Preview

Central Asian Economic Review

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Дүйсебаева А.М., Әділбекқызы А., Тоқталы Г. Компанияның сервистерін персонализациялау және маркетингті оңтайландыру үшін жасанды интеллект модельдері Air Astana (АҚ). Central Asian Economic Review. 2025;(5):212-226. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2025-5-212-226

For citation:


Duisebayeva A.М., Adilbekkyzy A., Toktaly G. Artificial intelligence models for service personalization and marketing optimization: the case of Air Astana (JSC). Central Asian Economic Review. 2025;(5):212-226. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2025-5-212-226

Қараулар PDF (Eng): 5


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)