THEORY AND RESULTS – USER-DRIVEN INNOVATION
Аңдатпа
Мақалада талқыланатын зерттеу мәселесі–пайдаланушы басқаратын инновациялар (User-Driven Innovation (UDI) деп аталатын инновациялық процесс. Зерттеудің мақсаты – ПБИ жүйесі желіден гөрі инновацияларды енгізу кезінде неғұрлым тиімді болып табылатынын анықтау. Инновацияның мәнін және инновацияның пайда болу теориясын түсінуге жетекші ғалымдардың түрлі тәсілдері талданады. Келесі гипотеза тұжырымдалды: ПБИ жүйесін енгізетін компаниялар желілік процесті енгізетін компанияларға қарағанда инновациялылықтың жоғары деңгейін ұсынады. Келесі әдістер қолданылды: сауалнама, стандартталған сұхбат және саралау әдісі. Гипотеза тексерілді. Зерттеу тексерілген кәсіпорындардағы инновациялық үдерістердегі тапсырыс берушілерге қатысты басқарманың салыстырмалы түрде аздаған рөлін көрсетті.
Авторлар туралы
R. BespayevaҚазақстан
R. Bugubayeva
Қазақстан
B. Begezhanov
Қазақстан
G. Shinet
Қазақстан
N. Kuttybaeva
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Samuelson Paul A., Nordhaus William D. (2010). Economics. -19th ed. Boston: McGraw-Hill/Irwin.
2. Schumpeter J.A. (1932). The Theory of Economic Development. London: Harvard Economic Studies.
3. Drucker P.F. (1992). Innovation and entrepreneurship. Practice and principles [Innovation and Entrepreneurship. Practice and principles. Warsaw: State Economic Publishing House.
4. European Institute of Innovation and Technology (EIT). (2008). European Communities. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities.
5. Oslo Guide. (2010). Recommendations for the collection and analysis of data on innovations. Ed. 3rd [Transfer]. Joint publication by the OECD and Eurostat. Moscow: Center for Research and Statistics of Science (CSRS), 107 p.
6. Frascati M. (1995). Measurement of scientific and technical activities. Standard Practice for Survey Research and Experimental Development. Paris: Organization for Economic Cooperation and Development (OECD). [Transfer]. Moscow: Publishing House of the Center for Science Research and Statistics (CSRS), 277 p.
7. Bautin V. M. (2014). Innovative economy: content, place and role of innovation. News of Timiryazev Agricultural Academy, vol.2, p. 103-118.
8. Udaltseva N. (2015). Campaigns to innovation and innovation as a factor of competitiveness. Scientific information magazine "Economic Sciences", 2 (123), p. 25-28.
9. Shimanska E. (2013). Innovative processes of enterprises providing services in the field of organization of tourist events [Innovative processes at service providers related to the organization of tourist events]. Bialystok: Ofitsyna Vidovnicha Polytechnic Belostotsky.
10. Pakzad P., Osmond P., Corkery L. (2017). Developing key sustainability indicators for assessing green infrastructure performance. International High- Performance Built Environment Conference – A Sustainable Built Environment Conference 2016 Series (SBE16), iHBE 2016. Procedia Engineering, 180, p.146-156.
11. Roehrich G. (2004). Consumer innovativeness: Concepts and measurements. Journal of Business Research, vol. 57, issue 6, p.671-677.
12. Kline, S., Rosenber, G. (1986). An overview of innovation, In: Landau, R., Rosenberg, N. (eds), The Positive Sum Strategy: Harnessing Technology for Economic Growth, Washington, DC, National Academy Press, p. 275-305.
13. Chesbrough H.W. (2003). Open innovation. The New imperative for creating and profiting from technology. Boston: Harvard Business School Press, p.245.
14. Gillebaard, H., Bos, J., Te Velde, R. (2010). Policy schemes on Open Innovation in service sectors: a comparative analysis of policies in 6 metropolitan regions, Dialogic Innovation & Interaction, Utrecht. Paper presented at the Frontiers in Service Conference 2010 in Karlstad, Sweden.
15. Koch, A. and Stahlecker, T. (2006). Regional innovation systems and the foundation of knowledge intensive business services. A comparative study in Bremen, Munich and Stuttgart, Germany. European planning studies, vol. 14 issue 2, p. 123-146.
16. Shimanska E. (2017). User-Driven Innovation – the Concept and Research Results. 7th International Conference on Engineering, Project, and Production Management. Procedia Engineering, 182, p. 694-700.
17. Linstone HA, Turoff M. Introduction. (2002). In: Linstone HA, Turoff M,editors. The Delphi Method. Techniques and Applications. Murray Turoff and Harold A. Linstone, p. 3–12.
18. Popper, R. (2008). Foresight Methodology, in Georghiou, L., Cassingena, J., Keenan, M., Miles, I. and Popper, R. (eds.). The Handbook of Technology Foresight, Edward Elgar, Cheltenham, pp. 44-88.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Bespayeva R., Bugubayeva R., Begezhanov B., Shinet G., Kuttybaeva N. THEORY AND RESULTS – USER-DRIVEN INNOVATION. Central Asian Economic Review. 2019;(3):113-121.
For citation:
Bespayeva R., Bugubayeva R., Begezhanov B., Shinet G., Kuttybaeva N. THEORY AND RESULTS – USER-DRIVEN INNOVATION. Central Asian Economic Review. 2019;(3):113-121.