Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

Ақылды қалалардың тұрақты болашағын қалыптастыру: Қазақстандағы шығармашылық кәсіпкерліктің күші

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2024-6-165-186

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты: Қазақстандағы шығармашылық кәсіпкерлікті дамытудағы және тұрақты дамуды ынталандырудағы "ақылды қалалардың" маңызды рөлін зерттеу. Зерттеу осы қалалық ортада шығармашылық бизнес үшін қолайлы экожүйені құру үшін қажетті саясат пен инфрақұрылымдық құрылымдарды анықтауға бағытталған.

Зерттеу əдіснамасы: Қазақстанның әртүрлі аймақтарындағы шығармашылық кәсіпкерлермен терең сұхбаттарды қамтитын сапалы зерттеу әдісі қолданылды. Сұхбаттарда осы кәсіпорындардың алдында тұрған қиындықтар мен мүмкіндіктер, сондай-ақ олардың "ақылды қала" бастамаларының рөлі туралы көзқарастары қарастырылды.

Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы: Бұл зерттеу орталық Азия контекстіндегі ақылды қалалар мен шығармашылық кәсіпкерліктің қиылысын зерттеу арқылы білімдегі айтарлықтай алшақтықты жояды. Нәтижелер аймақтағы инновациялар мен экономикалық өсуге ықпал еткісі келетін саясаткерлерге, оқытушыларға және кәсіпкерлерге құнды ақпарат береді.

Зерттеу нəтижелері: Зерттеу Creative Spark және "ақылды қала" бастамалары сияқты бағдарламалар Қазақстанның креативті экономикасын ынталандырғанымен, мемлекеттік және инфрақұрылымдық қолдауды күшейту қажет екенін көрсетеді. Негізгі міндеттерге жоғары жылдамдықты интернетке қол жетімділік, ақылды қалалардағы үнемді жұмыс орындары мен мамандандырылған жабдықтар, бюрократиялық кедергілерге байланысты реттеуші кедергілер және шығармашылық тұлғаларды цифрлық дағдылармен қамтамасыз ету үшін кеңейтілген білім беру және оқыту бағдарламаларының қажеттілігі жатады.

Авторлар туралы

А. Г. Астафьева
Қазақстан-Американдық Еркін Университеті
Қазақстан

Өскемен



А. С. Кенебаева
Нархоз Университеті
Қазақстан

Алматы



А. И. Нурмагамбетова
Еуразия Ұлттық Университеті
Қазақстан

Астана



Әдебиет тізімі

1. British Council. Creative Spark: A program for higher education institutions aimed at developing entrepreneurial skills, funded by the British Council, the United Kingdom's international organization for cultural relations and educational opportunities [Electronic source] // British Council [website]. – 2018. – URL: https://kazakhstan.britishcouncil.org/ru/programmes/education/creative-spark (Accessed: 18.05.2024)

2. Приказ Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 30 апреля 2024 года № 258/НҚ Об утверждении Методики построения «умных» городов (Эталонный стандарт «умных» городов Республики Казахстан) [Electronic resource] // Online zakon [website]. – 2024. – URL: http://online.zakon.kz/Document/?doc_id=33329499 (Accessed: 23.05.2024)

3. Alberto De Marco, Giulio Mangano. Evolutionary trends in smart city initiatives // Sustainable Futures. – 2021. – Vol. 3, - 100052, ISSN 2666-1888. –DOI:10.1016/j.sftr.2021.100052.

4. Prince Antwi-Afari, De-Graft Owusu-Manu, Barbara Simons, Caleb Debrah, Frank Ato Ghansah. Sustainability guidelines to attaining smart sustainable cities in developing countries: A Ghanaian context // Sustainable Futures – 2021. – Vol. 3, - 100044, ISSN 2666-1888. – DOI: 10.1016/j.sftr.2021.100044.

