Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

Университеттердің цифрлық оқыту платформаларын талдау: отандық жəне шетелдік тəжірибе

https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-169-179

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты – шетелдік  жəне қазақстандық жоғары оқу орындарында цифрлық платформаларды қолдана отырып электрондық оқыту технологияларын енгізулерді зерттеу негізінде COVID-19 пандемиясының білім сапасына тигізген əсерін бағалау.

Əдіснамасы. Шетелдік жəне қазақстандық ғылыми зерттеулерді ретроспективті жəне салыстырмалы талдау негізінде онлайн оқумен байланысты мəселелер жəне шешімдер анықталды. Ғылыми əдебиеттерді іздеу үлкен мəліметтер базасында жүргізілді: Researchgate, Springer, ScienceDirect. Іздеу барысында енгізілген іздеу параметрлеріне сəйкес келетін 481 ғылыми мақала табылды. Қосу жəне алып тастау критерийлерін ескере отырып, 465 құжат іріктеліп алынды, ал қалған 16-сы талданды.

Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Электрондық оқудың енгізудегі кедергілерді анықтаумен қатар, COVID-19 пандемиясы кезінде білім беру процесінің тиімділігіне əсер еткен негізгі факторлар анықталды. Зерттеу барысында цифрлық платформалар тұрақты бəсекелік артықшылықтар жасайтыны жəне оқу процесін жаңартудың негізгі құралы екендігі анықталды.

Зерттеу нəтижелері. Зерттеу нəтижесінде технологиялық білімді басқаруда, сондай-ақ университеттердің, оқытушылар мен студенттердің электронды оқудың енгізуге дайындық деңгейіне байланысты маңызды факторлар анықталды.

Авторлар туралы

А. Сейтбатқалова
Тұран университеті
Қазақстан

Алматы.



С. Мұқан
Нархоз университеті
Қазақстан

Алматы.



С. Таменова
Тұран университеті
Қазақстан

Алматы.



Әдебиет тізімі

1. Brill J. M., Bishop M. J., Walker A. E. The competencies and characteristics required of an effective project manager: A web-based Delphi study // Educational Technology Research and Development. - 2006. - No. 54 (2). - P. 115-140.

2. Engestrom Y. Learning by Expanding: An Activity-theoretical Approach to Developmental Research. -Helsinki: Orienta-Konsultit, 1987. - 269 p.

3. Elaref N. Post Pandemic Paradigm of Higher Education [Электронный ресурс] // EFMD Global. -URL: https://blog.efmdglobal.org/2020/07/07/post-pandemic-paradigm-of-higher-education/ (Дата обращения: 04.12.2020).

4. COVID-19 Educational Disruption and Response [Электронный ресурс] // UNESCO. - 2020. - URL: https://en.unesco.org/news/covid-19-educational-disruption-and-response (Дата обращения 04.12.2020).

5. OECD. Innovating Education and Educating for Innovation: The Power of Digital Technologies and Skills. - OECD Publishing, Paris, 2016. - 152 p. - DOI: http://dx.doi.org/10.1787/9789264265097-en.

6. Dhawan S. Online Learning: A Panacea in the Time of COVID-19 Crisis // Journal of Educational Technology Systems. - 2020. - P. 1-18. - DOI: 10.1177/0047239520934018.

7. Reimers, F. M., Schleicher A. A framework to guide an education response to the COVID-19 Pandemic of 2020 [Электронный ресурс]. - 2020. - 40 p. - URL: https://globaled.gse.harvard.edu/files/geii/files/framework_guide_v2.pdf (Accessed June 16, 2020).

8. Alsoufi A., Alsuyihili A., Msherghi A., Elhadi A., Atiyah H., Ashini A., et al. Impact of the COVID-19 pandemic on medical education: Medical students' knowledge, attitudes, and practices regarding electronic learning // PLoS ONE - 2020. - No. 15(11). - Article e0242905. - DOI: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0242905.

