Preview

Брендке деген эмоциялық адалдықтың Қазақстандағы сән индустриясы тұтынушыларының мінез-құлқына әсері

https://doi.org/10.52821/2789-4401-2025-3-91-105

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақсаты. Бұл зерттеудің негізгі мақсаты – Қазақстанның сән индустриясында тұтынушылардың сатып алу мінез-құлқына брендке деген сүйіспеншіліктің әсерін зерттеу. Зерттеу тұтынушылар мен брендтер арасындағы эмоционалдық байланысты және оның сатып алу шешімдеріне ықпалын талдайды.
Әдіснамасы. Зерттеу аралас әдісті қолданады: бақылау, фокус-топтар және сауалнамалар. Деректер сауалнамалар мен сапалық әдістер арқылы жиналды, түрлі демографиялық топтарды қамтитын стратегиялық іріктеу қолданылды. Зерттеу сенімділік пен валидтілікті тексеріп, гипотезаларды бағалайды.
Құндылығы. Бұл зерттеу маркетологтар мен бренд стратегтері үшін тұтынушылармен байланыс пен адалдықты арттыруға бағытталған нақты ұсыныстар береді. Брендке деген сүйіспеншілікті дамушы нарық тұрғысынан зерттеу – теориялық және практикалық тұрғыдан маңызды.
Нәтижелері. Негізгі демографиялық үрдістер анықталды, зерттеу құралдарының сенімділігі расталды және брендке деген сүйіспеншіліктің сатып алу шешіміне елеулі әсер ететіні дәлелденді. Сенім, жеке тұлғалық сәйкестік және әлеуметтік желілер маңызды рөл атқарады. Үлгі көлемі мен мәдени айырмашылықтарға байланысты шектеулер ескерілді.

Авторлар туралы

Р. М. Потлури
ҚБТУ Бизнес мектебі, Қазақ-Британ техникалық университеті
Қазақстан

Алматы 



А. Джумасейтова
ҚБТУ Бизнес мектебі, Қазақ-Британ техникалық университеті
Қазақстан

Алматы 



Д. Алыбаева
ҚБТУ Бизнес мектебі, Қазақ-Британ техникалық университеті
Қазақстан

Алматы 



Әдебиет тізімі

1. Howie P. Policy Transfer and Diversification in Resource‐Dependent Economies: Lessons for Kazakhstan from Alberta //Politics & Policy. – 2018. – Т. 46. – №. 1. – С. 110-140.

2. Zhaksybayeva N. et al. Circular shifts: insights into kazakhstan’s circular business ecosystem //Cogent Business & Management. – 2024. – Т. 11. – №. 1. – С. 2431652.

3. Buribayev Y., Khamzina Z., Buribayeva A. Between traditions and globalization: value orientations of Kazakhstani youth //Frontiers in Sociology. – 2025. – Т. 10. – С. 1563274.

4. Lane A. Handcrafting a Nation Brand: Narratives of Identity and Heritage at the Crossroads of Modern Kazakhstan. – 2018.

5. Joshi R., Kamboj S. Exploring the effect of brand love on brand advocacy: the mediating role of brand sacredness and fidelity //International Journal of Technology Marketing. – 2024. – Т. 18. – №. 2. – С. 226-240.

6. Ismailova B. et al. The Viewpoint on Legislation and Guidelines on E-business and E-commerce: Kazakhstan's approach //Journal of Advanced Research in Law and Economics. – 2020. – Т. 11. – №. 3 (49). – С. 856-862.

7. Omirbekova A. Intercultural Communication between Italians and Kazakhstans: An Analysis of Cultural Values. – 2024.

8. Batra R., Ahuvia A., Bagozzi R. P. Brand love //Journal of marketing. – 2012. – Т. 76. – №. 2. – С. 1-16.

9. Palusuk N., Koles B., Hasan R. ‘All you need is brand love’: a critical review and comprehensive conceptual framework for brand love //Journal of marketing management. – 2019. – Т. 35. – №. 1-2. – С. 97-129.

10. Albert N., Merunka D. The role of brand love in consumer‐brand relationships //Journal of consumer marketing. – 2013. – Т. 30. – №. 3. – С. 258-266.

11. Unal S., Aydın H. An investigation on the evaluation of the factors affecting brand love //ProcediaSocial and Behavioral Sciences. – 2013. – Т. 92. – С. 76-85.

12. Gumparthi V. P., Patra S. The phenomenon of brand love: a systematic literature review //Journal of Relationship Marketing. – 2020. – Т. 19. – №. 2. – С. 93-132.

13. Joshi R., Garg P. Role of brand experience in shaping brand love //International Journal of Consumer Studies. – 2021. – Т. 45. – №. 2. – С. 259-272.

14. Ahuvia A., Rauschnabel P. A., Rindfleisch A. Is brand love materialistic? //Journal of Product & Brand Management. – 2020. – Т. 30. – №. 3. – С. 467-480.

15. Safeer A. A., He Y., Abrar M. The influence of brand experience on brand authenticity and brand love: an empirical study from Asian consumers’ perspective //Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. – 2021. – Т. 33.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Потлури Р.М., Джумасейтова А., Алыбаева Д. Брендке деген эмоциялық адалдықтың Қазақстандағы сән индустриясы тұтынушыларының мінез-құлқына әсері. Central Asian Economic Review. 2025;(3):91-105. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2025-3-91-105

For citation:


Potluri R.M., Jumasseitova A.K., Alybayeva D. The impact of emotional brand loyalty on the behavior of Kazakhstan fashion industry consumers. Central Asian Economic Review. 2025;(3):91-105. https://doi.org/10.52821/2789-4401-2025-3-91-105

Қараулар: 10


ISSN 2789-4398 (Print)
ISSN 2789-4401 (Online)