5. Jász B. Mental map of the city: elements of visual argumentation and creativity in modern city planning // Creativity Studies – 2018. – № 11(2). – P. 284-293. – DOI:10.3846/cs.2018.6901

6. Gwiaździński E., Kaczorowska-Spychalska D., Moreira Pinto L. Is it a smart city a creative place? // Creativity Studies – 2020. – № 13(2). – P. 460-476. – DOI:10.3846/cs.2020.12190

7. De Souza Sánchez, Pablo Miguel. De las Smart Cities a las Ciudades Creativas: hacia un nuevo modelo urbano sostenible para las ciudades intermedias turísticas - McGraw-Hill, 2023. – P. 845-863. – DOI:10.5281/zenodo.10413189

8. Veselá, Dagmar & Klimová, Katarína. Knowledge-based Economy vs. Creative Economy // Procedia - Social and Behavioral Sciences – 2014. – 141. – DOI:10.1016/j.sbspro.2014.05.072

9. Božić, Velibor. Creative Industries: The Future of Innovation and Impact – 2024. – DOI:10.13140/RG.2.2.15753.21606

10. Syafri Muhammad, Shobirin Mochammad, Ekowati Dhiana, Maghfirah Nuril. The Impact of Creative Industries on Economic Growth: Case Studies in Developing Countries in Malaysia and Indonesia // West Science Journal Economic and Entrepreneurship – 2023. – № 1. – Р. 271-278. – DOI:10.58812/wsjee.v1i10.295.

11. Florida R. The Rise of the Creative Class. - Hachette UK, 2019. – 512 p.

12. Regulation (eu) 2021/818 of the european parliament and of the council establishing the Creative Europe Programme (2021 to 2027) and repealing Regulation (EU) No 1295/2013 [Electronic resource] // European Union [website]. – 2021. – URL: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX:32021R0818 (Accessed:12.06.2024)

13. European Сomission. Data on the cultural sector. [Electronic resource] // Culture and Creativity [website]. – 2024. – URL: https://culture.ec.europa.eu/policies/selected-themes/data-on-the-culturalsector#:~:text=According%20to%20Eurostat%20figures%2C%20cultural,total%20workforce%20in%20 the%20EU%2C (Accessed: 23.02.2024)

14. IFF Research & ECORYS. Creative Spark Higher Education Enterprise Programme Report. British Council – 2024.

15. Ahmad, Prayudi & Ayu Ardhanariswari, Kartika & Probosari, Ninik. The Quadruple Helix Communication Model in Yogyakarta’s Creative City Development // Jurnal ASPIKOM. – 2020. – № 5. – Р. 294. – DOI:10.24329/aspikom.v5i2.704.

16. Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 ноября 2021 года № 860 Об утверждении Концепции развития креативных индустрий на 2021 – 2025 годы [Electronic resource] // Online zakon [website]. – 2021. – URL: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=33480048 (Accessed: 5.06.2024)

17. Pratt A., Simpson Y., Shayakhmet D. Mapping of creative industries in Kazakhstan, [Electronic resource] // British Council [website]. – 2018. – URL: https://kazakhstan.britishcouncil.org/sites/default/files/bc_rus-compressed_0.pdf (Accessed: 6.02.2024)

18. Официальный информационный ресурс Премьер-Министра Республики Казахстан. Алматы — локомотив развития креативных индустрий, [Electronic resource] // primeminister.kz [website] – 2021. – URL: https://primeminister.kz/en/news/almaty-kreativti-industriyany-damytu-lokomotivi-3102023 (Accesssed: 2.08.2024)

19. United Nations Economic Commission for Europe. Smart Sustainable Cities Profile, Almaty, Kazakhstan. [Electronic resource] // UNECE [website]. – 2024. – URL: https://unece.org/sites/default/files/2024-05/ECE%20HBP%20223_SSCP%20Almaty_E.pdf (Accessed: 5.07.2024)

20. UN Environment Program. Goal 11: Sustainable cities and communities. [Electronic resource] // UN [website]. – 2015. – URL: https://www.unep.org/explore-topics/sustainable-development-goals/why-do-sustainable-development-goals-matter/goal-11 (Accessed: 10.05.2024)

21. United Nations Development Programme. Kazakhstan, News Center. UNDP analyzes the development potential of creative industries in the regions of Kazakhstan [Electronic resource] // UNDP [website]. – 2023 URL: https://undp.org/kazakhstan/press-releases/undp-analyzes-development-potential-creative-industriesregions-kazakhstan (Accessed: 10.08.2024)

22. Economics Research Institute, От искусства до Big data: что Казахстан может предложить в креативной экономике. [Electronic resource] // ERI [website]. – 2022. – URL: https://eri.kz/ru/Novosti_instituta/id=4183 (Accessed: 12.06.2024)

23. United Nations Development Programme. Kazakhstan. News Center. Creative Industries: Leap Towards Sustainable Development in Kazakhstan. [Electronic resource] // UNDP [website]. – 2024. – URL: https://www.undp.org/kazakhstan/news/creative-industries-leap-towards-sustainable-development-kazakhstan (Accessed: 3.08.2024)