9. Vietnam: actions for making growth recovery rapid, inclusive and sustainable in the context of COVID-19 pandemic [Электронный ресурс] // Annual Vietnam reform and development forum (VRDF) 2020. - 2020. - 154 p. - URL: http://pubdocs.worldbank.org/en/887501601375925127/VRDF-2020-English.pdf (Дата обращения 04.12.2020).

10. Rogers P. L. Barriers to Adopting Emerging Technologies in Education // Journal of Educational Computing Research. - 2000. - Vol. 22 - No. 4. - P. 455-472.

11. Hew K. F., Brush T. Integrating technology into K-12 teaching and learning: Current knowledge gaps and recommendations for future research // Educational Technology Research and Development. - 2007. -No. 55. - P. 223-252.

12. Felix A. Awareness of Students towards E-Learning in Education // Purakala Journal. - 2020. - No. 31(15). - P. 620-626.

13. Campanella S., Dimauro G., Ferrante A. E-learning platforms in the Italian Universities: the technological solutions at the University of Bari // WSEAS Transactions on Advances in Engineering Education. - 2008. - Vol. 5. - Issue 1. - P. 12-19.

14. Al-Sarrani, N. Concerns and Professional Development Needs of Science Faculty at Taibah University in Adopting Blended Learning: Ph.D. Thesis. - Kansas State University, Manhattan, 2010. - 24 p. - URL: https://www.learntechlib.org/p/126345/ (Дата обращения 04.12.2020).

15. Gear A., Jones C., Read M. A Case for Group Interactive Learning with Group Process Support // British Journal of Educational Technology. - 2001. - Vol. 32. - Issue 5. - P. 571-586.

16. Baiyere A., Li H. Synergizer - Reviving a failed IS project. A teaching case // Proceedings of Pacific Asia Conference on Information Systems PACIS 2014. - 2014. - P. 262-275.

17. Al-Fadhli S. Instructor Perceptions of E-Learning in an Arab Country: Kuwait University as a Case Study // E-Learning. - 2009. - Vol. 6. - № 2. - P. 221-229.

18. Fischer H., Heise L., Heinz M., Moebius K., Koehler T. E-learning trends and hypes in academic teaching. Methodology and findings of a trend study // Multi conference on computer science and information systems: Conference. Porto, Portugal, 25-27 October 2014. - 2014. - P. 63-69

19. Soni, V. D. Global Impact of E-learning during COVID 19 [Электронный ресурс] // SSRN Electronic Journal. - 2020. - 12 p. - DOI: http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3630073

20. Beech P. These new gadgets were designed to fight COVID-19 [Электронный ресурс] // World Economic Forum [web-портал]. - 2020. - URL: https://www.weforum.org/agenda/2020/04/coronavirus-covid19-pandemic-gadgets-innovation-technology/ (Дата обращения 04.12.2020).

21. Jones A. A Review of the Research Literature on Barriers to the Uptake of ICT by Teachers [Электронный ресурс]. - BECTA: Coventry, UK, 2004. - 29 p. - URL: https://dera.ioe.ac.uk/1603/1/becta_2004_barrierstouptake_litrev.pdf (Дата обращения 04.12.2020).

22. Education in a post COVID-19 world: Nine ideas for action [Электронный ресурс] // UNESCO, International Commission on the Futures of Education. - 2020. - 26 p. - URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000373717/PDF/373717eng.pdf.multi (Дата обращения 04.12.2020).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сейтбатқалова А., Мұқан С., Таменова С. Университеттердің цифрлық оқыту платформаларын талдау: отандық жəне шетелдік тəжірибе. Central Asian Economic Review. 2021;(2):169-179. https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-169-179

For citation:


Seitbatkalova A., Mukan S., Tamenova S. Analysis of digital training platforms of universities: domestic and foreign experience. Central Asian Economic Review. 2021;(2):169-179. (In Russ.) https://doi.org/10.52821/2224-5561-2021-2-169-179

Қараулар: 1135


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)