Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу

СОВРЕМЕННЫЕ НАУЧНЫЕ ПОДХОДЫ К ПОНИМАНИЮ СУЩНОСТИ И ПОНЯТИЙНОГО АППАРАТА МАРКЕТИНГОВЫХ ИННОВАЦИЙ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада автор əрбір ұйымның үздіксіз, міндетті дамуына ықпал ететін қызметінің ең маңызды бөлігін - маркетингті жүргізу жəне инновацияларды əзірлеу қарастырады. Тақырыптың өзектілігі нарық жағдайында маркетингтік жаңалықтарды əзірлеу жəне енгізу ұйымдардың жəне олардың сауда маркаларының жоғары даму қарқынын қолдаудың жəне бəсекеге қабілеттілігін арттырудың бірден-бір тəсілі болып табылатындығымен негізделеді.

Авторлар туралы

А. Титков
Павлодарский государственный университет им. С.Торайгырова
Қазақстан


А. Нургалиева
Павлодарский государственный университет им. С.Торайгырова
Қазақстан


М. Каримбергенова
Павлодарский государственный университет им. С.Торайгырова
Қазақстан


С. Кунязова
Павлодарский государственный университет им. С.Торайгырова
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Маркетинг. Электронный ресурс: https://ru.wikipedia.org/wiki/Маркетинг

2. Котлер Ф., Келлер К.Л.Маркетинг менеджмент.- 14-е изд..-СПб.: Питер, 2014. - С. 22. - 800 с.

3. Инновация. Электронный ресурс: https://ru.wikipedia.org/wiki/Инновация

4. Маркетинговые инновации. Электронный ресурс: https://official.academic.ru/11537/Маркетинговые_инновации

5. Кычкина Д.И. Маркетинговые инновации как фактор устойчивого развития организаций / Д.И. Кычкина, О.П. Хандакова // Новое слово в науке: стратегии развития : материалы II Междунар. науч.- практ. конф. (Чебоксары, 22 окт. 2017 г.). В 2 т. Т. 2 / редкол.: О.Н. Широков [и др.] – Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2017. – С. 98-102.

6. Русинович О. В., Шевченко М. А. Инновационные методы в маркетинговых исследованиях // Экономическая наука и практика: материалы III Междунар. науч. конф. (г. Чита, апрель 2014 г.). –Чита: ИздательствоМолодойученый, 2014. –С. 98-100.

7. A Guide to Developing Marketing Research for Highway Innovations / Kathleen Bergeron, Alisa Kinsaul, Mia Zmud, and Jagannath Mallela. - Federal Highway Administration Highways for LIFE Center for Accelerating Innovation, 2013. - 64p.

8. Инновационные подходы в маркетинговых исследованиях рынка. Электронный ресурс: http://www.be5.biz/ekonomika1/r2012/2269.htm

9. Промышленный маркетинг. Энциклопедия производственного менеджмента. Электронный ресурс: http://www.up-pro.ru/encyclopedia/industrial-marketing.html

10. Современный промышленный аутсорсинг - в ногу со временем. Электронный ресурс: https://finval.ru/about/articles/sovremennyy-promyshlennyy-autsorsing-v-nogu-so-vremenem/

11. Современные техники продаж. Электронный ресурс: http://memosales.ru/upravlenie/sovremennye-texniki-prodazh

12. Слепцов Д. Тренды дизайна упаковки 2018. Электронный ресурс: https://www.worldinpack.com/design/trendy-upakovki-2018/

13. Бренд. Электронный ресурс: https://ru.wikipedia.org/wiki/Бренд

14. Интернет-магазин. Электронный ресурс: https://ru.wikipedia.org/wiki/Интернет-магазин

15. Аутсорсинг маркетинга. Электронный ресурс: http://biznec-info.ru/chto-takoe-aytsorsing-marketinga.php


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Титков А.А., Нургалиева А.А., Каримбергенова М.К., Кунязова С.К. СОВРЕМЕННЫЕ НАУЧНЫЕ ПОДХОДЫ К ПОНИМАНИЮ СУЩНОСТИ И ПОНЯТИЙНОГО АППАРАТА МАРКЕТИНГОВЫХ ИННОВАЦИЙ. Central Asian Economic Review. 2019;(1):144-156.

For citation:


Titkov A.A., Nurgalieva A.A., Karimbergenova M.K., Kunyazova S.K. MODERN SCIENTIFIC APPROACHES TO UNDERSTANDING THE ESSENCE AND CONCEPTS OF MARKETING INNOVATIONS. Central Asian Economic Review. 2019;(1):144-156. (In Russ.)

Қараулар: 344


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)