24. Official information resource of the Prime Minister of the Republic of Kazakhstan. [Electronic resource] // primeminister.kz [website] – 2020. – URL: https://primeminister.kz/ru/news/za-dva-goda-realizacii-gosprogrammy-cifrovoi-kazahstan-v-innovacionnuu-ekosistemu-privleceno-32-8-mlrd-tenge (Accessed: 8.01.2025)

25. Senate of the Parliament of the Republic of Kazakhstan [Electronic resource] // senate.parlam.kz [website] – 2022. – URL: https://senate.parlam.kz/storage/5aaf9429205c429e8da465c18fe2d05c.pdf (Accessed: 8.01.2025)

26. Official website of the President of the Republic of Kazakhstan. National project “Technological leap through Digitalization, Science, and Innovation”. [Electronic resource] // akorda.kz [website] – 2021. – URL: https://akorda.kz/assets/media/files/tekhnologicheskiy-ryvok.pdf (Accessed:8.01.2025)

27. Komninos N., Kakderi C. (Eds.). Smart Cities in the Post-algorithmic Era. – Cheltenham, UK: Edward Elgar Publishing; 2019. – 328 p.

28. Černevičiūtė J, Strazdas R. Creative Industries as Part of a Sustainable Urban Development Strategy: Vilnius City Case // Sustainability – 2023. – № 15(14):10778. – DOI:10.3390/su151410778

29. Loots Ellen, Neiva Miguel, Carvalho Luis, Lavanga Mariangela. The entrepreneurial ecosystem of cultural and creative industries in Porto: A sub-ecosystem approach // Growth and Change. – 2020. – № 52. – P.1-22. – DOI:10.1111/grow.12434.

30. Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Understanding cultural and creative industries and designing approaches for its development. [Electronic resource] // giz.de [website] – 2024. – URL: https://www.giz.de/en/downloads/giz20224-en-understanding-cultural-and-creative-industriesand-designing-approaches-for-its-development.pdf (Accessed: 6.08.2024)

31. Hsu Shang-Fang, Wang Xin-Yao, Yang Chia-Han, Liou Shyhnan. Crafting digital business ecosystems for cultural and creative industries // International Journal of Research in Business and Social Science – 2023. – № 12 (9): 1-15. – DOI:10.20525/ijrbs.v12i9.3045.

32. British Council. The Creative Hubs Report. [Electronic resource] // britishcouncil.org [website]. – 2016. – URL: https://creativeconomy.britishcouncil.org/media/uploads/files/HubsReport.pdf (Accessed: 13.04.2024)

33. Cabral V. and Van Winden W. The reaction of coworking spaces to the COVID-19 pandemic. A dynamic capabilities perspective. Service Business, 2022. – № 16(2). – Р. 257-281. – DOI: https://doi.org/10.1007/s11628-022-00489-6.

34. Edwin Kee, J. Cost–Benefit Analysis, Encyclopedia of Social Measurement, Elsevier, 2005. – P. 537- 544. – ISBN 9780123693983. – DOI: https://doi.org/10.1016/B0-12-369398-5/00175-4

35. Altinay L., Paraskevas A. Planning Research in Hospitality and Tourism. UK: Elsevier Ltd, 2019. – 344 p.

36. Braun, V. and Clarke, V. Using thematic analysis in psychology, Qualitative Research in Psychology 2006. – Vol. 3. – No. 2. – P. 77-101. – DOI: 10.1191/1478088706qp063oa

37. Maguire, M. and Delahunt, B. Doing a thematic analysis: a practical, step-by-step guide for learning and teaching scholars // All Ireland Journal of Higher Education – 2017. – Vol. 8, No. 3. – P. 1-14.

38. Dawadi S. Thematic analysis approach: a step by step guide for ELT research practitioners // Journal of NELTA – 2021. – Vol. 25. – Nos 1/2. – P. 62-71. – DOI: 10.3126/nelta.v25i1-2.49731


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Астафьева А.Г., Кенебаева А.С., Нурмагамбетова А.И. Ақылды қалалардың тұрақты болашағын қалыптастыру: Қазақстандағы шығармашылық кәсіпкерліктің күші. Central Asian Economic Review. 2024;(6):165-186. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2024-6-165-186

For citation:


Astafyeva A.G., Kenebayeva A.S., Nurmagambetova A.I. Cultivating sustainable smart city futures: the power of creative entrepreneurship in Kazakhstan. Central Asian Economic Review. 2024;(6):165-186. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2024-6-165-186

Қараулар: 145


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)