Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ КƏСІПКЕРЛІК ДАМУЫНЫҢ БƏСЕКЕЛІК АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫН МАРКЕТИНГТІК ТАЛДАУ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Зерттеу мақсаты. Үй шаруашылықтары мен кəсіпкерлердің қажеттіліктерін, мүмкін болатын бизнес-нишаларын анықтау мақсатында Алматы қаласына маркетингтік талдауды жүргізу болып табылады.
Əдіснамасы. Алматы қаласының үй шаруашылықтарының қажеттіліктері мен кəсіпкерлер үшін бизнес-нишаны анықтау мақсатында екінші ретті ақпараттарды талдау үшін кабинеттік зерттеу əдісі мен далалық сұрау жүргізу үшін (электрондық сауалнамамен сұрау жүргізу, телефон жəне жекелей əңгімелесу арқылы сұхбаттасу) сапалық зерттеу əдістері қолданылды.
Зерттеудің бірегейлігі / құндылығы. Зерттеу барысында алынған нəтижелерді тиісті мемлекеттік органдар Алматы қаласын дамытудың маркетингтік бағдарламасын қаланың бəсекелік артықшылығын анықтау үшін тұрақты түрде əзірлеуде қолдану мүмкіндігінде.
Зерттеу нəтижелері. Сауалнама нəтижелерін талдау барысында Алматы қаласының əрбір ауданындағы үй шаруашылықтары мен кəсіпкерлердің қажеттіліктері анықталып, оны қанағаттандыру бойынша шешімдер ұсынылды. Зерттеу барысында кəсіпкерлерге мүмкін болатын бизнес-нишаларды анықтау мен оларды дамыту үшін Алматы қаласына жүргізілген маркетингтік талдаудың нəтижелері электрондық базаның көмегімен қолжетімді еместігі анықталды. Тұрғындар мен кəсіпкерлердің қажеттіліктері уақыт өткен сайын өзгеріп тұратыны белгілі. Сол себепті біз мақалада алдағы уақытта маркетингтік зерттеулерді цифрлық технологиялардың көмегімен тұрақты түрде жүргізіп, аталған мəселелерді уақытылы шешудің моделін ұсындық. Ұсынылған модель кəсіпкерлерге электрондық базаның көмегімен мүмкін болатын бизнес-нишаларды анықтап, жəне оларды дамытуға мүмкіндік береді. Нəтижесінде тұрғындардың қажеттіліктерін уақытылы қанағаттандыру арқылы біз қаланың бəсекеге қабілеттілігін арттыра аламыз.

Автор туралы

Н. Б. Шуренов
Əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

Шуренов Нурсултан Бекетович – PhD докторанты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Попова О.И., Тимохина Г.С., Тесленко И.В. Маркетинг территории как инструмент управления социально-экономическим развитием города // Муниципалитет: экономика и управление. – 2017.– № 4 (21). – C. 22–32.

2. Петренко Е.С., Королева А.А. Маркетинговый анализ потенциала кр еативных индустрий городской среды // Креативная экономика. – 2017. – № 4 (11). – С. 445–456. – DOI: 10.18334/ce.11.4.37759

3. Balencourt A. Curado Zafra A. City Marketing: How to promote a city? The case of Umea. – Umea: Umea School of Business, 2012. – 56 p.

4. Dril N., Galkin A., Bibik N. Applying city marketing as a tool to support sustainable development in small cities: case study in Ukraine // Transportation Research Procedia. – 2016. – № 16. – P. 46–53. – DOI: 10.1016/j.trpro.2016.11.006

5. Shaikh A. A., Suyunchaliyeva M. M. Tourism industry development: digitalization and implementation aspects // The Journal of Economic Research & Business Administration. – 2019. – № 1 (127). – P. 257–265. https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/2073/2017

6. Sigalat-Signes E., Calvo-Palomares R., Roig-Merino B., García-Adán I. Transition towards a tourist innovation model: The smart tourism destination Reality or territorial marketing? // Journal of Innovation & Knowledge. – 2020. – № 5. – P. 96–104. https://doi.org/10.1016/j.jik.2019.06.002.

7. Tianchen D., Carola H., Tong Zh. Understanding how Amsterdam City tourism marketing addresses cruise T tourists’ motivations regarding culture // Tourism Management Perspectives. – 2019. – № 29. – P. 157–165. – https://doi.org/10.1016/j.tmp.2018.12.001.

8. Kavaratzis M. What can we learn from city marketing Practice? // European Spatial Research and Policy. – 2009. – № 16 (1). – P. 41–58. – DOI: https://doi.org/10.2478/v10105-009-0003-7

9. Avraham E., Ketter E. Media Strategies for Marketing Places in Crisis – Burlington: ButterworthHeinemann is an imprint of Elsevier, 2008. – 257 p.

10. Braun E. City Marketing. Towards an integrated approach. – Rotterdam: Erasmus Research Institute of Management (ERIM), 2008. – 250 p.

11. Алматыдағы жаңа бизнес-нишаларды скрининг анықтайды [Электронды ресурс] // «Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кəсіпкерлер палатасының ресми интернет-ресурсы [Ресми сайт]. – 2019. – URL: https://atameken.kz/kk/news/33047-biznes-nishi-almaty-vyyavit-skrining (қарау уақыты: 26.07.2020).

12. Дюсембекова Ж. М. Маркетингтік зерттеулер. – Алматы: Экономика, 2013. – 438 б.

13. Отчет по итогам комплексного исследования состояния и тенденций развития предпринимательства Алматы (Скрининг), 2019 год.

14. Алматы қаласы кəсіпкерлік жəне инвестициялар басқармасы [Электронды ресурс] // Алматы қаласының ресми-интернет ресурсы [Ресми сайт]. – 2020. – URL: https://www.almaty.gov.kz/page.php?page_id=3566&lang=3 (қарау уақыты: 24.07.2020).

15. Запущено мобильное приложение «Smart Uralsk» в рамках Digital AQJAIYQ [Электронный ресурс] // Национальный портал электронного сервиса mail.kz [Офиц. сайт]. – 2018. – URL: https://mail.kz/ru/news/kz-news/zapushcheno-mobilnoe-prilozhenie-smart-uralsk-v-ramkah-digital-aqjaiyq (дата обращения: 26.07.2020).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Шуренов Н.Б. АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ КƏСІПКЕРЛІК ДАМУЫНЫҢ БƏСЕКЕЛІК АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫН МАРКЕТИНГТІК ТАЛДАУ. Central Asian Economic Review. 2020;(4):66-79.

For citation:


Shurenov N.B. MARKETING ANALYSIS OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT OF ALMATY CITY. Central Asian Economic Review. 2020;(4):66-79. (In Kazakh)

Қараулар: 762


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)