodmaster.kz/ (дата обращения: 28.01.2018)
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Текенов А.У. Қазақстан нарығындағы сүт өнімдеріне тұтынушылардың сұранысын маркетингтік зерттеу. Central Asian Economic Review. 2018;(2):137-147.
For citation:
Tekenov A.U. Marketing research on the consumer on milk products in the market of Kazakhstan. Central Asian Economic Review. 2018;(2):137-147. (In Kazakh)